FXStreet is live & werkt op lokale tijd. Kan alleen helaas niet zien wat de stand was op het tijdstip dat jij je post deed. De euro heeft ff in de plus gestaan, maar niet veel & zo te zien niet langquote:Op maandag 7 juni 2010 09:45 schreef BattleCow het volgende:
Ermm, check tijdstip eerst even voordat je post.
Even een jaarverslag downloaden en kijken waar ze hun winst vandaan halen.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef Lente_ninja het volgende:
Maarre.... mijn vraag, mensen?. Als de prijs van graan, zaden, rubber enz. stijgt, wat heeft dit dan voor gevolgen voor een bedrijf dat hierin handelt? Ze produceren het niet, ze doen alleen handelen en distributie. Maakt het niet uit omdat ze de hogere prijs kunnen doorberekenen of hebben ze toch wel een probleem?
Die vraag is niet in het algemeen te beantwoorden. Het hangt af in de eerste plaats af van de afspraak tussen de handelaar en de producent: wordt er voorafgaande aan de oogst een prijs afgesproken, tijdens de oogst of een combinatie daarvan. De handelaar kan prijzen bovendien hedgen op financiele markten (futures & forwards).quote:Op maandag 7 juni 2010 11:45 schreef Lente_ninja het volgende:
Maarre.... mijn vraag, mensen?. Als de prijs van graan, zaden, rubber enz. stijgt, wat heeft dit dan voor gevolgen voor een bedrijf dat hierin handelt? Ze produceren het niet, ze doen alleen handelen en distributie. Maakt het niet uit omdat ze de hogere prijs kunnen doorberekenen of hebben ze toch wel een probleem?
Handelen doen ze aardig, maar ze lijken hun winst vooral te halen uit hun rubberplantage in Liberia en de teelt van thee (quote:Op maandag 7 juni 2010 11:55 schreef SeLang het volgende:
[..]
Even een jaarverslag downloaden en kijken waar ze hun winst vandaan halen.
Zei ze toen de AEX langzaam richting groen marcheertquote:Op maandag 7 juni 2010 12:33 schreef Lente_ninja het volgende:
Wie denkt trouwens dat de AEX vandaag de 305 gaat aantikken? Na die domper van vrijdag hebben handelaren het hele weekend gehad om zichzelf lekker op te fokken en vandaag in paniek te verkopen. Het zou me niets verbazen als er een puntje of tien, twintig afgaat voor het eind van de dag.
Er kan nog van alles gebeuren, met name als ze in Amerika de boel opengooien.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zei ze toen de AEX langzaam richting groen marcheert
Vandaag niet denk, maar ik verwacht wel dat we de komende dagen onder de 300 gaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:33 schreef Lente_ninja het volgende:
Wie denkt trouwens dat de AEX vandaag de 305 gaat aantikken? Na die domper van vrijdag hebben handelaren het hele weekend gehad om zichzelf lekker op te fokken en vandaag in paniek te verkopen. Het zou me niets verbazen als er een puntje of tien, twintig afgaat voor het eind van de dag.
Denk het niet, WS zal het forse verlies van vrijdag wel wat gaan corrigeren.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:33 schreef Lente_ninja het volgende:
Stond je hier nou nog steeds achter of niet?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:27 schreef Vandergeld het volgende:
Ik verwacht dat binnen enkele dagen en mogelijk morgen we een top gaan zetten op de AEX, daarna verwacht ik een forse neerwaartse draai richting 260-270 te bereiken binnen enkele weken.
Ja, versnelling van de neerwaartse beweging is te verwachtenquote:Op maandag 7 juni 2010 12:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Stond je hier nou nog steeds achter of niet?
Beurs is altijd emotiequote:Op maandag 7 juni 2010 12:50 schreef bacobas het volgende:
Zal het vandaag dan een enkele opleving zijn? Wat voor cijfers die deze week gepresenteerd worden kunnen de beurs weer omlaag helpen? Of gaat het een emotionele daling worden?
Ooooh... :quote:Op maandag 7 juni 2010 12:41 schreef TeringHenkie het volgende:
Ik schrijf nooit meer een weekputje 10 punten OTM als volgens de DJIA -3% sluit
Putje geschreven voor 2 euro, opende vanmorgen op 3 euro. Ik heb 'm terug kunnen kopen voor 1,95quote:
Opgelucht zekerquote:Op maandag 7 juni 2010 13:06 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Putje geschreven voor 2 euro, opende vanmorgen op 3 euro. Ik heb 'm terug kunnen kopen voor 1,95
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |