Nee, tijdje afstand genomen van KT posities, maar lange termijn laten staanquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Leuk dat je weer bezig bent! Ivm studie was je toch een tijdje gestopt?
Ik zit long op de AEX, btw...voor de komende paar dagen ieg.
Ik koop als het rood staat, en knal de longs er weer uit als het weer groen staat zoals vandaag. Maja soms wordt rood nog roder, en groen nog groenerquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Leuk dat je weer bezig bent! Ivm studie was je toch een tijdje gestopt?
Ik zit long op de AEX, btw...voor de komende paar dagen ieg.
Ik heb wel op gevoel vandaag een call gekocht. Zag het eerst meer als een loterijlot (quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:05 schreef SeLang het volgende:
Hebben er nog mensen calls ingeslagen vanwege de gepimpte payroll numbers morgen?
Ze gaan de hoogste cijfers sinds 1983 rapporteren!
Natuurlijk is dit fake (tijdelijk piekje vanwege Census hiring) maar CNBC e.d. zullen er wel een big deal van maken en wie weet trapt iemand erin...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:02 schreef Vandergeld het volgende:
Veuls te vroeg, maar visie blijft hetzelfde. Puts juli omgeruild voor puts juni
En die puts dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:47 schreef Vandergeld het volgende:
Nee, tijdje afstand genomen van KT posities, maar lange termijn laten staan
Eerder mooi weer spelen denk ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:59 schreef tony_clifton- het volgende:
BP keert gewoon dividend uit en heeft naar eigen zeggen geen moeite met het betalen van de mogelijke schadevergoedingen... dus om en bij de 60 miljard dollar. Die CEO zit echt aan een cokeinfuus ofzo?
U.S. employment data voor mei, maar of dat er al is?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:05 schreef RvLaak het volgende:
futs nemen ff een duikje... Afkoelen, of is er nieuws?
Iets meer dan een uurtje, zie www.forexfactory.comquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
U.S. employment data voor mei, maar of dat er al is?
Hier worden verschillende mogelijke aanleidingen genoemd: http://www.fd.nl/artikel/14480043/beurs-zakt-weg-zorg-hongarijequote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:30 schreef RvLaak het volgende:
Maar wrom namen die een duikje... ff de verkoeling opzoeken, of is er een aanleiding?
ouch @ employment...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:32 schreef piepeloi55 het volgende:
14:30 USD Non-Farm Employment Change 431K 521K 290K
14:30 USD Unemployment Rate 9.7% 9.8% 9.9%
14:30 USD Average Hourly Earnings m/m 0.3% 0.1% 0.0%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |