Nee:quote:
quote:Valverde, die dit jaar de Rondes van de
Middellandse Zee en Romandië won en 3e
eindigde in Luik-Bastenaken-Luik, staat
tot eind 2011 aan de kant. De Spanjaard
behoudt wel al zijn resultaten, waar-
onder zijn eindzege in de Vuelta 2009.
Over welke Alonso gaat het eigenlijk?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik vraag mij af wat het TAS daarvan zegt ... Waarom vergelijken we al die zakjes niet eens met Alonso, Nadal en co ? Of zijn die al vakkundig vernietigd ?
Scarponi is m'n eerste gokquote:Op maandag 31 mei 2010 19:35 schreef Bruce117 het volgende:
Wie zullen er nog tegen de lamp lopen tijdens dit topic.
Dit dus.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eigenlijk horen ze de Spaanse wielerbond te straffen.
Dit jaar geen Spanjaarden op het WK.
Ze moeten ergens beginnen toch?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:37 schreef knep het volgende:
[..]
Dit dus.
En al die mensen die nu zo blij zijn dat Valverde wordt geschorst terwijl hun favorieten, die net zoveel gebruiken, gewoon blijven rondrijden.
Fernandoquote:Op maandag 31 mei 2010 19:18 schreef APK het volgende:
[..]
Over welke Alonso gaat het eigenlijk?
Xabi of Fernando?
Weet ik niet, niet op deze hypocriete wijze in ieder geval.quote:
nadalquote:Op maandag 31 mei 2010 19:45 schreef Szura het volgende:
Ach er werden toch ook spelers van Real Madrid genoemd?
Volgens mij ook nooit meer wat van gehoord...
Dat komt uitsluitend door het gebrek aan bereidwilligheid van de Spanjaarden om mee te werken, en de advocaten van Valverde die talloze pogingen hebben gedaan om de zaak te vertragen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:19 schreef franklop het volgende:
mja ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Het is mijns inziens veels en veels te laat..
Oh ja, die zat ook nog bij Fuentes, maar daar heeft niemand het nog over.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef steefj91 het volgende:
Contador bij Fuentes gevonden???????!!!!!!
Er zijn hopen renners die nooit positief hebben getest. Virenque, VDB, Museeuw, Basso, Frigo, Mazzoleni, Astarloa, Scarponi, Rasmussen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef steefj91 het volgende:
Er is nog steeds niet aangetoond dat hij ook daadwerkelijk gepakt heeft. Dus ik snap ik niet dat hij de zaak verloren heeft want in tegenstelling tot andere gepakte renners is er geen positieve test geweest.
Dat hoeft ook niet. Intentie tot gebruiken van een verboden stof of methode heeft dezelfde straf als daadwerkelijk gebruiken.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef steefj91 het volgende:
Er is nog steeds niet aangetoond dat hij ook daadwerkelijk gepakt heeft. Dus ik snap ik niet dat hij de zaak verloren heeft want in tegenstelling tot andere gepakte renners is er geen positieve test geweest.
En was er ook geen belastend materiaal tegen Contador bij Fuentes gevonden???????!!!!!!
Rasmussen uiteindelijk wel ... Die is na n hertesting van verdachte stalen op EPO door de mand gevallen (idem aan Thomas Dekker bv)quote:Op maandag 31 mei 2010 21:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zijn hopen renners die nooit positief hebben getest. Virenque, VDB, Museeuw, Basso, Frigo, Mazzoleni, Astarloa, Scarponi, Rasmussen.
Ja maar Valverde heeft nooit regels de regels overtreden (althans dat is nooit bewezen)quote:Op maandag 31 mei 2010 21:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zijn hopen renners die nooit positief hebben getest. Virenque, VDB, Museeuw, Basso, Frigo, Mazzoleni, Astarloa, Scarponi, Rasmussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |