Zeker weer maar 2 of 3 partijen?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef Unstoppable het volgende:
Vanavond 23:00 It's Showtime op RTL7 btw![]()
Ik zag het inderdaad, hoop dat ze gewoon alles/het belangrijkste uitzendenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
iig wel Badr... althans aangekondigd!
Ja klopt, tenminste, er is een bericht naar buiten gekomen, of hij het zelf heeft gezegd/geschreven denk het niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:02 schreef Opdekop het volgende:
Hij heeft toch zelf aangegeven ermee te stoppen voor onbepaalde tijd? 'Om mezelf terug te vinden..'
Dit is van afgelopen zaterdag waarschijnlijk, wordt nu gewoon voor het eerst uitgezondenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:11 schreef Opdekop het volgende:
Waarom zijn er dan twijfels of dit wel uitgezonden wordt? Dit is dan toch gevochten voordat hij die pauze inlaste?
Ja, maar RTL 7 heeft nog weleens de neiging een half toernooi uit te zenden en een tijd later de andere helft. Nu is het allemaal in 1x zoals het ernaar uit ziet.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:11 schreef Opdekop het volgende:
Waarom zijn er dan twijfels of dit wel uitgezonden wordt? Dit is dan toch gevochten voordat hij die pauze inlaste?
Nee viel heel erg mee, leuke vechter om te zien, blijft maar gaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:16 schreef Opdekop het volgende:
Ik kijk allaaaaaang!
Zonet die Artur nog wat met zijn wenkbrauw.![]()
Bloedde niet eens zoveel?
Typisch Nederland he, als het zo doorgaat staat er over een aantal jaar eerst een concert/optreden geplanned.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
binnenkomst manhoef... ietwat overdreven, gooi die energie in de wedstrijd...
nah zijn er wel meer die als een popster op willen komen, zijn nooit de meest succesvolle... kijk naar hoe fedor binnenloopt, bijna slaapwandelend, arlovski idem, alle rust bij binnenkomst en dan er vol op.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:35 schreef Torrio het volgende:
[..]
Typisch Nederland he, als het zo doorgaat staat er over een aantal jaar eerst een concert/optreden geplanned.
Precies, daar hou ik van.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nah zijn er wel meer die als een popster op willen komen, zijn nooit de meest succesvolle... kijk naar hoe fedor binnenloopt, bijna slaapwandelend, arlovski idem, alle rust bij binnenkomst en dan er vol op.
Spier zwaarder dan vet.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:41 schreef Opdekop het volgende:
Misschien totaal offtopic. Maar /care. Is vet zwaarder dan spieren? Dit waren toch mannen van 65 kilo?
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:41 schreef Torrio het volgende:
[..]
Spier zwaarder dan vet.
Manhoef is 90 kilo ofzo?
nee spieren zijn zwaarder...quote:Op maandag 31 mei 2010 23:41 schreef Opdekop het volgende:
Misschien totaal offtopic. Maar /care. Is vet zwaarder dan spieren? Dit waren toch mannen van 65 kilo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, Hari ging 2x neerquote:Op maandag 31 mei 2010 23:52 schreef Opdekop het volgende:
Haha ja, hij past daar niet echt tussen.
Heeft Badr Hari trouwens vorig jaar tegen Semmie gevochten? Dat zeiden ze net volgens mij. Hij trapte toen zeker maar door op dat bovenbeen? Kan me ten minste zoiets herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |