Kan dat dan niet uiteindelijk op meineed uitdraaien?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:22 schreef JohnDDD het volgende:
Aan de andere kant: Hincapie en Hamilton zullen uiteraard zeggen nooit iets van dopinggebruik gemerkt te hebben bij US Postal. Dan is het toch alweer 2 tegen 2.
Het wordt iets erger als Novitzky kan aantonen dat er sprake was van georganiseerd dopinggebruik bij een ploeg die gesponsord werd door een overheidsinstelling. Alles wat plaatsvond met US Postal gelden kan nog wel eens naar staartje krijgen als aangetoond kan worden dat er doping mee gekocht is of zelfs ontwikkeld.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:22 schreef JohnDDD het volgende:
Jammer dit, maar wel interessant. Aan de andere kant: Hincapie en Hamilton zullen uiteraard zeggen nooit iets van dopinggebruik gemerkt te hebben bij US Postal. Dan is het toch alweer 2 tegen 2. Ik ben wel erg benieuwd wie deze renner is.
Verder, wat voor mij toch wel een anti-climax zou zijn is als Armstrong straks één of meerdere van zijn Tourzeges verliest, hoewel dat denk ik niet gebeurt. Maar ik meen me te herinneren dat ze een renner tot 7 jaar terug zijn zeges af kunnen nemen, dan zijn zijn eerste 5 zeges nu in elk geval wel verjaard.
Armstrong is natuurlijk een dopinggebruiker, maar hij is desondanks de grootste Tourrenner ooit en de verdiende winnaar van 7 Tours.
Al streeft Vaughters met z'n Garmin team net het imago van héél erg clean te zijn en niet meer te doen zoals de teams vroeger deden mee hé ... (zijn eigen woorden nog uit een reportage n paar jaar trug)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:15 schreef Ericr het volgende:
Vaughters zou nog kunnen maar als ploegleider die nog actief is hang je meestal niet de vuile was buiten over praktijken die andere nog actieve renners zouden kunnen raken.
Als Vaughters een verklaring aflegt kan hij Vande Velde ook meeslepen, niet al te handig.
Dan zal er ongetwijfeld wel weer een multimediale karaktermoord op Zabriskie plaatsvinden, zoals ze 't met alle anderen ook deden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:25 schreef Ereinion het volgende:
Volgens mij heeft Vaughters zelfs gezegd dat renners dat hij renners die in het verleden een fout hebben begaan niet zou afvallen als ze bij Novitzky een verklaring af zouden leggen. Het zou mij niet verbazen als Zabriskie zo'n renner is die zijn leven heeft gebeterd, tegenwoordig haalt hij lang niet meer het niveau dat hij bij US Postal en CSC had.
http://nl.wikipedia.org/wiki/US_Postal_%28wielerploeg%29quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:22 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd wie deze renner is.
Je vergist je, denk ik. In 2004 (US Postal) en 2005 (CSC) won hij nog etappes in de grote rondes. In 2005 tijdritten en die in 2004 was zelfs een solo van ruim 160 km.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:16 schreef wimderon het volgende:
Ik kan me vergissen, maar wat Zabriskie laat zien is niet veel anders dan wat hij liet zien voor hij bij Garmin zat
Millar misschien ook wel..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:13 schreef Leatherface het volgende:
Daarentegen rijdt Zabriskie tegenwoordig volgens mij iets vlotter omhoog.
Hij rijdt sinds hij bij Garmin zit elk jaar goed in de VS (Missouri en Californië). Zijn tijdrit is niet meer zo constant, maar dan nog is de concurrentie in de persoon van vooral Cancellara daar tegenwoordig nauwelijks in te verslaan, maar bergop kan hij beter mee. Het blijft een man van alles of niets, maar qua niveau zie ik nog steeds weinig verschil. Een solo van 160 kilometer win je doorgaans natuurlijk alleen bij de gratie van het peloton, ook al was dat een straffe stoot in de Vuelta, en tegenwoordig rijdt hij in grote rondes veelal in dienst van Farrar.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:35 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je vergist je, denk ik. In 2004 (US Postal) en 2005 (CSC) won hij nog etappes in de grote rondes. In 2005 tijdritten en die in 2004 was zelfs een solo van ruim 160 km.
popovych heeft 2 goede jaren gereden op 5. Voor hij bij dsc kwam reed hij verdorie podiumplaatsen in de giro. Landbouwkrediet heeft dus een beter gestructureerd dopingprogramma?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:24 schreef SuikerVuist het volgende:
Popovych is wat dat betreft veel eerder verdacht dan Zabriskie. De "ontwikkeling" die die heeft doorgemaakt is ronduit hilarisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |