he he dat duurde langquote:
Je bedoelt toch dat je van boys love houdt?quote:
Mag jij me even in grote lijnen het verband uitleggen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je bedoelt toch dat je van boys love houdt?
Jij neemt hexje, hexje is de duivel van de boys love, jij neemt boys love.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:33 schreef Quir het volgende:
[..]
Mag jij me even in grote lijnen het verband uitleggen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij neemt hexje, hexje is de prediker van de boys love, jij neemt boys love.
Zo ging mijn hoofd met alcohol erin.
eens isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Welcome to the NHK is echt een bazenserie! (*heeft verder niets nuttigs toe te voegen*)
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Welcome to the NHK is echt een bazenserie! (*heeft verder niets nuttigs toe te voegen*)
Ho, dat betekende je niet dat je iets mocht zeggen.quote:
en hoe heet die anime/manga ?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:58 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Manga was beter, though. Misaki-chan ;_;
had je haar toen nog hard genomen, of mocht dat nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:28 schreef Ascendancy het volgende:
Vanochtend nog niet.
en is dat wat ?quote:
ik zei toch dat ik aziaat at voor het ontbijtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:39 schreef zquing het volgende:
[..]
had je haar toen nog hard genomen, of mocht dat niet
ohh dat had ik geskipped , teveel gepost sinds ik voor het laatst had gelezenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:56 schreef zquing het volgende:
is lezen echt zo moeilijk? We hebben 't op deze pagina erover
Kan ik me wel voorstellen met al die posts die niet over anime gaanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ohh dat had ik geskipped , teveel gepost sinds ik voor het laatst had gelezen
dat dacht ik dus ook, en dat gaat het dus wel over animequote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen met al die posts die niet over anime gaan
Zo hey dat is heel wat... Ik kan me herinneren dat ik iets wilde doen of liever veranderen omdat ik die serie aan het kijken was. Daar is uiteindelijk niets van gekomen. ;_;quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:15 schreef Easymodo het volgende:
http://myanimelist.net/anime/1210/Welcome_to_the_NHK
Kijk de anime en lees de manga. Het heeft me zelfs geinspireerd om door te gaan met mijn studie.
quote:
Ik ben altijd on-topicquote:
63 dacht ikquote:Op zondag 6 juni 2010 22:07 schreef lelouch het volgende:
Is er al bekend hoeveel eps FMA in totaal krijgt?
Die ga ik volgen nadat ik klaar ben met een koreaanse serie. Iemand een idee waar ik m kan bekijken? Mijn oude vertrouwde sites zijn dood.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:15 schreef Easymodo het volgende:
http://myanimelist.net/anime/1210/Welcome_to_the_NHK
Kijk de anime en lees de manga. Het heeft me zelfs geinspireerd om door te gaan met mijn studie.
Gewoon van de eerste beste P2P site downloaden. Hij is redelijk populair dus de meeste torrents zullen we een redelijk aantal Seeds hebben. Afspelen met de MPC!quote:Op maandag 7 juni 2010 11:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Die ga ik volgen nadat ik klaar ben met een koreaanse serie. Iemand een idee waar ik m kan bekijken? Mijn oude vertrouwde sites zijn dood.
bakabt heeft alleen maar complete seriesquote:Op maandag 7 juni 2010 11:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Die ga ik volgen nadat ik klaar ben met een koreaanse serie. Iemand een idee waar ik m kan bekijken? Mijn oude vertrouwde sites zijn dood.
Voor torrents zal het geen probleem zijn. Zelf heb ik een voorkeur voor stream, want ik kijk/lees alles op 2 pc's en dan heb ik geen zin om een aflevering weer te verplaatsen ofzo. Stream is lekker makkelijk en snel te bekijken.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Gewoon van de eerste beste P2P site downloaden. Hij is redelijk populair dus de meeste torrents zullen we een redelijk aantal Seeds hebben. Afspelen met de MPC!
Wat je ook doet... Niet streamen! Tenzij je oog-kanker wil oplopen natuurlijk. STREAM KWALITEIT.
Oke.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |