Uhu, geloof me. Je vergaat van de pijn dan.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:20 schreef HugoBaas het volgende:
Wow, als ze heeft gewacht totdat hij is geknapt moet ze echt veel pijn hebben gehad en heeft ze geluk dat ze nog leeft.
Dat valt reuze mee. Heb ik zelf ook gehad. Zeer doet het zeker en ik had ook zeker geluk dat ik nog leef, als ik een uurtje of 2 later in het ziekenhuis was gekomen was het een ander verhaal geweest.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:20 schreef HugoBaas het volgende:
Wow, als ze heeft gewacht totdat hij is geknapt moet ze echt veel pijn hebben gehad en heeft ze geluk dat ze nog leeft.
Au!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:10 schreef remlof het volgende:
een geknapte blinde darm.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:06 schreef fotostarter het volgende:
Beterschap moemoe.
Waar is moemoe.nl eigenlijk?
dan heeft ze het behoorlijk te pakken.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:00 schreef remlof het volgende:
Arme moemoe heeft dus twee operaties gehad hè. Eentje meteen nadat ze was opgenomen en een week later nog een hele zware waar ze nu van herstellende is.
Ze heeft haar verjaardag in het ziekenhuis moeten vieren en morgen moet ze de eerste wedstrijd van Oranje op het WK er ook kijken
Welkom terug Seemquote:Op maandag 21 juni 2010 14:29 schreef moemoe het volgende:
Dag lieve mensen!
Zaterdag ben ik eindelijk ontslagen uit het ziekenhuis. Na bijna 1 maand in het ziekenhuis is het alsof je opnieuw moet leren lopen.
Dank jullie wel voor de lieve posts, smsjes en kaartjes die ik heb mogen ontvangen. (Volgens mij heb ik geen volledig adres opgegeven aan remlof waardoor sommige kaartjes langer onderweg zullen zijn. Ook konden ze in het ziekenhuis niet veel met alleen mijn voornaam. Ik heb nu iig 2 kaartjes al binnen!)
welkom terugquote:Op maandag 21 juni 2010 14:29 schreef moemoe het volgende:
Dag lieve mensen!
Zaterdag ben ik eindelijk ontslagen uit het ziekenhuis. Na bijna 1 maand in het ziekenhuis is het alsof je opnieuw moet leren lopen.
Dank jullie wel voor de lieve posts, smsjes en kaartjes die ik heb mogen ontvangen. (Volgens mij heb ik geen volledig adres opgegeven aan remlof waardoor sommige kaartjes langer onderweg zullen zijn. Ook konden ze in het ziekenhuis niet veel met alleen mijn voornaam. Ik heb nu iig 2 kaartjes al binnen!)
Ben het kaartje ivm. tentamen stress, gedoe en momenten als 'fuck ben net thuis! 't is 18:00... bruna dichtquote:Op maandag 21 juni 2010 14:29 schreef moemoe het volgende:
Dag lieve mensen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |