abonnement Unibet Coolblue
  maandag 31 mei 2010 @ 14:51:54 #1
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_82143804


Het popfestival Pinkpop zal ook in 2010 plaatsvinden op het evenemententerrein Megaland, in het Limburgse Landgraaf. Pinkpop staat vanaf 1990 vermeld in het Guiness Record Boek als het oudste popfestival van Nederland, en is het langstlopende jaarlijks terugkerende festival ter wereld. Dit jaar is het de eenenveertigste editie op rij.


Het programma:


Plattegrond:


Prijzen!
Weekend: 3-dagen kaart incl. camping: ¤ 140,00 excl. servicekosten
Dagkaart: vrijdag / zaterdag / zondag: ¤ 75,00 excl. servicekosten


Dagkassa: Indien niet uitverkocht zijn er aan de dagkassa kaarten verkrijgbaar, deze zijn wel duurder dan in de voorverkoop. Wil je zeker zijn van een kaartje koop deze dan in de voorverkoop.
Koop alleen kaarten bij de officiële voorverkoopadressen!
Hier de broncode van dit topic
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 31 mei 2010 @ 14:52:40 #2
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_82143833
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus wel, deze act was toch echt niet zo heel erg geschikt voor Pinkpop.
Niet zo zeer de artiest nog, maar die act, dat ging echt nergens over.
Mensen stonden ook allemaal echt heel tam te kijken zo van uhm tja?
Nou ja.. pinkPOP mag best POP-artiesten hebben vind ik...

algemene opmerking:
mijn hemel... kunnen jullie niet beter gaan kletsen over de leuke dingen? Stelletje zuurpruimen hier...
de mannetjes van de muppet-show zijn er niks bij.
  maandag 31 mei 2010 @ 14:53:33 #3
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_82143867
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:52 schreef peaceman het volgende:

[..]

Nou ja.. pinkPOP mag best POP-artiesten hebben vind ik...

algemene opmerking:
mijn hemel... kunnen jullie niet beter gaan kletsen over de leuke dingen? Stelletje zuurpruimen hier...
de mannetjes van de muppet-show zijn er niks bij.
Nee .
pi_82143874
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:52 schreef peaceman het volgende:

[..]

:
mijn hemel... kunnen jullie niet beter gaan kletsen over de leuke dingen? Stelletje zuurpruimen hier...
de mannetjes van de muppet-show zijn er niks bij.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_82143885
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja, lekker hossen en biergooien a la Rowwen Heze was dat
Totaal niet mijn ding, maar ze bouwden wel een feestje.
en dan nog die zure gezichten van mensen als er drie druppels bier op hun hoofden komen
  maandag 31 mei 2010 @ 14:54:05 #6
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_82143889
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:52 schreef peaceman het volgende:

[..]

Nou ja.. pinkPOP mag best POP-artiesten hebben vind ik...

algemene opmerking:
mijn hemel... kunnen jullie niet beter gaan kletsen over de leuke dingen? Stelletje zuurpruimen hier...
de mannetjes van de muppet-show zijn er niks bij.
Mag je niet meer kritisch kijken naar wat je ziet dan?
Jammer
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_82143929
quote:
Mensen die over eenheidsworstersten en mainstream zeuren om vervolgens met mainstream metal a la lamb of god en iron maiden aan te komen
kijk, ik wil ook best wel dat Warbringer op Pinkpop speelt,maar ik begrijp nog net wel dat dit een commercieel festival is, en dat dat soort acts ook nog een redelijk groot harder publiek kunnen verzamelen.
pi_82143949
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Mag je niet meer kritisch kijken naar wat je ziet dan?
Jammer
Dat wel, maar wat je vaak ziet, is dat iemand een bepaalde band of zanger niet leuk vind, en dan vervolgens het hele festival afkraakt.

Het is heeeeeeeeel lastig een festival voor een mannetje of 50.000 te programmeren met alleen maar favorieten van iedereen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  maandag 31 mei 2010 @ 14:56:33 #9
164755 Mss
kutHOEr
pi_82143984
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:49 schreef Adames het volgende:
Overigens wie heeft Gogol Bordello gezien?
Wat een heldenbandje is dat. Kende geen enkel liedje van ze, maar heb meer gespringd dan tijdens the prodigy.
De bandleden waren me ook een stel figuren met als hoogtepunt een 60 jarige ongewassen violist met een wolvenshirt.
Die waren ook echt helemaal super. Wat een feestje daar in die tent, en iedereen ging los! Ook een topper wmb.

Andere toppers:

Rammstein
Slash
Triggerfinger dus
Green Day
Aids.
pi_82143996
Ergens beelden van de gigamoshpits @ Prodigy rechtervoorvak?
pi_82144005
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:49 schreef Adames het volgende:
Overigens wie heeft Gogol Bordello gezien?
Wat een heldenbandje is dat. Kende geen enkel liedje van ze, maar heb meer gespringd dan tijdens the prodigy.
De bandleden waren me ook een stel figuren met als hoogtepunt een 60 jarige ongewassen violist met een wolvenshirt.
Gogol Bordello heb ik een paar jaar geleden op Pinkpop gezien... was briljant inderdaad...

Baalde ook als een stekker dat ze tegenover Pink stonden... heb uiteindelijk voor de laatste gekozen omdat ik die nog niet gezien had en nieuwsgierig was
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 31 mei 2010 @ 14:58:01 #12
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_82144050
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Mag je niet meer kritisch kijken naar wat je ziet dan?
Jammer
Kritisch is prima, maar wel reeel. En als het over sfeer en dat soort zaken gaat, kun je daar alleen maar over oordelen als je erbij was. Nou ik was erbij en heb me goed vermaakt. Het weer viel geweldig mee! Leuke muziek, gezelligheid. Heb me prima vermaakt!
  maandag 31 mei 2010 @ 14:58:38 #13
293456 aarsschimmel
Verwend kutjong
pi_82144076
Rammstein kreeg 1,2 miljoen, maar wat krijgen ze nou als ze gewoon een concert geven. Zoals ze dit jaar al gaven in Arnhem? Hoe vet ik de show ook vond, ik vind het soms wel ver gaan hoe erg bezoekers worden uitgeknepen om de show te zien.
shoarma is lekker
  maandag 31 mei 2010 @ 14:59:19 #14
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_82144112
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:55 schreef Poespas het volgende:

[..]

kijk, ik wil ook best wel dat Warbringer op Pinkpop speelt,maar ik begrijp nog net wel dat dit een commercieel festival is, en dat dat soort acts ook nog een redelijk groot harder publiek kunnen verzamelen.
Nee, we hebben al eerder vastgesteld dat jij er niks van begrijpt.
  maandag 31 mei 2010 @ 15:01:15 #15
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_82144191
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:58 schreef peaceman het volgende:

[..]

Kritisch is prima, maar wel reeel. En als het over sfeer en dat soort zaken gaat, kun je daar alleen maar over oordelen als je erbij was. Nou ik was erbij en heb me goed vermaakt. Het weer viel geweldig mee! Leuke muziek, gezelligheid. Heb me prima vermaakt!
Nou ho ho, de beelden op tv logen er niet om.
En hey, als ik ergens heen ga met mn vrienden bouwen we hoe dan ook wel ons eigen feestje ergens, als ik me wil vermaken vermaak ik me overal.
Maar zo over het algemeen beschouwd maakte het publiek geen hele enthousiaste indruk daar hoor.
Het viel echt op dit jaar.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_82144233
Ik vind het jammer dat mensen zo zeuren over Pinkpop. Je moest eens weten wat Jan Smeets voor een bergen werk verzet en waarom dingen gaan zoals ze gaan... (Misschien eens een ideetje om een interview met hem te bekijken, bijv op 3 voor 12??). Hij legt uit waarom sommige mensen waar staan en dat hij het ook liever anders had gezien. Hij is sowieso gebonden aan het aanbod en budget. We kunnen blij zijn dat er zo'n leuk festival is in Nederland. Als je de line-up niks vindt, waarom kom je dan? Dat weet je toch van te voren. Pinkpop is trouwens voor iedereen, gezinnen met kinderen, bejaarden voor mijn part. Net of er alleen maar "hippe 20-ers" mogen komen. Misschien dat we wat minder kunnen zeuren en Jan Smeets wat dankbaarder kunnen zijn dat hij ooit met dit initiatief is begonnen
pi_82144249
quote:
Nee, we hebben al eerder vastgesteld dat jij er niks van begrijpt
ik heb al vastgesteld dat ik naar jouw niet meer moet luisteren, anders zo Pinkpop de komende jaren alleen maar meer van haar oorspronkelijke festivalpubliek wegjagen en steeds meer TMF-jongeren lokken.(niet dat ik daar wat tegen heb, maar ik beschouw een festival toch als een van de laatste vluchtpunten van de goede muziek en gemixt publiek)
  maandag 31 mei 2010 @ 15:03:52 #18
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_82144308
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou ho ho, de beelden op tv logen er niet om.
En hey, als ik ergens heen ga met mn vrienden bouwen we hoe dan ook wel ons eigen feestje ergens, als ik me wil vermaken vermaak ik me overal.
Maar zo over het algemeen beschouwd maakte het publiek geen hele enthousiaste indruk daar hoor.
Het viel echt op dit jaar.
Tja mij is het niet zo opgevallen. Heb ook daar geen klachten gehoord. Het gevoel is gewoon heel anders als je er tussen loopt.
pi_82144326
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:58 schreef peaceman het volgende:

[..]

Kritisch is prima, maar wel reeel. En als het over sfeer en dat soort zaken gaat, kun je daar alleen maar over oordelen als je erbij was. Nou ik was erbij en heb me goed vermaakt. Het weer viel geweldig mee! Leuke muziek, gezelligheid. Heb me prima vermaakt!
Ik vind het wel reeel, ik was er ook bij en vond er echt geen sfeer hangen in vergelijking met andere festivals. Mensen die bij mij waren ook, die zeiden ik ga echt nooit meer naar Pinkpop. Ik heb me prima vermaakt hoor, maar dat kwam meer omdat we met een gezellig groepje waren en onderling veel lol hadden. Maar qua festival vind ik het echt ruk.
  maandag 31 mei 2010 @ 15:04:38 #20
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_82144352
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:02 schreef oceanpony het volgende:
Ik vind het jammer dat mensen zo zeuren over Pinkpop. Je moest eens weten wat Jan Smeets voor een bergen werk verzet en waarom dingen gaan zoals ze gaan... (Misschien eens een ideetje om een interview met hem te bekijken, bijv op 3 voor 12??). Hij legt uit waarom sommige mensen waar staan en dat hij het ook liever anders had gezien. Hij is sowieso gebonden aan het aanbod en budget. We kunnen blij zijn dat er zo'n leuk festival is in Nederland. Als je de line-up niks vindt, waarom kom je dan? Dat weet je toch van te voren. Pinkpop is trouwens voor iedereen, gezinnen met kinderen, bejaarden voor mijn part. Net of er alleen maar "hippe 20-ers" mogen komen. Misschien dat we wat minder kunnen zeuren en Jan Smeets wat dankbaarder kunnen zijn dat hij ooit met dit initiatief is begonnen
pi_82144418
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:02 schreef oceanpony het volgende:
Ik vind het jammer dat mensen zo zeuren over Pinkpop. Je moest eens weten wat Jan Smeets voor een bergen werk verzet en waarom dingen gaan zoals ze gaan... (Misschien eens een ideetje om een interview met hem te bekijken, bijv op 3 voor 12??). Hij legt uit waarom sommige mensen waar staan en dat hij het ook liever anders had gezien. Hij is sowieso gebonden aan het aanbod en budget. We kunnen blij zijn dat er zo'n leuk festival is in Nederland. Als je de line-up niks vindt, waarom kom je dan? Dat weet je toch van te voren. Pinkpop is trouwens voor iedereen, gezinnen met kinderen, bejaarden voor mijn part. Net of er alleen maar "hippe 20-ers" mogen komen. Misschien dat we wat minder kunnen zeuren en Jan Smeets wat dankbaarder kunnen zijn dat hij ooit met dit initiatief is begonnen
Wat een onzin weer, dan zou je dus nooit kritiek mogen hebben op iets dat is opgezet door iemand die er goed zijn best voor doet?

Het valt gewoon op. Hier in de buurt is ook het Moulin Blues Festival. Veel kleinschaliger, ik houd helemaal niet van bluesmuziek, maar dat is gewoon helemaal geweldig qua sfeer. En dat heeft dus niets met de line-up te maken.

En ik vind kinderen op een festival inderdaad niks.
  maandag 31 mei 2010 @ 15:08:38 #22
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_82144547
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:04 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Ik vind het wel reeel, ik was er ook bij en vond er echt geen sfeer hangen in vergelijking met andere festivals. Mensen die bij mij waren ook, die zeiden ik ga echt nooit meer naar Pinkpop. Ik heb me prima vermaakt hoor, maar dat kwam meer omdat we met een gezellig groepje waren en onderling veel lol hadden. Maar qua festival vind ik het echt ruk.
Zoals welke festivals?
Jij mag er trouwens wat van vinden, omdat je erbij was. Als je conclusies trekt op grond van TV-beelden, zoals enkelen hier, heb je geen recht van spreken.
  maandag 31 mei 2010 @ 15:08:38 #23
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_82144548
Nou, ik ben er jaren zelf heen geweest, mss wel 20 keer.
En sinds dr meer en meer publiek het dezelfde terrein gepropt wordt en er meer en meer commercie omheen hangt is het echt wel minder leuk geworden hoor.
Vroeger ging ik gewoon no matter wat er kwam, ik vermaakte me wel.
Maar tegenwoordig laat ik zelfs vrijkaartjes passeren , gewoon, omdat het me niet meer trekt, en wat ik op tv zie bevestigt dat alleen maar.
Pukkelpop heb ik dat gevoel helemaal niet bij bv.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 31 mei 2010 @ 15:09:49 #24
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82144600
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:58 schreef peaceman het volgende:

[..]

Kritisch is prima, maar wel reeel. En als het over sfeer en dat soort zaken gaat, kun je daar alleen maar over oordelen als je erbij was. Nou ik was erbij en heb me goed vermaakt. Het weer viel geweldig mee! Leuke muziek, gezelligheid. Heb me prima vermaakt!
Ik was er ook bij en de sfeer is ver te zoeken op Pinkpop, maar dat is elk jaar zo. Sfeerloos festival. Als je dan niet een band hebt die er nog een beetje sfeer in gooit blijft er eigenlijk weinig over.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 31 mei 2010 @ 15:10:07 #25
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_82144618
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:08 schreef peaceman het volgende:

[..]

Zoals welke festivals?
Jij mag er trouwens wat van vinden, omdat je erbij was. Als je conclusies trekt op grond van TV-beelden, zoals enkelen hier, heb je geen recht van spreken.
Wat een larie zeg.
Ik weet nog dat ik een keer niet ging, toen Lauryn Hill dr was, en dat ik jankend voor de tv zat dat ik dr niet bij was, zo gaaf was het dat jaar.
Nu heb ik dat echt totaal niet meer.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_82144666
Ik vond het qua editie in zijn geheel nou niet echt een hoogvlieger... maar ik vermaak me altijd wel... het lastige is dat er maar weinig bands zijn waar je 60.000 man alleen enthousiast voor kan krijgen... als je dat een probleem vindt moet je naar zelfstandige concerten gaan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 31 mei 2010 @ 15:11:18 #27
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_82144678
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:06 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Wat een onzin weer, dan zou je dus nooit kritiek mogen hebben op iets dat is opgezet door iemand die er goed zijn best voor doet?
Kritsch zijn mag, maar wel gefundeerd. Dat gezeur over Pink is niet gefundeerd.
quote:
Het valt gewoon op. Hier in de buurt is ook het Moulin Blues Festival. Veel kleinschaliger, ik houd helemaal niet van bluesmuziek, maar dat is gewoon helemaal geweldig qua sfeer. En dat heeft dus niets met de line-up te maken.
Een kleinschalig festival vergelijken met een groot festival
quote:
En ik vind kinderen op een festival inderdaad niks.
Waarom niet?
pi_82144694
prodigy was vet
pi_82144712
Dat klopt wel ja, vroeger toen ik er niet heen ging, zat ik ook de hele dag voor de t.v. en daar proefde je zelfs helemaal die sfeer die het toen had.

Het deed me nu eigenlijk een beetje aan een woonbeurs denken, haha. Lekker met het gehele gezin aan de wandel. En die poncho's ook .
pi_82144750
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:12 schreef bloodymary het volgende:
Dat klopt wel ja, vroeger toen ik er niet heen ging, zat ik ook de hele dag voor de t.v. en daar proefde je zelfs helemaal die sfeer die het toen had.

Het deed me nu eigenlijk een beetje aan een woonbeurs denken, haha. Lekker met het gehele zin aan de wandel. En die poncho's ook .
niet "hip" genoeg?
  maandag 31 mei 2010 @ 15:13:13 #31
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_82144767
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:12 schreef bloodymary het volgende:
Dat klopt wel ja, vroeger toen ik er niet heen ging, zat ik ook de hele dag voor de t.v. en daar proefde je zelfs helemaal die sfeer die het toen had.
Psies dat dus.
Dat je echt baaaaaaaalde als een stekker dat je dr niet tussen stond.
Ik heb dat nu wel als ik bv Glastonbury of zo op tv zie
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 31 mei 2010 @ 15:13:21 #32
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_82144776
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou ho ho, de beelden op tv logen er niet om.
En hey, als ik ergens heen ga met mn vrienden bouwen we hoe dan ook wel ons eigen feestje ergens, als ik me wil vermaken vermaak ik me overal.
Maar zo over het algemeen beschouwd maakte het publiek geen hele enthousiaste indruk daar hoor.
Het viel echt op dit jaar.
Zoals wordt gezegd: je kunt daar natuurlijk alleen over oordelen wanneer je er zelf bij bent geweest. Wat dat aan gaat (en ja, ik heb ze gezien) gaven de beelden van het publiek bij het optreden van Pink compleet een verkeerd beeld. Het publiek was degelijk enthousiast.
  maandag 31 mei 2010 @ 15:14:04 #33
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_82144812
En met die poncho's is niks mis, die zijn zo fijn als het regent
Ik heb een hele collectie van die dingen, vooral van Belgische festivals, en iedereen die nu ging is dr bij mij een komen lenen
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 31 mei 2010 @ 15:14:13 #34
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_82144822
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:12 schreef bloodymary het volgende:
Dat klopt wel ja, vroeger toen ik er niet heen ging, zat ik ook de hele dag voor de t.v. en daar proefde je zelfs helemaal die sfeer die het toen had.

Het deed me nu eigenlijk een beetje aan een woonbeurs denken, haha. Lekker met het gehele gezin aan de wandel. En die poncho's ook .
Jij laat je liever zeiknat regenen?
pi_82144837
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:02 schreef oceanpony het volgende:
Ik vind het jammer dat mensen zo zeuren over Pinkpop. Je moest eens weten wat Jan Smeets voor een bergen werk verzet en waarom dingen gaan zoals ze gaan... (Misschien eens een ideetje om een interview met hem te bekijken, bijv op 3 voor 12??). Hij legt uit waarom sommige mensen waar staan en dat hij het ook liever anders had gezien. Hij is sowieso gebonden aan het aanbod en budget. We kunnen blij zijn dat er zo'n leuk festival is in Nederland. Als je de line-up niks vindt, waarom kom je dan? Dat weet je toch van te voren. Pinkpop is trouwens voor iedereen, gezinnen met kinderen, bejaarden voor mijn part. Net of er alleen maar "hippe 20-ers" mogen komen. Misschien dat we wat minder kunnen zeuren en Jan Smeets wat dankbaarder kunnen zijn dat hij ooit met dit initiatief is begonnen
Prachtig, maar elk jaar loopt er iets essentieels mis. 2 jaar geleden was frisdrank zondagmiddag op, dit jaar weer poncho's. Uiterst bedroevend gesteld voor mensen in een rolstoel (echt een aanfluiting), pendelbussen slecht aangegeven.

Er zijn plussen ook hoor. Redbull vanuit het blikje rechtstreeks de beker in. De gracht is dichtgeplempt. Maar de minnen overheersen.
pi_82144839
Alsof je vanaf de bank thuis voor de TV lekker kan oordelen hoe de sfeer op het veld was

En sowieso leent die grote main stage met vlak stuk veld zich nou niet echt voor een enorme swingende massa, het houdt altijd al vrij snel op. Dan kan je beter bij Lowlands de Alpha hebben ofzo, wat kleiner en 'intiemer' doordat het overdekt is e.d.
pi_82144843
quote:
Jij mag er trouwens wat van vinden, omdat je erbij was. Als je conclusies trekt op grond van TV-beelden, zoals enkelen hier, heb je geen recht van spreken.
ik vermoed dat dan een groot gedeelte van de hier aanwezigen niks meer mag zeggen
pi_82144865
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:12 schreef oceanpony het volgende:

[..]

niet "hip" genoeg?
Nee, dat niet hoor, het hoeft van mij helemaal niet zo hip. Maar juist niet ruig genoeg, zo tammetjes, een beetje een TMFpuberfestival.
  maandag 31 mei 2010 @ 15:15:30 #39
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_82144878
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:04 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Ik vind het wel reeel, ik was er ook bij en vond er echt geen sfeer hangen in vergelijking met andere festivals. Mensen die bij mij waren ook, die zeiden ik ga echt nooit meer naar Pinkpop. Ik heb me prima vermaakt hoor, maar dat kwam meer omdat we met een gezellig groepje waren en onderling veel lol hadden. Maar qua festival vind ik het echt ruk.
Goed zo, dan komen er volgend jaar tenminste meer mensen die het wel leuk vinden. Als je het een ruk festival vindt, blijf dan weg...
pi_82144930
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:06 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Wat een onzin weer, dan zou je dus nooit kritiek mogen hebben op iets dat is opgezet door iemand die er goed zijn best voor doet?

Het valt gewoon op. Hier in de buurt is ook het Moulin Blues Festival. Veel kleinschaliger, ik houd helemaal niet van bluesmuziek, maar dat is gewoon helemaal geweldig qua sfeer. En dat heeft dus niets met de line-up te maken.

En ik vind kinderen op een festival inderdaad niks.
Ospel Fietsend naar huis
  maandag 31 mei 2010 @ 15:16:48 #41
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_82144943
heb me goed geamuseerd. beter dan vorig jaar toen het behoorlijk tegenviel.

Relax waren:

  • Gossip
  • Rammstein
  • 2ManyDJs
  • Editors
  • Triggerfinger
  • en natuurlijk The Prodigy

    ach en voor de vriendin was Pink helemaal geweldig en vond het zelf ook wel leuk om een half uurtje mee te kijken. Vind alleen dat het geluid op het Noord podium structureel zo slecht is, elk jaar weer. Daar moet toch iets aan te doen zijn
  •   maandag 31 mei 2010 @ 15:17:02 #42
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_82144955
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
    Alsof je vanaf de bank thuis voor de TV lekker kan oordelen hoe de sfeer op het veld was

    En sowieso leent die grote main stage met vlak stuk veld zich nou niet echt voor een enorme swingende massa, het houdt altijd al vrij snel op. Dan kan je beter bij Lowlands de Alpha hebben ofzo, wat kleiner en 'intiemer' doordat het overdekt is e.d.
    Tuurlijk wel, ik kan je door de jaren heen massa's beelden van echte dampende menigtes voor de main stage laten zien op youtube, dat was nu echt ver te zoeken.
    Gogol was een feestje, DeWolff was feest, maar de main acts zoals Pink en zo, dat was echt matig en statisch vergeleken met ik noem een N.E.R.D. in 2004, of vroeger bands als RATM, Pearl Jam, de UDS, noem maar op.
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
      maandag 31 mei 2010 @ 15:17:31 #43
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_82144976
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:14 schreef friekin_ het volgende:

    [..]

    Prachtig, maar elk jaar loopt er iets essentieels mis. 2 jaar geleden was frisdrank zondagmiddag op, dit jaar weer poncho's. Uiterst bedroevend gesteld voor mensen in een rolstoel (echt een aanfluiting), pendelbussen slecht aangegeven.

    Er zijn plussen ook hoor. Redbull vanuit het blikje rechtstreeks de beker in. De gracht is dichtgeplempt. Maar de minnen overheersen.
    Je kunt toch niet menen dat je PP gaat verwijten dat de poncho's op zijn???
    Speltip 7: Festival voorbereiding aanpassen!
      maandag 31 mei 2010 @ 15:18:13 #44
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_82145003
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:17 schreef peaceman het volgende:

    [..]

    Je kunt toch niet menen dat je PP gaat verwijten dat de poncho's op zijn???
    Speltip 7: Festival voorbereiding aanpassen!
    Eensch, een poncho neem je mee, en ga je niet kopen met al die andere mensen als de eerste bui al losbarst
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
    pi_82145026
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:17 schreef oh-oh het volgende:

    [..]

    Tuurlijk wel, ik kan je door de jaren heen massa's beelden van echte dampende menigtes voor de main stage laten zien op youtube, dat was nu echt ver te zoeken.
    Gogol was een feestje, DeWolff was feest, maar de main acts zoals Pink en zo, dat was echt matig en statisch vergeleken met ik noem een N.E.R.D. in 2004, of vroeger bands als RATM, Pearl Jam, de UDS, noem maar op.
    Maar dingen als P!nk zijn ook gewoon 'meepikkertjes', het is okay om het even te zien als je er toch bent, maar geen act om nou helemaal bij uit je stekker te gaan. Niet voor mij PERSOONLIJK tenminste. Maar dat maakt het nog geen fail van Pinkpop, of dat iemand niet zwaar te swingen betekent nog niet dat ze zich niet vermaken.
    pi_82145031
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 14:56 schreef Hpzone het volgende:
    Ergens beelden van de gigamoshpits @ Prodigy rechtervoorvak?
    Dit was in het linkervak waar ik stond:

    Heb zelf een video van de wall of death tijdens Warriors Dance, heb ik nog nooit meegemaakt bij een Prodigy concert. Het echt enorm los vanaf de eerste beats van Worlds on Fire.
    pi_82145037
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:14 schreef friekin_ het volgende:

    [..]

    Prachtig, maar elk jaar loopt er iets essentieels mis. 2 jaar geleden was frisdrank zondagmiddag op, dit jaar weer poncho's. Uiterst bedroevend gesteld voor mensen in een rolstoel (echt een aanfluiting), pendelbussen slecht aangegeven.

    Er zijn plussen ook hoor. Redbull vanuit het blikje rechtstreeks de beker in. De gracht is dichtgeplempt. Maar de minnen overheersen.
    Er zijn vast minpunten hoor. Ik zeg ook niet dat alles perfect is. Wat ik een minpuntje vind, is dat je graag de ene act wil zien afsluiten, maar dan opent de volgende alweer op een ander podium en juist die openingen zijn zo leuk. Ik stond bijvoorbeeld al 3 kwartier in de tent voordat Florence begon, maar stond toch nog achteraan. Je hebt haast nog geen tijd om even te plassen of wat eten te halen, want een uurtje tussendoor is zo om en dan ben je vaak nog te laat voor een act die je wil zien. Dan zul je al echt moeten schrappen in je schema en dat vind ik wel zonde, met als resultaat dat ik vaak wat achteraan stond
    pi_82145039
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:15 schreef Timo20 het volgende:

    [..]

    Goed zo, dan komen er volgend jaar tenminste meer mensen die het wel leuk vinden. Als je het een ruk festival vindt, blijf dan weg...
    Die konden ook wel dit jaar komen hoor Het is niet alsof het in maart al uitverkocht was
    pi_82145042
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:

    [..]

    Eensch, een poncho neem je mee, en ga je niet kopen met al die andere mensen als de eerste bui al losbarst
    Zo kan je wel de doorgewinterde festivalgangers snel herkennen
    pi_82145102
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:17 schreef peaceman het volgende:

    [..]

    Je kunt toch niet menen dat je PP gaat verwijten dat de poncho's op zijn???
    Speltip 7: Festival voorbereiding aanpassen!
    Ja, dat verwijt ik wel. Ik had mijn poncho bij. Echter, die poncho's worden elk jaar verkocht. Dezelfde! Maak er gewoon genoeg, het jaar erna verkoop je ze toch weer
      maandag 31 mei 2010 @ 15:20:59 #51
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_82145115
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:19 schreef Loveless85 het volgende:

    [..]

    Zo kan je wel de doorgewinterde festivalgangers snel herkennen
    Poncho en een vuilniszak om op te zitten en gaan met die banaan
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
      maandag 31 mei 2010 @ 15:22:01 #52
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_82145160
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:19 schreef friekin_ het volgende:

    [..]

    Die konden ook wel dit jaar komen hoor Het is niet alsof het in maart al uitverkocht was
    Dan maar niet uitverkocht minder mensen is (als bezoeker zijnde) nog altijd beter dan dat het super druk is en de helft het toch blijkbaar niet naar z`n heeft. Blijf dan weg
    pi_82145171
    Nogmaals, ik had de mijne bij
    Het gaat om de algehele organisatie.
      maandag 31 mei 2010 @ 15:22:17 #54
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_82145182
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:20 schreef oh-oh het volgende:

    [..]

    Poncho en een vuilniszak om op te zitten en gaan met die banaan
    Zo is het!
    pi_82145196
    En wat een BS dat Pinkpop maar genoeg poncho's moet kopen.

    Jezus, het is Nederland, het is Mei, iedere josti kan nog bedenken dat er een flinke bui kan vallen...
      maandag 31 mei 2010 @ 15:22:39 #56
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_82145200
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:

    [..]

    Maar dingen als P!nk zijn ook gewoon 'meepikkertjes', het is okay om het even te zien als je er toch bent, maar geen act om nou helemaal bij uit je stekker te gaan. Niet voor mij PERSOONLIJK tenminste. Maar dat maakt het nog geen fail van Pinkpop, of dat iemand niet zwaar te swingen betekent nog niet dat ze zich niet vermaken.
    Naja, ik ga wel om lekker te feesten, gewoon een beetje suf kijken kan ik thuis op de bank ook , als die acts zich daar beter voor lenen
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
      maandag 31 mei 2010 @ 15:23:18 #57
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_82145222
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:20 schreef friekin_ het volgende:

    [..]

    Ja, dat verwijt ik wel. Ik had mijn poncho bij. Echter, die poncho's worden elk jaar verkocht. Dezelfde! Maak er gewoon genoeg, het jaar erna verkoop je ze toch weer
    Tuurlijk kun je het festival zoiets niet verwijten. Als het drinken of eten op is, dat wel. Maar een simpel regenjasje moet iedereen gewoon meenemen. Heb je het niet bij je, zeur dan ook niet als ze niet op het festival terrein te krijgen zijn
      maandag 31 mei 2010 @ 15:24:07 #58
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82145272
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
    Alsof je vanaf de bank thuis voor de TV lekker kan oordelen hoe de sfeer op het veld was

    En sowieso leent die grote main stage met vlak stuk veld zich nou niet echt voor een enorme swingende massa, het houdt altijd al vrij snel op. Dan kan je beter bij Lowlands de Alpha hebben ofzo, wat kleiner en 'intiemer' doordat het overdekt is e.d.
    Rock am Ring. 85.000 man en een hoofdpodium dat groter is dan heel Pinkpop bij elkaar en er hangt altijd een topsfeer!
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
    pi_82145288
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:22 schreef peaceman het volgende:

    [..]

    Zo is het!
    juistem
    pi_82145317
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:24 schreef Komakie het volgende:

    [..]

    Rock am Ring. 85.000 man en een hoofdpodium dat groter is dan heel Pinkpop bij elkaar en er hangt altijd een topsfeer!
    Ik zeg toch nergens dat er geen goeie sfeer kan hangen?
      maandag 31 mei 2010 @ 15:26:16 #62
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_82145374
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:22 schreef friekin_ het volgende:
    Nogmaals, ik had de mijne bij
    Het gaat om de algehele organisatie.
    Ik vind het een gebrek in instelling. Klagen, klagen, klagen...
    Festivals in Nederland zijn echt niet foutloos en ik vind het bijvoorbeeld zot dat je niet eens een broodje kaas mee naar binnen mag nemen op PP (al snap ik het wel weer in verband met de omzet die stands willen hebben). Maar festivals in Nederland worden wel degelijk goed opgezet.
    In België is het bijvoorbeeld allemaal stukken minder goed geregeld, althans zo is het wel op RW.
      maandag 31 mei 2010 @ 15:26:51 #63
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_82145395
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
    En wat een BS dat Pinkpop maar genoeg poncho's moet kopen.

    Jezus, het is Nederland, het is Mei, iedere josti kan nog bedenken dat er een flinke bui kan vallen...
    Zeker als dat de hele week al voorspeld werd.
    pi_82145436
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:26 schreef peaceman het volgende:

    [..]

    Ik vind het een gebrek in instelling. Klagen, klagen, klagen...
    Festivals in Nederland zijn echt niet foutloos en ik vind het bijvoorbeeld zot dat je niet eens een broodje kaas mee naar binnen mag nemen op PP (al snap ik het wel weer in verband met de omzet die stands willen hebben). Maar festivals in Nederland worden wel degelijk goed opgezet.
    In België is het bijvoorbeeld allemaal stukken minder goed geregeld, althans zo is het wel op RW.
    Pukkelpop is wel degelijk beter geregeld.
    pi_82145446
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:26 schreef peaceman het volgende:

    [..]

    Ik vind het een gebrek in instelling. Klagen, klagen, klagen...
    Festivals in Nederland zijn echt niet foutloos en ik vind het bijvoorbeeld zot dat je niet eens een broodje kaas mee naar binnen mag nemen op PP (al snap ik het wel weer in verband met de omzet die stands willen hebben). Maar festivals in Nederland worden wel degelijk goed opgezet.
    In België is het bijvoorbeeld allemaal stukken minder goed geregeld, althans zo is het wel op RW.
    Wat is daar slecht geregeld dan? Wil ik wel even weten.
    pi_82145454
    Nou ik had een vest bij.. heb gistermorgen een poncho gekocht en dan mag het van mij regenen hoor... ik vond het achteraf nog flink meevallen....
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
    pi_82145467
    Ja en dan kunnen ze wel een fuckin AH XL neer gaan zetten.

    Er heeft vast wel iemand koppijn -> oh noes de asperine is op in de winkel
    Er wil vast wel iemand neuken -> oh noesss de condooms worden niet meer verkocht
    Er is vast wel een vrouw ongesteld -> oh noessss de tampons zijn op

    Echt, eigen initiatief. Logisch dat ze er wat verkopen, maar snap ook wel dat ze er geen honderdduizenden bestellen. Je moet het ook allemaal vervoeren en een jaar opslaan. Dan ben je aan die kosten 10x zoveel kwijt dan de opbrengst van zo'n poncho
    pi_82145501
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:26 schreef peaceman het volgende:

    [..]

    Ik vind het een gebrek in instelling. Klagen, klagen, klagen...
    Festivals in Nederland zijn echt niet foutloos en ik vind het bijvoorbeeld zot dat je niet eens een broodje kaas mee naar binnen mag nemen op PP (al snap ik het wel weer in verband met de omzet die stands willen hebben). Maar festivals in Nederland worden wel degelijk goed opgezet.
    In België is het bijvoorbeeld allemaal stukken minder goed geregeld, althans zo is het wel op RW.
    Ik heb 3 dagen lang ALLES mee naar binnen gekregen aan eten en drinken. Pakjes drinken, sultana's, snoep etc. Ik denk dat het grotendeels een afschrikbeleid is, zodat je niks mee neemt en dat je dan alles moet kopen. En het ergste wat er kan gebeuren is dat ze het afpakken en weggooien, maar ja dan zitten ze met bérgen afval.
    pi_82145522
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
    Ja en dan kunnen ze wel een fuckin AH XL neer gaan zetten.

    Er heeft vast wel iemand koppijn -> oh noes de asperine is op in de winkel
    Er wil vast wel iemand neuken -> oh noesss de condooms worden niet meer verkocht
    Er is vast wel een vrouw ongesteld -> oh noessss de tampons zijn op

    Echt, eigen initiatief. Logisch dat ze er wat verkopen, maar snap ook wel dat ze er geen honderdduizenden bestellen. Je moet het ook allemaal vervoeren en een jaar opslaan. Dan ben je aan die kosten 10x zoveel kwijt dan de opbrengst van zo'n poncho
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
      maandag 31 mei 2010 @ 15:29:36 #70
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_82145535
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:26 schreef peaceman het volgende:

    [..]

    Ik vind het een gebrek in instelling. Klagen, klagen, klagen...
    Festivals in Nederland zijn echt niet foutloos en ik vind het bijvoorbeeld zot dat je niet eens een broodje kaas mee naar binnen mag nemen op PP (al snap ik het wel weer in verband met de omzet die stands willen hebben). Maar festivals in Nederland worden wel degelijk goed opgezet.
    In België is het bijvoorbeeld allemaal stukken minder goed geregeld, althans zo is het wel op RW.
    Ja maar juist dat ongeorganiseerde daar maakt de sfeer zo heerlijk gezellig
    Kamperen bij de boer tussen de koeien met een losse douchebak met een tuinslang ergens vs kamperen op die rotcampings op Pinkpop, ik wist het wel hoor
    En idd, geen eten meer meenemen, jezusmina, flauw gezeik zeg.
    En dan die dure vieze zooi moeten eten.
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
    pi_82145554
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
    Ja en dan kunnen ze wel een fuckin AH XL neer gaan zetten.

    Er heeft vast wel iemand koppijn -> oh noes de asperine is op in de winkel
    Er wil vast wel iemand neuken -> oh noesss de condooms worden niet meer verkocht
    Er is vast wel een vrouw ongesteld -> oh noessss de tampons zijn op

    Echt, eigen initiatief. Logisch dat ze er wat verkopen, maar snap ook wel dat ze er geen honderdduizenden bestellen. Je moet het ook allemaal vervoeren en een jaar opslaan. Dan ben je aan die kosten 10x zoveel kwijt dan de opbrengst van zo'n poncho
    Wel schattig dat jullie nu al een heule tijd zeiken over de poncho opmerking. Is dat omdat jullie weten dat het voor mensen in een rolstoel idd schandalig slecht geregeld is?
    pi_82145566
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
    Ja en dan kunnen ze wel een fuckin AH XL neer gaan zetten.

    Er heeft vast wel iemand koppijn -> oh noes de asperine is op in de winkel
    Er wil vast wel iemand neuken -> oh noesss de condooms worden niet meer verkocht
    Er is vast wel een vrouw ongesteld -> oh noessss de tampons zijn op

    Echt, eigen initiatief. Logisch dat ze er wat verkopen, maar snap ook wel dat ze er geen honderdduizenden bestellen. Je moet het ook allemaal vervoeren en een jaar opslaan. Dan ben je aan die kosten 10x zoveel kwijt dan de opbrengst van zo'n poncho
      maandag 31 mei 2010 @ 15:30:25 #73
    23982 planethugo
    Forza Roda!
    pi_82145569
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:26 schreef peaceman het volgende:

    [..]

    Ik vind het een gebrek in instelling. Klagen, klagen, klagen...
    Festivals in Nederland zijn echt niet foutloos en ik vind het bijvoorbeeld zot dat je niet eens een broodje kaas mee naar binnen mag nemen op PP (al snap ik het wel weer in verband met de omzet die stands willen hebben). Maar festivals in Nederland worden wel degelijk goed opgezet.
    In België is het bijvoorbeeld allemaal stukken minder goed geregeld, althans zo is het wel op RW.
    toch verbaas ik me al jaren erover hoe soepel het gaat op dancefeesten van bijv. Q-Dance of ID&T en dat vergelijkt met pinkpop. Dan lijkt het toch net alsof pinkpop door wat amateurs in elkaar gezet wordt
    pi_82145602
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:29 schreef oh-oh het volgende:

    [..]

    Ja maar juist dat ongeorganiseerde daar maakt de sfeer zo heerlijk gezellig
    Kamperen bij de boer tussen de koeien met een losse douchebak met een tuinslang ergens vs kamperen op die rotcampings op Pinkpop, ik wist het wel hoor
    En idd, geen eten meer meenemen, jezusmina, flauw gezeik zeg.
    En dan die dure vieze zooi moeten eten.
    Jij overdrijft wel alles he?
      maandag 31 mei 2010 @ 15:32:05 #75
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_82145648
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:27 schreef Gitaarmat het volgende:

    [..]

    Wat is daar slecht geregeld dan? Wil ik wel even weten.
    De toiletten bijvoorbeeld. Zeer beperkt aanbod aan drinken. De Marquee die al jaren verkeerd staat waardoor het geluid van het hoofdpodium regelmatig het geluid overstemd bij de Marquee.
      maandag 31 mei 2010 @ 15:33:55 #76
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_82145744
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:30 schreef Gitaarmat het volgende:

    [..]

    Jij overdrijft wel alles he?
    Nou, ik heb dr in al die jaren twee keer gekampeerd , en nooit weer.
    Gelukkig woon ik dicht genoeg bij om gewoon thuis te kunnen slapen.
    Op Werchter kamperen was vroeger altijd zo een gezellige sfeervolle happening
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
    pi_82145834
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:30 schreef friekin_ het volgende:

    [..]

    Wel schattig dat jullie nu al een heule tijd zeiken over de poncho opmerking. Is dat omdat jullie weten dat het voor mensen in een rolstoel idd schandalig slecht geregeld is?
    Tjah... een festival op grasterrein met een camping?

    Ze kunnen moeilijk de boel asfalteren.

    En ik vind het jammer dat je niet zelf eten en drinken mee mag nemen, maar begrijpelijk wel ivm veiligheid, drugsgebruik en opbrengst van de horeca daar. En de campings vallen toch wel mee oh-oh? Ja tis allemaal niet meer zoals vroegah, dat weten we
    pi_82145848
    jezus wat een weekend
      maandag 31 mei 2010 @ 15:36:29 #79
    293456 aarsschimmel
    Verwend kutjong
    pi_82145865
    Wat is er dan zo slecht geregeld en wat is beter geregeld ergens anders? Ik wil een uitgebreide uitleg.
    Rock am Ring en de rest niet mainstream en te druk

    Wil je hier 3 dagen doorbrengen? Das een hoop volk.


    Edit: Toiletten hoorde ik zeggen? Dan ben je waarschijnlijk niet verder gegaan de die naast de mainstage... Er waren er genoeg en maak mij niet wijs dat Duitsers en Belgen niet naast de pot pissen of dat je daar in de plee van de grond kunt eten.
    shoarma is lekker
      maandag 31 mei 2010 @ 15:37:19 #80
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_82145906
    Ik moet eerlijk toegeven dat mijn kampeerjaren daar echt al lang geleden zijn en dat ik het toen zo vreselijk vond dat ik het nooit meer geprobeerd heb
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
    pi_82145910
    Ik vind die toiletten wel altijd übersmerig. Helaas hoort het erbij, maar ik probeer het altijd zoveel mogelijk uit te stellen.... jugh
    pi_82145963
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:35 schreef Loveless85 het volgende:

    [..]

    Tjah... een festival op grasterrein met een camping?

    Ze kunnen moeilijk de boel asfalteren.

    Het gaat niet om asfalteren. Het gaat erom dat die mensen het ook kunnen zien en meemaken. Bij het hoofdpodium was het tiptop geregeld, maar bij de tent...
      maandag 31 mei 2010 @ 15:39:21 #83
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_82145981
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:37 schreef oceanpony het volgende:
    Ik vind die toiletten wel altijd übersmerig. Helaas hoort het erbij, maar ik probeer het altijd zoveel mogelijk uit te stellen.... jugh
    Het eerste festival met meer dan 100 bezoekers met schone toiletten moet ik nog tegenkomen
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
    pi_82146025
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:38 schreef friekin_ het volgende:

    [..]

    Het gaat niet om asfalteren. Het gaat erom dat die mensen het ook kunnen zien en meemaken. Bij het hoofdpodium was het tiptop geregeld, maar bij de tent...
    Hoe wil je in godsnaam een rolstoelpodium in die tent maken dan?

    Echt begrijp me niet verkeerd, ik snap best dat gehandicapten graag concerten zien, en bij de meeste locaties is het wel goed geregeld. Maar snap wel dat ze daar bij Pinkpop vrij lastig overal voorzieningen kunnen plaatsen.

    [ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2010 15:40:49 ]
    pi_82146044
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:39 schreef oh-oh het volgende:

    [..]

    Het eerste festival met meer dan 100 bezoekers met schone toiletten moet ik nog tegenkomen
    Idd. Daar kan ik me ook niet eens meer druk om maken.
      maandag 31 mei 2010 @ 15:41:15 #86
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_82146074
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:38 schreef friekin_ het volgende:

    [..]

    Het gaat niet om asfalteren. Het gaat erom dat die mensen het ook kunnen zien en meemaken. Bij het hoofdpodium was het tiptop geregeld, maar bij de tent...
    Ik ken eigenlijk geen festival waar ze voor gehandicapten wel goede voorzieningen hebben in de/een tent. Best wel slecht inderdaad.
    pi_82146127
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:40 schreef Loveless85 het volgende:

    [..]

    Hoe wil je in godsnaam een rolstoelpodium in die tent maken dan?

    Echt begrijp me niet verkeerd, ik snap best dat gehandicapten graag concerten zien, en bij de meeste locaties is het wel goed geregeld. Maar snap wel dat ze daar bij Pinkpop vrij lastig overal voorzieningen kunnen plaatsen.
    Met het budget zou het prima moeten lukken. Het is toch iets dat je als festivalorganisatie in acht moet houden..
    pi_82146146
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:39 schreef oh-oh het volgende:

    [..]

    Het eerste festival met meer dan 100 bezoekers met schone toiletten moet ik nog tegenkomen
    helemaal mee eens, maar ik ving het toch smerig!
      maandag 31 mei 2010 @ 15:42:45 #89
    293456 aarsschimmel
    Verwend kutjong
    pi_82146154
    Wat is er zo slecht voor gehandicapten dan? Ik ben het zelf gelukkig niet dus ik kan en ga er niet over oordelen, maar er was een apart verhoogd podium daarvoor. Maar nogmaals ik wil hier niet over oordelen.
    Edit: Dit podium was inderdaad alleen bij de mainstage.
    shoarma is lekker
    pi_82146185
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:19 schreef mouzzer het volgende:

    [..]

    Dit was in het linkervak waar ik stond:

    Heb zelf een video van de wall of death tijdens Warriors Dance, heb ik nog nooit meegemaakt bij een Prodigy concert. Het echt enorm los vanaf de eerste beats van Worlds on Fire.
    Aah, die fakkel zag ik inderdaad nog voorbij komen aan de overkant. Rechts barstte het van de Wall of death's. Stuk of 10 mee mogen maken. Absoluut helemaal te gek!
    pi_82146308
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:27 schreef friekin_ het volgende:

    [..]

    Pukkelpop is wel degelijk beter geregeld.
    Zoals de camping zeker
    Of het parkeren, of het verkeer rond het terrein.
    pi_82146351
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:42 schreef aarsschimmel het volgende:
    Wat is er zo slecht voor gehandicapten dan? Ik ben het zelf gelukkig niet dus ik kan en ga er niet over oordelen, maar er was een apart verhoogd podium daarvoor. Maar nogmaals ik wil hier niet over oordelen.
    Edit: Dit podium was inderdaad alleen bij de mainstage.
    3fm stage toch ook?
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:37 schreef oceanpony het volgende:
    Ik vind die toiletten wel altijd übersmerig. Helaas hoort het erbij, maar ik probeer het altijd zoveel mogelijk uit te stellen.... jugh
    Die in het sportcomplex worden wel altijd goed schoongemaakt. Vorig jaar in ieder geval, ben dit jaar niet 'zittend' gegaan.
      maandag 31 mei 2010 @ 15:47:59 #93
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_82146428
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:45 schreef Adames het volgende:

    [..]

    Zoals de camping zeker
    Of het parkeren, of het verkeer rond het terrein.
    Je rijdt dr zo langs met de auto en je kan overal vlakbij parkeren, dichter bij dan Pinkpop ieg, en t ligt midden in het durpke zowat
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
    pi_82146447
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:47 schreef oh-oh het volgende:

    [..]

    Je rijdt dr zo langs met de auto en je kan overal vlakbij parkeren, dichter bij dan Pinkpop ieg, en t ligt midden in het durpke zowat
    idd, gewoon op tijd komen.
      maandag 31 mei 2010 @ 15:51:18 #95
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_82146596
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:47 schreef oh-oh het volgende:

    [..]

    Je rijdt dr zo langs met de auto en je kan overal vlakbij parkeren, dichter bij dan Pinkpop ieg, en t ligt midden in het durpke zowat
    Wij parkeren op PP altijd redelijk dicht in de buurt. Ongeveer 1500 meter vind ik niet echt veel. Kwartiertje lopen.
      maandag 31 mei 2010 @ 15:52:07 #96
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_82146628
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:48 schreef friekin_ het volgende:

    [..]

    idd, gewoon op tijd komen.
    Volgens mij gaan wij niet eens vroeg hoor
    Nog nooit gedoe gehad, bij Pinkpop laten we ons meestal brengen en halen, anders ben je een langer naar je auto aan het lopen dan dat je naar huis aan het rijden bent
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
    pi_82146792
    Ik kon het niet laten maar die recensie van Pink op 3voor12

    Dan snap je er dus geen kut van... dat zogenaamd arrogante gedoe was nergens te bespeuren en als het er al was gewoon part of the act

    --------

    Pinkpop is even P!nkpop
    ma 31-05-10 01:12 - Tekst Erik Zwennes, foto's Jelmer de Haas

    Poeh, wat duurt het lang voordat Pink op gang is. Bij de start van haar show begroet ze Amsterdam (?), raffelt ze haar nummers af en doet ze uit de hoogte. De echte hoogte komt pas in het laatste kwartier, dan stuitert ze, stijgt ze op en spuwt Pink vuur.

    CONCERT
    Pink, Pinkpop 3FM-stage, zondag 30 mei 2010

    MUZIEK
    Alecia Beth Moore is sinds 2000 bekend als Pink (of P!nk). De Amerikaanse maakt popmuziek met een girlypunk-inslag. Ze gaat al sinds het begin van haar carrière prat op het feit dat ze zich niet laat vormen door de muziekindustrie. Dat valt wellicht met een korrel zout te nemen, maar feit is dat ze veel van haar nummers zelf schrijft. Of anders wel met bijzondere namen als Linda Perry van 4 Non Blondes, Tim Armstrong van Rancid en zelfs Beck, Peaches en Jonathan Davis van Korn. Ze scoorde al negen toptiensingles in Nederland. Vier van haar vijf studioalbums behaalden hier eveneens de top 10. Haar laatste album Funhouse kwam zelf op 1 in de albumcharts. Ze won in haar carrière al twee Grammy's en verkocht wereldwijd meer dan dertig miljoen albums en meer dan vijftig miljoen singles.

    PLUS
    Pink zingt in het dertiende nummer van haar set: "I'm not here for your entertainment. You don't really want to mess with me tonight," en zo voelt de eerste helft van het optreden dan ook aan. Daarover later meer. Vanaf nummer acht Sober begint het wat meer te lopen: de harajuku danseresjes doen vrolijk, het geluid wordt beter en Pink stapt in een plastic bel om een rondje over het publiek te lopen. Dan volgen meezingers Just Like a Pill, U + UR Hand en Leave Me Alone. Rook stijgt op in de lengte van de catwalk waar Pink stoer doorheen loopt alsof de overwinning al binnen is. Deze komt echter pas bij het laatste nummer So What, de opener van haar laatste album. Daarvoor moeten wel eerst de Aziatische danseresjes een toneelstukje opvoeren van het niveau Wendy van Dijk. Ondertussen wordt Pink in een harnas gehesen en van een vast microfoontje voorzien. Dan komt een ingenieus kabelsysteem vanuit vier vaste punten naar beneden en wordt mevrouw vastgemaakt. Daar vliegt de superster met achter zich grote vuurgolven. Haar tuigage biedt de mogelijkheid elke 3D-beweging te maken die ze wil en van die vrijheid maakt ze gretig gebruik. Ze duikt, stijgt, maakt salto's en springt van steiger naar steiger EN DAT ZINGEND!

    MIN
    Allejezus wat heeft Pink er weinig zin in bij de start van haar show. En 'hello Amsterdam' mag gewoon nooit als je er verder dan tien kilometer vandaan bent. In haar freakcircus decor brult ze ongeïnteresseerd haar grootste hit Get This Party Started dat na anderhalve minuut al weer wordt weggedraaid. Het blijkt een opmaat voor generieke 'rock' zonder de echte hits en veel valse zang. Dat de RnB-singles van haar debuutalbum ontbreken is uit te leggen, maar waar zijn Don't Let Me Get Me, Feel Good Time, Trouble en Stupid Girls? De setup is keihard gejat van Katy Perry met wat Lady Gaga (die vorig jaar op Pinkpop en in de Melkweg wel imponeerden). De Harajuku danseressen zijn toch door Gwen Stefani geïntroduceerd in de popcultuur? Een belachelijk groot deel van de muziek komt uit het 'magische kastje' en Pink raffelt de set gewoon af. "Are you ready to dance," komt er nog net uit tussen twee nummers. Of "This is an old song, help me with the words," auw. En blijf alsjeblieft af van Tom Petty's Free Falling als je er zo'n saaie classic rock-versie van maakt. Straal alsjeblieft wat plezier uit Pink. Nu kunnen we zien dat je enkel geld aan het scheppen bent.

    CONCLUSIE
    Pink is een prima boeking van Pinkpop. Na een aantal nummers beginnen enkele indiemeisjes voorzichtig mee te zingen. Eigenlijk mag het al niet meer en moet hier Kings of Leon staan, maar het is dag drie van het festival en de wijntjes komen hard aan. Pink heeft gewoon een heel aantal geweldige popnummers, al speelt ze er ook veel niet. Het duurt een dik half uur, maar dan perst de zangeres er nog even wat enthousiasme en energie uit. Het slot van de show is overweldigend goed. Pink is links en rechts ingehaald door de jonge popgarde, maar heeft vandaag een prima slot aan haar show weten te breien.

    CIJFER:
    6,5

    Meer Pink op Pinkpop 2010 op http://pinkpop.vpro.nl/event/Pink.html
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
      maandag 31 mei 2010 @ 15:59:48 #98
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_82146986
    Oh Free Falling, dat was wel een partijtje laster ja
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
      maandag 31 mei 2010 @ 16:09:08 #99
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_82147466
    Wat een waardeloze recensie
    die heeft er idd. niets van begrepen. Of de show niet gezien
    pi_82148449
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef oh-oh het volgende:
    Oh Free Falling, dat was wel een partijtje laster ja
    Schei toch uit kerel... dat was prima gedaan en die bal waarmee ze over het publiek liep was
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
      maandag 31 mei 2010 @ 16:29:10 #101
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_82148541
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 16:27 schreef TheVulture het volgende:

    [..]

    Schei toch uit kerel... dat was prima gedaan en die bal waarmee ze over het publiek liep was
    Kerel?

    Ja die bal was een enige gadget ( Flaming Lips deden dat al jaren geleden maar ok , hij is leuk die bal).
    Maar waarom ze dat nr nou moest coveren?
    Ze had toch een van dr eigen nr's buiten adem kunnen hijgen in die bal?
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
    pi_82148899
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 16:29 schreef oh-oh het volgende:

    [..]

    Kerel?

    Ja die bal was een enige gadget ( Flaming Lips deden dat al jaren geleden maar ok , hij is leuk die bal).
    Maar waarom ze dat nr nou moest coveren?
    Ze had toch een van dr eigen nr's buiten adem kunnen hijgen in die bal?
    Ja ik ben een man en nee ik ben niet de grootste Pink-fan op aarde... maar de show die ze gisteren neerzette was van begin tot het eind af... ontzettend professioneel en vocaal beter als vele andere zangeressen in haar genre
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
    pi_82148952
    Ik heb haar 1x op Werchter gezien, en toen stond ik dus ook met de armpjes over elkaar te kijken. Alhoewel er echt niks mis mee was. Vocaal niet, show niet, gewoon prima popmuziek... Verder niet geheel mijn genre maar geen vervelende show om te zien.

    Beter dan soms die idiote rap-acts die dan ineens op zo'n festival staan
    pi_82149174
    Oh en 4 nummers van Green Day staan op Usenet
      maandag 31 mei 2010 @ 16:42:26 #105
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_82149271
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 16:35 schreef TheVulture het volgende:

    [..]

    Ja ik ben een man en nee ik ben niet de grootste Pink-fan op aarde... maar de show die ze gisteren neerzette was van begin tot het eind af... ontzettend professioneel en vocaal beter als vele andere zangeressen in haar genre
    Ik dacht dat je mij kerel noemde
    Het was idd een show.
    De muziek was niet meer dan een klein onderdeel van het spektakel.
    Ik had dr liever gewoon dr liedjes zien zingen zonder al die poespas.
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
    pi_82149397
    Wie heeft Skunk Anansie gezien op Pinkpop?
    Was het wat?
    Iis het de moeite waard om ze in feb 2011 te willen zien in de HMH?
      maandag 31 mei 2010 @ 16:45:33 #107
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_82149472
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef Estolan het volgende:
    Wie heeft Skunk Anansie gezien op Pinkpop?
    Was het wat?
    Iis het de moeite waard om ze in feb 2011 te willen zien in de HMH?
    Ik vond Skin niet supergoed bij stem, maar ze rockten wel hard, en ze ziet dr geweldig uit voor dr 43 jaar
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
    pi_82149552
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef Estolan het volgende:
    Wie heeft Skunk Anansie gezien op Pinkpop?
    Was het wat?
    Iis het de moeite waard om ze in feb 2011 te willen zien in de HMH?
    Ik snapte de negatieve verhalen in recensies niet... gewoon een goeie liveshow en Skin is altijd top... en de oude liedjes gingen er in als koek... en wat ze aan nieuw materiaal zong was ook prima
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
      maandag 31 mei 2010 @ 16:47:45 #109
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_82149599
    Dat nieuwe nr dat ze op tv lieten ziet, My Ugly Boy of zo, dat vond ik nog beter dan de oude nrs idd
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
    pi_82149609
    Benieuwd hoe 'Weak' live uit de verf komt.

    Heb te weinig gezien op TV dit weekend, maar er komt vast nog genoeg online
      maandag 31 mei 2010 @ 16:49:14 #111
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_82149687
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
    Benieuwd hoe 'Weak' live uit de verf komt.

    Heb te weinig gezien op TV dit weekend, maar er komt vast nog genoeg online
    Hun optreden in de 3FM container was erg goed, volgens mij deden ze daar ook Weak.
    Ik heb ze de vorige keer wel op Pinkpop gezien, tenminste, volgens mij was het daar.
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
      maandag 31 mei 2010 @ 16:49:54 #112
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_82149726
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
    pi_82149788
    hopelijk dan niet te duur in de HMH, kaartverkoop gaat woensdag beginnen ( volgens Nu.nl )
    zie 37euro op livenation trouwens

    [ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2010 16:53:14 ]
    pi_82150907
    Wat een waanzin nu al een verkoop voor een concert in februari, tenzij het voor Madonna is of zo. Tjezus, eerst de zomer maar eens door zien te komen....
    pi_82150955
    Geen Geld?

    Denk omdat Skin het op Pinkpop zei over HMH, Nu.nl dat direct overnam, en Livenation en nu bovenop zit

    Reclame
      maandag 31 mei 2010 @ 17:25:09 #116
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82151726
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:25 schreef Loveless85 het volgende:

    [..]

    Ik zeg toch nergens dat er geen goeie sfeer kan hangen?
    Nou, je zegt dat op zo'n groot veld een swingende massa al snel op houdt en dat het met Lowlands vaak "makkelijker" is ivm het tentprincipe.

    Ik wil er alleen maar mee zeggen dat er daar met een nog veel groter veld wel sfeer hangt. Dus dat het wel kan.

    Ik zeg ook niet dat jij zegt dat het niet kan
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      maandag 31 mei 2010 @ 17:27:47 #117
    305343 walk-man
    Somewhere only we know
    pi_82151863
    Yo mensen, ben ook op pinkpop geweest en het was mijn eerste keer.

    Minpunten :

    -doorstroming naar de campings op dag 1.
    -dure consumpties
    -het weer
    -zware mongolen op camping A

    voor de rest was alles top. vind het echter wel vreemd dat pink tot nummer 2 was gekozen van beste artiesten op PP 2010 . was echt niks aan.
    pi_82152206
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 17:27 schreef walk-man het volgende:
    Yo mensen, ben ook op pinkpop geweest en het was mijn eerste keer.

    Minpunten :

    -doorstroming naar de campings op dag 1.
    Veel mensen, willen allemaal terug naar hun tent. Duurt gewoon even..
    -dure consumpties
    Het is een festival, wat had je verwacht?
    -het weer
    Dat is waar, maar de zaterdagochtend
    -zware mongolen op camping A
    Ik heb ze niet gezien denk ik?

    voor de rest was alles top. vind het echter wel vreemd dat pink tot nummer 2 was gekozen van beste artiesten op PP 2010 . was echt niks aan.
    Was ook mijn eerste keer overigens, grootste minpunt vond ik de programmering waar gigantische gaten in zaten doordat ik veel bands niet leuk vond. Maar dat wist ik van tevoren ook al, verder gewoon een prima feestje.
      maandag 31 mei 2010 @ 17:45:44 #119
    305343 walk-man
    Somewhere only we know
    pi_82152666
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 17:35 schreef Hpzone het volgende:

    [..]

    Was ook mijn eerste keer overigens, grootste minpunt vond ik de programmering waar gigantische gaten in zaten doordat ik veel bands niet leuk vond. Maar dat wist ik van tevoren ook al, verder gewoon een prima feestje.
    Tsja gewoon kwestie van uitproberen en gewoon ernaartoe gaan . Kende heel weinig bands ben gewoon gegaan voor de ervaring
    pi_82153482
    TVP
    [b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
    mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
    pi_82153989
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef oh-oh het volgende:
    Yups

    Het verschil met toen (ik was er toen ook) en nu is wel dat je toen gewoon een "normaal mens" mocht zijn, tegenwoordig is iedereen übergestyled. Wij liepen er rond in Dr Martens, een blöde spijkerbroek en een gebreide trui van de Zeeman. Toen was uiterlijk helemaal niet zo belangrijk als nu. Dat zie je ook aan deze beelden. Tegenwoordig komen veel mensen helemaal opgedirkt naar Pinkpop. Is wel jammer eigenlijk
      maandag 31 mei 2010 @ 19:15:03 #122
    11102 knep
    Mountainfreak
    pi_82156844
    15 pinkpop topics en vooral veel geklaag, NL in optima forma .
    Was er zelf ook 3 dagen bij en heb me prima vermaakt, vooral bij Rammstein, Green Day en The Prodigy .

    Overigens ging ik iedere avond naar huis en heb daar nog even TV gekeken, daar viel op dat de zang en muziek in het algemeen toch heel wat slechter klonk dan live.

    Verder wel eens met dat het publiek vaak toch wat tam was. Irritant waren wel de groepjes zuippubers die heel populair overal tussendoor ragden en met hun plastic zeilen velen irriteerden, zal wel iets van deze tijd zijn.
    pi_82157137
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:13 schreef Timo20 het volgende:

    [..]

    Zoals wordt gezegd: je kunt daar natuurlijk alleen over oordelen wanneer je er zelf bij bent geweest. Wat dat aan gaat (en ja, ik heb ze gezien) gaven de beelden van het publiek bij het optreden van Pink compleet een verkeerd beeld. Het publiek was degelijk enthousiast.
    Hmm, ik stond op dat veld te werken en het was daar goed dood.
    Soms klein beetje handjes in de lucht
      maandag 31 mei 2010 @ 20:20:39 #124
    67064 Quoi
    Mama said be cool
    pi_82160174
    En ik stond er middenin en iedereen om me heen ging wel degelijk Los. Laten we erover ophouden? Merkte zelf dat ik het stukken intensiever beleefde als ik meer tussen het publiek ging staan.

    Behalve dan bij the Prodigy, toen ging werkelijk iedereen uit zn dakkie. Wat was DAT cool!!
    pi_82160721
    Zo. Was dat even retegaaf. Ik ben echt dood. Ongeveer 4 uur geslapen in 3 nachten.
    A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
      maandag 31 mei 2010 @ 20:31:29 #126
    267360 rednas456GT
    Berlin- FunkyTown
      maandag 31 mei 2010 @ 20:38:22 #127
    305343 walk-man
    Somewhere only we know
    pi_82161210
    Damn zo vet was dat he!
    pi_82161695
    Ik vond temper trap en maccabees ook leuk
      maandag 31 mei 2010 @ 20:58:00 #129
    301827 Two
    Addergebroed dat ist!
    pi_82162552
    Wat was dit een weekendje genieten zeg! Gister helemaal los op The Prodigy! Genieten!
    "Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
      maandag 31 mei 2010 @ 21:00:42 #130
    167185 Ziewoarut
    Shitpoepfuck
    pi_82162752
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 18:16 schreef oceanpony het volgende:

    [..]

    Het verschil met toen (ik was er toen ook) en nu is wel dat je toen gewoon een "normaal mens" mocht zijn, tegenwoordig is iedereen übergestyled. Wij liepen er rond in Dr Martens, een blöde spijkerbroek en een gebreide trui van de Zeeman. Toen was uiterlijk helemaal niet zo belangrijk als nu. Dat zie je ook aan deze beelden. Tegenwoordig komen veel mensen helemaal opgedirkt naar Pinkpop. Is wel jammer eigenlijk

    Hahahah van alle klaagreacties is dit toch wel de ergste. Aangezien er heel veel klaagreacties mag je dus best trots op jezelf zijn.
    Dus iedereen die er niet als een alto bijloopt is 'ubergestyled' en geen normaal mens?
    Ik heb 3 dagen lang geen een spiegel gezien maar liep gewoon in een normaal t shirt met een normale spijkerbroek en normale schoenen die een jaar geleden best modern waren.
    Oh ik heb zelfs 2 dagen gel in mijn haren gedaan ... En dan nu de klapper: ik heb zelfs deo onder mijn oksels gespoten!!!!
    Ben ik nu 'ubergestyled?'
      maandag 31 mei 2010 @ 21:12:50 #131
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82163566
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 21:00 schreef Ziewoarut het volgende:

    [..]

    Hahahah van alle klaagreacties is dit toch wel de ergste. Aangezien er heel veel klaagreacties mag je dus best trots op jezelf zijn.
    Dus iedereen die er niet als een alto bijloopt is 'ubergestyled' en geen normaal mens?
    Ik heb 3 dagen lang geen een spiegel gezien maar liep gewoon in een normaal t shirt met een normale spijkerbroek en normale schoenen die een jaar geleden best modern waren.
    Oh ik heb zelfs 2 dagen gel in mijn haren gedaan ... En dan nu de klapper: ik heb zelfs deo onder mijn oksels gespoten!!!!
    Ben ik nu 'ubergestyled?'
    Jij bent nog erger....

    Maar ergens snap ik wel wat hij bedoelt. Volgens mij kon je vroeger alleen maar dagkaarten krijgen voor de maandag. Tegenwoordig voor elke dag. Dan komen er meer mensen die helemaal opgedirkt zijn en straks weer lekker naar huis gaan. Ik ben ze op dat ene dagje dat ik er was ook tegen gekomen. Echt dat ik dacht van "wtf doe jij hier "
    wil niet zeggen dat er een overdaad aan gestylede mensen was ofzo. Maar je kon wel zien wie er een dagje kwamen en wie een weekend
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      maandag 31 mei 2010 @ 21:15:34 #132
    167185 Ziewoarut
    Shitpoepfuck
    pi_82163719
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 21:12 schreef Komakie het volgende:

    [..]

    Jij bent nog erger....

    Maar ergens snap ik wel wat hij bedoelt. Volgens mij kon je vroeger alleen maar dagkaarten krijgen voor de maandag. Tegenwoordig voor elke dag. Dan komen er meer mensen die helemaal opgedirkt zijn en straks weer lekker naar huis gaan. Ik ben ze op dat ene dagje dat ik er was ook tegen gekomen. Echt dat ik dacht van "wtf doe jij hier "
    wil niet zeggen dat er een overdaad aan gestylede mensen was ofzo. Maar je kon wel zien wie er een dagje kwamen en wie een weekend
    Klopt maar dat is heel iets anders als wat je voorganger zei.
    pi_82164479
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 21:00 schreef Ziewoarut het volgende:

    [..]

    Hahahah van alle klaagreacties is dit toch wel de ergste. Aangezien er heel veel klaagreacties mag je dus best trots op jezelf zijn.
    Dus iedereen die er niet als een alto bijloopt is 'ubergestyled' en geen normaal mens?
    Ik heb 3 dagen lang geen een spiegel gezien maar liep gewoon in een normaal t shirt met een normale spijkerbroek en normale schoenen die een jaar geleden best modern waren.
    Oh ik heb zelfs 2 dagen gel in mijn haren gedaan ... En dan nu de klapper: ik heb zelfs deo onder mijn oksels gespoten!!!!
    Ben ik nu 'ubergestyled?'
    wie zegt dat ik het over alto heb?? Reageer toch niet zo impulsief man. Er is een groot verschil tussen je haren kammen en deo gebruiken en met je hakkenschoentjes op een modderveld lopen met een dure jeans, bang voor elk modderpoeltje want o jee mijn jeans wordt vies. (Weet jij eigenlijk wat übergestyled betekent?)
    pi_82164495
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 20:30 schreef MissSpooky het volgende:
    Zo. Was dat even retegaaf. Ik ben echt dood. Ongeveer 4 uur geslapen in 3 nachten.
      maandag 31 mei 2010 @ 21:30:44 #135
    167185 Ziewoarut
    Shitpoepfuck
    pi_82164769
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 21:26 schreef oceanpony het volgende:

    [..]

    wie zegt dat ik het over alto heb?? Reageer toch niet zo impulsief man. Er is een groot verschil tussen je haren kammen en deo gebruiken en met je hakkenschoentjes op een modderveld lopen met een dure jeans, bang voor elk modderpoeltje want o jee mijn jeans wordt vies. (Weet jij eigenlijk wat übergestyled betekent?)
    Opvallend dat jij over impulsief begint. De mensen die jij nu beschrijft heb ik gewoon totaaal niet gezien.
      maandag 31 mei 2010 @ 21:34:40 #136
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82165019
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef Ziewoarut het volgende:

    [..]

    Opvallend dat jij over impulsief begint. De mensen die jij nu beschrijft heb ik gewoon totaaal niet gezien.
    No offence, maar ik heb ze ook gezien. Dat waren die dagjes mensen die ik bedoelde.
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
    pi_82165165
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 21:34 schreef Komakie het volgende:

    [..]

    No offence, maar ik heb ze ook gezien. Dat waren die dagjes mensen die ik bedoelde.
    Lig er verder ook niet wakker van in tegenstelling tot wat anderen in dit forum meteen concluderen. Het valt me alleen op dat het zo is.
    pi_82165504
    En wat is trouwens opeens die blijheid over de Prodigy ?
    Die hebben afgelopen jaren overal dezelfde show gespeeld?
    pi_82165559
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 21:43 schreef Leonos het volgende:
    En wat is trouwens opeens die blijheid over de Prodigy ?
    Die hebben afgelopen jaren overal dezelfde show gespeeld?
    En daarom kunnen ze geen strak optreden neerzetten?
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
    pi_82165663
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 21:44 schreef TheVulture het volgende:

    [..]

    En daarom kunnen ze geen strak optreden neerzetten?
    Tuurlijk wel, maar veel bijzonders is het allemaal niet meer
      maandag 31 mei 2010 @ 21:54:25 #141
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_82166230
    Ik ben ook weer terug, en ik vond het helemaal super. Ook ondanks de regen van gisteren Voor mij persoonlijk kon het optreden van Pink me ook geen moment boeien, terwijl ik het wel helemaal gezien heb. Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vond het misschien meer een act voor een los concert in de HMH of Ahoy bijvoorbeeld.

    Groot minpunt van dit weekend:
    - Handtas van een vriendin gejat uit haar tent op camping B terwijl ze er zelf naast lag. Had ineens een onbekende kerel in haar tent zitten. Tas is gelukkig wel nog afgegeven bij de politiepost (respect voor degene die dat heeft gedaan ), maar zonder geld, bonnen, camera en zonnebril. Het was best wel een sfeerverpester. We hadden het ook totaal niet verwacht op Pinkpop. Ik had op een gegeven moment ook al bijna een vreemde kerel in mijn tent liggen, hij was er vol van overtuigd dat mijn tent zijn tent was en was zich in mijn voortent gaan liggen uiteindelijk. Vervolgens ging hij een half uur roepen naar ene Robin om mee te helpen zijn tent te zoeken...

    Florence and the Machine vond ik overigens ook een ontzettende positieve verrassing. Wat een energie en wat een stem! En natuurlijk Slash met Myles Kennedy op zang
    Don't let my username fool you...
    pi_82166444
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 21:54 schreef Metalfreak het volgende:
    Ik ben ook weer terug, en ik vond het helemaal super. Ook ondanks de regen van gisteren Voor mij persoonlijk kon het optreden van Pink me ook geen moment boeien, terwijl ik het wel helemaal gezien heb. Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vond het misschien meer een act voor een los concert in de HMH of Ahoy bijvoorbeeld.

    Groot minpunt van dit weekend:
    - Handtas van een vriendin gejat uit haar tent op camping B terwijl ze er zelf naast lag. Had ineens een onbekende kerel in haar tent zitten. Tas is gelukkig wel nog afgegeven bij de politiepost (respect voor degene die dat heeft gedaan ), maar zonder geld, bonnen, camera en zonnebril. Het was best wel een sfeerverpester. We hadden het ook totaal niet verwacht op Pinkpop. Ik had op een gegeven moment ook al bijna een vreemde kerel in mijn tent liggen, hij was er vol van overtuigd dat mijn tent zijn tent was en was zich in mijn voortent gaan liggen uiteindelijk. Vervolgens ging hij een half uur roepen naar ene Robin om mee te helpen zijn tent te zoeken...

    Florence and the Machine vond ik overigens ook een ontzettende positieve verrassing. Wat een energie en wat een stem! En natuurlijk Slash met Myles Kennedy op zang
      maandag 31 mei 2010 @ 22:12:26 #143
    301827 Two
    Addergebroed dat ist!
    pi_82167474
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef Leonos het volgende:

    [..]

    Tuurlijk wel, maar veel bijzonders is het allemaal niet meer
    Ik zie ook geen reden dat ze veranderen, want iedere keer dat ik ze zie vind ik het weer geweldig.
    "Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
      maandag 31 mei 2010 @ 22:18:11 #144
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_82167863
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 21:57 schreef Leonos het volgende:

    [..]

    Ja ok, je weet dat er wel eens gejat wordt uit tenten. Maar dan ga je er vanuit dat spullen gewoon in je tent liggen terwijl je er zelf niet bij bent. Maar dat gewoon iemand in een tent komt terwijl er iemand in ligt en het waardevole spul binnen handbereik hebt liggen, nee, zo erg niet... En hij is echt helemaal de tent in geweest, het lag niet vooraan of zo. We hadden het er die dag nog over gehad hoe behulpzaam en vriendelijk iedereen is en dan krijg je zoiets. Ja, de lamp onder onze partytent is de laatste nacht ook gejat, maar goed, dat zijn dingen waar ik niet zo erg mee kan zitten. Waarom kunnen we niet gewoon van elkaars spullen afblijven?
    Don't let my username fool you...
      maandag 31 mei 2010 @ 22:27:27 #145
    293456 aarsschimmel
    Verwend kutjong
    pi_82168476
    quote:
    Groot minpunt van dit weekend:
    - Handtas van een vriendin gejat uit haar tent op camping B terwijl ze er zelf naast lag. Had ineens een onbekende kerel in haar tent zitten. Tas is gelukkig wel nog afgegeven bij de politiepost (respect voor degene die dat heeft gedaan ), maar zonder geld, bonnen, camera en zonnebril. Het was best wel een sfeerverpester. We hadden het ook totaal niet verwacht op Pinkpop. Ik had op een gegeven moment ook al bijna een vreemde kerel in mijn tent liggen, hij was er vol van overtuigd dat mijn tent zijn tent was en was zich in mijn voortent gaan liggen uiteindelijk. Vervolgens ging hij een half uur roepen naar ene Robin om mee te helpen zijn tent te zoeken...
    Ja dit soort dingen gebeuren alleen op Pinkpop en niet op Rock Werchter, Rock am Ring/im Park, Pukkelpok en al heeeeleemaaaaal niet in sziget.
    shoarma is lekker
    pi_82169003
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 22:27 schreef aarsschimmel het volgende:

    [..]

    Ja dit soort dingen gebeuren alleen op Pinkpop en niet op Rock Werchter, Rock am Ring/im Park, Pukkelpok en al heeeeleemaaaaal niet in sziget.
    Wtf, bij sziget wordt er juist geroofd als de raven.Echt ongelooflijk daar.
    pi_82169617


    Mog dat meisje met die teksten op haar gezicht wel pinkpop binnen?

    Die review bij 3voor12 ook, van kate nash..

    http://pinkpop.vpro.nl/item/8A277772B75600D30A098195B0CC2815.html
    Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
    Beach schreef het volgende:
    RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
    Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
      maandag 31 mei 2010 @ 22:59:36 #148
    305343 walk-man
    Somewhere only we know
    pi_82170254
    Op de campings zitten inderdaad mongols. Van die mensen die continu blijven doorschreeuwen/ toeteren
    pi_82170368
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 21:43 schreef Leonos het volgende:
    En wat is trouwens opeens die blijheid over de Prodigy ?
    Die hebben afgelopen jaren overal dezelfde show gespeeld?
    Nee hoor Thunder Dub step mix was nieuw en diverse nummers waren weer getweaked zoals de nieuwe extended versie van Their Law. Heb ze afgelopen anderhalf jaar 4 keer gezien en iedere keer zat er wel wat anders in. Groot deel van de set is inderdaad hetzelfde (ze spelen deze set sinds begin 2009) maar hij staat wel als een huis en zoals het gister los ging hadden weinig mensen er problemen mee
      maandag 31 mei 2010 @ 23:02:57 #150
    301827 Two
    Addergebroed dat ist!
    pi_82170441
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 23:01 schreef mouzzer het volgende:

    [..]

    Nee hoor Thunder Dub step mix was nieuw en diverse nummers waren weer getweaked zoals de nieuwe extended versie van Their Law. Heb ze afgelopen anderhalf jaar 4 keer gezien en iedere keer zat er wel wat anders in. Groot deel van de set is inderdaad hetzelfde (ze spelen deze set sinds begin 2009) maar hij staat wel als een huis en zoals het gister los ging hadden weinig mensen er problemen mee
    "Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
    pi_82172046
    Is er nou van vrijdag echt helemaal niks terug te zien op TV?
    met name Motörhead en Rammstein?
    [b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
    mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
    pi_82172649
    Deze samenvatting is wel erg kort allemaal
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
      maandag 31 mei 2010 @ 23:53:29 #153
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82172779
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 22:37 schreef .aeon het volgende:

    [..]

    Wtf, bij sziget wordt er juist geroofd als de raven.Echt ongelooflijk daar.
    Volgens mij was het ook een stukje sarcasme....

    Ik vond Prodigy trouwens er weer eens matig uit zien. Vorig jaar nog gezien op Rock am Ring en toen vond ik het ook al niets. Rare schreeuwers erbij op dat podium
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      maandag 31 mei 2010 @ 23:53:33 #154
    293456 aarsschimmel
    Verwend kutjong
    pi_82172782
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 23:35 schreef baggerbart het volgende:
    Is er nou van vrijdag echt helemaal niks terug te zien op TV?
    met name Motörhead en Rammstein?
    Ja inderdaad. Overigens vond ik Motorhead nog saaier dan opsluiting in een bejaardentehuis. Ik hoorde echt geen verschil tussen het eerste, het tweede, de 3de, 4de, 5de, etc nummer.
    shoarma is lekker
      maandag 31 mei 2010 @ 23:56:12 #155
    51851 chriztiaan
    Zoo makkelijk
    pi_82172885
    Het huwelijksaanzoek in de pit bij Prodigy was ook wel nice, en heel snel weg rennen uit de pit na het ja-woord voordat alles losbarstte

    Eerste festival voor mij, heb me echt fantastisch vermaakt! Silent Disco was echt een hele vette bonus, en qua artiesten toch wel het hardst los gegaan op 2manydj's, C-mon & Kypski, Black Box Revelation, (2,5 uur!!) Greenday en Prodigy! Show van Rammstein was ook echt geweldig vanuit het voorste vak, ook al is het totaal niet mijn muziek!

    Volgend jaar misschien nog wel een keertje
    pi_82172899
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 23:53 schreef aarsschimmel het volgende:

    [..]

    Ja inderdaad. Overigens vond ik Motorhead nog saaier dan opsluiting in een bejaardentehuis. Ik hoorde echt geen verschil tussen het eerste, het tweede, de 3de, 4de, 5de, etc nummer.
    Ging me er eigenlijk meer om of ik nog een beetje in beeld ben gekomen ergens, de enigste reden dat ik daar stond was om mooi voor aan te komen bij Rammstein wat me zeer goed is gelukt
    [b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
    mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
    pi_82172987
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 23:56 schreef chriztiaan het volgende:
    Het huwelijksaanzoek in de pit bij Prodigy was ook wel nice, en heel snel weg rennen uit de pit na het ja-woord voordat alles losbarstte
      maandag 31 mei 2010 @ 23:59:42 #158
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82173032
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 23:35 schreef baggerbart het volgende:
    Is er nou van vrijdag echt helemaal niks terug te zien op TV?
    met name Motörhead en Rammstein?
    Rammstein mag niet worden uitgezonden van Rammstein zelf.
    Motorhead is een klein stukje van te zien geweest.
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      dinsdag 1 juni 2010 @ 00:23:40 #159
    51851 chriztiaan
    Zoo makkelijk
    pi_82173855
    quote:
    Haha, filmpje incl me! In mijn beleving ging het eigenlijk veel harder los daar midden in....Vel tering vet!
      dinsdag 1 juni 2010 @ 00:29:28 #160
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_82174006
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 19:20 schreef Leonos het volgende:

    [..]

    Hmm, ik stond op dat veld te werken en het was daar goed dood.
    Soms klein beetje handjes in de lucht
    Als je het concert helemaal hebt gezien dan heb je toch ook weinig gewerkt
      dinsdag 1 juni 2010 @ 00:33:32 #161
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_82174117
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 21:34 schreef Komakie het volgende:

    [..]

    No offence, maar ik heb ze ook gezien. Dat waren die dagjes mensen die ik bedoelde.
    die heb ik ook gezien: een vrouw in een jurk met (serieus) hakkenschoenen en een handtasje
    Maar goed, dat voorkom je natuurlijk niet als er voor elke dag dagkaarten verkocht worden. Daarbij: het zorgt wel voor variatie Hoezo zou iedereen hetzelfde moeten dragen?
      dinsdag 1 juni 2010 @ 00:34:09 #162
    178193 Juicyhil
    Bekende FOK!ker
    pi_82174138
    Ik las op naar maart 2011
    Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
    Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
      dinsdag 1 juni 2010 @ 00:40:20 #163
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_82174281
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 23:50 schreef TheVulture het volgende:
    Deze samenvatting is wel erg kort allemaal
    Inderdaad. Zeg je van alles net niks. Wel jammer.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 00:43:56 #164
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82174364
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 00:33 schreef Timo20 het volgende:

    [..]

    die heb ik ook gezien: een vrouw in een jurk met (serieus) hakkenschoenen en een handtasje
    Maar goed, dat voorkom je natuurlijk niet als er voor elke dag dagkaarten verkocht worden. Daarbij: het zorgt wel voor variatie Hoezo zou iedereen hetzelfde moeten dragen?
    Ik zeg niet dat iedereen hetzelfde moet dragen, maar zo'n vrouw op hakjes over dat natte gras zien klungelen vind ik wel grappig
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
    pi_82174405
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 00:23 schreef chriztiaan het volgende:

    [..]

    Haha, filmpje incl me! In mijn beleving ging het eigenlijk veel harder los daar midden in....Vel tering vet!
    Ja geen van de filmpjes en zelfs de tv registratie laten goed zie hoe los het ging. Gaafste moment voor mij was toen er in flare in het vak werd afgestoken, iedereen werd gek. Tijdens Voodoo People stond Maxim vlak voor het vak een had opeens een WTF gezicht, ik kijk achterom en zie dit:



      dinsdag 1 juni 2010 @ 00:56:26 #166
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_82174661
    Geniaal, dat Bengaals vuurwerk
      dinsdag 1 juni 2010 @ 01:09:03 #167
    305343 walk-man
    Somewhere only we know
    pi_82174894
    Iemand een filmpje met die gast met dat groene haar bij Green day?
    Is er wat meer over hem bekend? Hij was best goed.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 02:35:03 #168
    25878 MOD
    Hee!! Bob is aan het kotsen!!
    pi_82176004
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 22:18 schreef Metalfreak het volgende:

    [..]

    Ja ok, je weet dat er wel eens gejat wordt uit tenten. Maar dan ga je er vanuit dat spullen gewoon in je tent liggen terwijl je er zelf niet bij bent. Maar dat gewoon iemand in een tent komt terwijl er iemand in ligt en het waardevole spul binnen handbereik hebt liggen, nee, zo erg niet... En hij is echt helemaal de tent in geweest, het lag niet vooraan of zo. We hadden het er die dag nog over gehad hoe behulpzaam en vriendelijk iedereen is en dan krijg je zoiets. Ja, de lamp onder onze partytent is de laatste nacht ook gejat, maar goed, dat zijn dingen waar ik niet zo erg mee kan zitten. Waarom kunnen we niet gewoon van elkaars spullen afblijven?
    Hier het zelfde. Waar zat je op Camping B? Wij zaten ergens in de bosjes, bij de ingang een stuk recht door het pad volgen en op een gegeven moment links de bossen in.

    Anyfuck, ik werd dus ruw gewekt door mijn buren met een gas toeter in mn oor. Wat mijn naam was. Toen ik zei hoe ik heette kreeg ik een zak spullen die van mij waren.

    Er is dus 's nachts iemand mn tent in gekropen om mijn broek waar mn portemonnee in zat weg te jatten, terwijl ik daar lag te slapen. Ik bedoel.. Wtf Dan heb je echt wel lef nodig of niet?
    En ik was niet de enige. In het gedeelte waar ik zat waren er een stuk of acht bestolen. Eén was 150 euro kwijt, mijn buurman zijn munten waren weg en er lag een portemonnee van iemand anders voor onze tent
    Mijn kaartje, losgeld en munten waren kwijt, mijn camera en alles lag er gewoon nog. Echt lomp hoor.

    Na aangifte kon ik wel weer het terrein op met mijn formulier van de politie, maar het was toch echt verrot.

    Tip voor volgende keer: Trektouwtjes mee nemen en aan de binnenkant van je tent binden aan je rits. Zal ze wel afschrikken en anders word jij er wel wakker van.

    Voor de rest prima gezeten op Pinkpop. Mijn enige klacht is dat het zo duur is qua eten. Geef dan iig de mogelijkheid om met halve bonnen te betalen zodat je nog wat kan varieren met de prijs en het wat schappelijk te houden. Maar voor de rest.. Boeie, tis Pinkpop. Niet te veel van verwachten
    Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
      dinsdag 1 juni 2010 @ 02:56:52 #169
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_82176136
    Ik kijk nu het optreden van Triggerfinger. Wat een bazenband is dat toch . Ruben .
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 01:09 schreef walk-man het volgende:
    Iemand een filmpje met die gast met dat groene haar bij Green day?
    Is er wat meer over hem bekend? Hij was best goed.
    Ik hoorde op de radio dat het een leraar was die een groot fan was van Green Day. Hij kwam volgens mij uit Limburg .

    [ Bericht 60% gewijzigd door Merkie op 01-06-2010 03:17:31 ]
    2000 light years from home
      dinsdag 1 juni 2010 @ 08:03:28 #170
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_82177125
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 02:35 schreef MOD het volgende:

    [..]

    Hier het zelfde. Waar zat je op Camping B? Wij zaten ergens in de bosjes, bij de ingang een stuk recht door het pad volgen en op een gegeven moment links de bossen in.
    Wij zaten op dat veld waar je op komt als je dat paadje doorloopt tegenover die Dixi's en piskruizen bij de feesttent. Zaten dus wel aan het looppad. Ja, lef moet je dan zeker hebben. In een hoop tenten grijp je toch gewoon mis lijkt me? En met een beetje pech (of geluk voor ons) tref je net de verkeerde... Ik snap gewoon zo'n mensen niet, is dat de reden om naar een festival te gaan
    Don't let my username fool you...
    pi_82177278
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 02:56 schreef Merkie het volgende:
    Ik kijk nu het optreden van Triggerfinger. Wat een bazenband is dat toch . Ruben .
    [..]

    Ik hoorde op de radio dat het een leraar was die een groot fan was van Green Day. Hij kwam volgens mij uit Limburg .
    Jep, Sander Bosch uit Brunssum. Is een leraar overdag.. maar 's avonds.....

    Hij zit in een Greenday coverband. L1 heeft een interview met 'm gedaan, evenals het Limburgs Dagblad. Dikke shit hier.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 08:28:58 #172
    39559 Karrel_Laaglawaai
    vnav on van vond
    pi_82177396
    Even meelezen...
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 09:05:21 #173
    267282 iggyinthehouse
    the man from outta space
    pi_82177956
    Ben alleen op zondag geweest en ik vond het geweldig. Triggerfinger en The Prodigy waren mijn favorieten, maar vond Pink en zelfs Mika wel goed. Alleen Kate Nash vond ik tegenvallen. Heb niks gemerkt van weinig stemming, vond het wel gezellig.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 09:16:47 #174
    39559 Karrel_Laaglawaai
    vnav on van vond
    pi_82178186
    Persoonlijk had ik trouwens de afsluiters anders gepland. Prodigy op vrijdag, Rammstein zaterdag en Green Day zondag, maar dan zit je met die twee uur op zondag.

    Pixies en Triggerfinger waren echt een aanfluiting op main. Pink had daar moeten staan, maar die zat misschien met haar acrobatiek-act.

    2manydj's was de beste niet mainstage act in mijn ogen.
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_82178904
    Pixies en Triggerfinger hadden ze moeten switchen met Slash en Mika... en dan Slash voor The Prodigy... Pink was ook Mainstage-materiaal maar dat podium kon nooit zo snel geswitched worden...
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
      Redactie Sport dinsdag 1 juni 2010 @ 09:51:01 #176
    260853 crew  DeLuna
    Luna van Pino O+
    pi_82179011
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 14:56 schreef Hpzone het volgende:
    Ergens beelden van de gigamoshpits @ Prodigy rechtervoorvak?
    Ik stond er middenin Een vriend van mij heeft het gefilmd, zorda ze ergens te vinden zijn zal ik even een linkje plaatsen
    ❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
      dinsdag 1 juni 2010 @ 10:00:11 #177
    178193 Juicyhil
    Bekende FOK!ker
    pi_82179284
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 09:46 schreef TheVulture het volgende:
    Pixies en Triggerfinger hadden ze moeten switchen met Slash en Mika... en dan Slash voor The Prodigy... Pink was ook Mainstage-materiaal maar dat podium kon nooit zo snel geswitched worden...
    Nah, ik had zoiets van Rammstein konden ze ook zo opbouwen...
    Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
    Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
      dinsdag 1 juni 2010 @ 10:15:51 #178
    23982 planethugo
    Forza Roda!
    pi_82179711


    wow een pakje knakworsten!

    Zondag zag ik ook een of andere idioot met een megazak vol met van die biertraytjes constant zoeken. Stond op ene en begint ie wat aan mijn voet te trekken. Hij zag er niet al te snugger uit dus dat zal het geweest zijn.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 10:16:44 #179
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_82179745
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 10:00 schreef Juicyhil het volgende:

    [..]

    Nah, ik had zoiets van Rammstein konden ze ook zo opbouwen...
    De opzet van het podium voor Pink had wat meer voeten in aarde. Ik vond haar optreden erg vet, niet echt een festival optreden, maar gewoon erg goed.
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_82179756
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 10:00 schreef Juicyhil het volgende:

    [..]

    Nah, ik had zoiets van Rammstein konden ze ook zo opbouwen...
    Die catwalk met dat vuurwerk was denk ik het probleem... en oorspronkelijk was er een trapeze-act bedacht waarvoor die kraan klaarstond, maar die ging niet door vanwege het instabiele weer
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
    pi_82179892
    Heb ook nog even 20 haringen meegenomen, komt altijd wel van pas
    pi_82180732
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 09:51 schreef DeLuna het volgende:

    [..]

    Ik stond er middenin Een vriend van mij heeft het gefilmd, zorda ze ergens te vinden zijn zal ik even een linkje plaatsen
    Ik ook, en ze waren zo episch dat ik wel benieuwd ben naar de beelden.
    pi_82180743
    Iemand Slash gezien?
      Redactie Sport dinsdag 1 juni 2010 @ 10:51:11 #184
    260853 crew  DeLuna
    Luna van Pino O+
    pi_82180801
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
    Iemand Slash gezien?
    Ja, alleen ik stond best wel achteraan, dat vond ik wel jammer. Ik kende ze nog niet voordat ik naar Pinkpop kwam maar ik vond ze erg goed.
    ❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
    pi_82180831
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 10:51 schreef DeLuna het volgende:

    [..]

    Ja, alleen ik stond best wel achteraan, dat vond ik wel jammer. Ik kende ze nog niet voordat ik naar Pinkpop kwam maar ik vond ze erg goed.
    Jij cultuurbarbaar En het is meer 'hem' dan ze. Dit is maar een tourbandje, het is in weze een tour rond een solo-album. Maarja het tourt zo lastig in je eentje.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 10:52:02 #186
    178193 Juicyhil
    Bekende FOK!ker
    pi_82180833
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
    Iemand Slash gezien?
    Ja, bij de kleedkamers
    Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
    Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
      dinsdag 1 juni 2010 @ 10:52:36 #187
    178193 Juicyhil
    Bekende FOK!ker
    pi_82180851
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:

    [..]

    Jij cultuurbarbaar En het is meer 'hem' dan ze. Dit is maar een tourbandje, het is in weze een tour rond een solo-album. Maarja het tourt zo lastig in je eentje.
    De zanger van Alter Bridge was er ook bij.
    Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
    Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
    pi_82180950
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 10:52 schreef Juicyhil het volgende:

    [..]

    De zanger van Alter Bridge was er ook bij.
    I know, Miles Kennedy, maar het is wel een tourbandje. Hij zit niet in een band met Slash ofzo. Het is nu gewoon even samengesteld ter promotie / tour van z'n soloalbum, waar Miles maar 1 nummer op zingt verder.
      Redactie Sport dinsdag 1 juni 2010 @ 10:55:45 #189
    260853 crew  DeLuna
    Luna van Pino O+
    pi_82180958
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:

    [..]

    Jij cultuurbarbaar En het is meer 'hem' dan ze. Dit is maar een tourbandje, het is in weze een tour rond een solo-album. Maarja het tourt zo lastig in je eentje.
    Ja, ik weet het. Ik ben ook een cultuurbarbaar want ik kende alleen The Prodigy en Mika. Maar dat maakte het niet minder leuk natuurlijk. En het is altijd leuk om nieuwe artiesten te leren kennen. Danko Jones bijv., die was ook super.
    ❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
    pi_82181018
    Danko is ook altijd gaaf ja. En zo explosief als hij is zonder drank en drugs
      dinsdag 1 juni 2010 @ 10:59:31 #191
    178193 Juicyhil
    Bekende FOK!ker
    pi_82181095
    Nah, Danko heb ik nou wel gezien. Altijd hetzelfde geblair.
    Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
    Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
    pi_82182389
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 09:46 schreef TheVulture het volgende:
    Pixies en Triggerfinger hadden ze moeten switchen met Slash en Mika... en dan Slash voor The Prodigy... Pink was ook Mainstage-materiaal maar dat podium kon nooit zo snel geswitched worden...
    3voor12 had een interview met Smeets en dat ging onder andere over waarom Pink op Noord stond. Het zou zijn omdat Pink niet wilde afsluiten en het management van Prodigy gezegd zou hebben dat ze geen circusact als Pink voor The Prodigy wilde hebben. Beetje vreemd want heb wel vaker pop acts voor The Prodigy gezien.

    Ook zou Pinkpop pas vlak voor het festival op de hoogte gebracht zijn van de show die Pink wilde doen en wat daarvoor allemaal nodig was.
    pi_82182697
    Volgens mij was The Prodigy ook verantwoordelijk voor de verbanning van Mika naar Noord...
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
      dinsdag 1 juni 2010 @ 11:47:28 #194
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_82182737
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 11:46 schreef TheVulture het volgende:
    Volgens mij was The Prodigy ook verantwoordelijk voor de verbanning van Mika naar Noord...
    Voor de Progidy dan maar
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
    pi_82182773
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 11:47 schreef oh-oh het volgende:

    [..]

    Voor de Progidy dan maar
    nou ja, ik snap op zich de stijlbreuk wel maar had Mika op de plek van waar oorspronkelijk Wolfmother stond en er was niks aan de hand geweest...
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
      dinsdag 1 juni 2010 @ 12:01:35 #196
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82183343
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 11:39 schreef mouzzer het volgende:

    [..]

    3voor12 had een interview met Smeets en dat ging onder andere over waarom Pink op Noord stond. Het zou zijn omdat Pink niet wilde afsluiten en het management van Prodigy gezegd zou hebben dat ze geen circusact als Pink voor The Prodigy wilde hebben. Beetje vreemd want heb wel vaker pop acts voor The Prodigy gezien.

    Ook zou Pinkpop pas vlak voor het festival op de hoogte gebracht zijn van de show die Pink wilde doen en wat daarvoor allemaal nodig was.
    Het spijt me zeer, maar Smeets is gewoon een vieze huigelaar. Hij heeft altijd wel een smoesje ergens voor.
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      Redactie Sport dinsdag 1 juni 2010 @ 12:03:16 #197
    260853 crew  DeLuna
    Luna van Pino O+
    pi_82183413
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 11:46 schreef TheVulture het volgende:
    Volgens mij was The Prodigy ook verantwoordelijk voor de verbanning van Mika naar Noord...
    Grmbl.
    ❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
      dinsdag 1 juni 2010 @ 12:19:52 #198
    293456 aarsschimmel
    Verwend kutjong
    pi_82184013
    Hier een interview met het groene mannetje
    http://www.limburger.nl/article/20100530/PINKPOP01/100539966/1091
    shoarma is lekker
    pi_82184320
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
    Iemand Slash gezien?
    Slash was geniaal! Na Rammstein mijn favoriet. Wij stonden redelijk vooraan. Rij 15 ofzo. Hij speelde gewoon super straks en het was gewoon goed! Miles Kennedy maakte veel contact met het publiek. Slash zelf wat minder, maar hij is echt een een gitarist en geen frontman. Hoewel hij in zijn eentje met zijn gitaarspel iedereen kan amuseren.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 12:29:38 #200
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_82184364
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 12:01 schreef Komakie het volgende:

    [..]

    Het spijt me zeer, maar Smeets is gewoon een vieze huigelaar. Hij heeft altijd wel een smoesje ergens voor.
    Hier word ik toch altijd zo moe van.. Er kan echt alleen maar gezeikt worden op die man, wat hij ook zegt. Dan is dit weer niet goed, dan dat.. Jan doet nog altijd heel veel voor Pinkpop en daar heb ik best wel respect voor.
    Don't let my username fool you...
    pi_82184386
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 12:01 schreef Komakie het volgende:

    [..]

    Het spijt me zeer, maar Smeets is gewoon een vieze huigelaar. Hij heeft altijd wel een smoesje ergens voor.
    wat een onzin.
    pi_82184506
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 12:29 schreef Metalfreak het volgende:

    [..]

    Hier word ik toch altijd zo moe van.. Er kan echt alleen maar gezeikt worden op die man, wat hij ook zegt. Dan is dit weer niet goed, dan dat.. Jan doet nog altijd heel veel voor Pinkpop en daar heb ik best wel respect voor.
    Het is de organisator. Hij zou eens niet veel doen

    Maar idd, ik vind dat Jan ook altijd smoesjes aandraagt. Weet iemand al wat de reden was van Job Cohen die Pinkpop opent?
    pi_82184593
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 12:33 schreef friekin_ het volgende:

    [..]

    Het is de organisator. Hij zou eens niet veel doen

    Maar idd, ik vind dat Jan ook altijd smoesjes aandraagt. Weet iemand al wat de reden was van Job Cohen die Pinkpop opent?
    Zouden die "smoesjes" niet gewoon een "verklaring" kunnen zijn, waarom dingen gaan zoals ze gaan. Dat negatieve gedoe altijd. Organiseer het dan lekker zelf volgend jaar, dan weet je zeker dat alles perfect gaat.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 12:42:08 #204
    178193 Juicyhil
    Bekende FOK!ker
    pi_82184764
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 12:33 schreef friekin_ het volgende:

    [..]

    Het is de organisator. Hij zou eens niet veel doen

    Maar idd, ik vind dat Jan ook altijd smoesjes aandraagt. Weet iemand al wat de reden was van Job Cohen die Pinkpop opent?
    Ja, Jan Smeets is van de PvdA.

    Ennuh, Jan Smeets is de festival directeur. Buro Pinkpop is de organisator.
    Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
    Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
    pi_82184794
    Boris van der Ham was er op zaterdag. Er waren dus meer politici. Hij deelde allerlei flyers uit.
    pi_82184823
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 12:36 schreef oceanpony het volgende:

    [..]

    Zouden die "smoesjes" niet gewoon een "verklaring" kunnen zijn, waarom dingen gaan zoals ze gaan. Dat negatieve gedoe altijd. Organiseer het dan lekker zelf volgend jaar, dan weet je zeker dat alles perfect gaat.

    Als je zoiets al zo lang organiseert heb je back-up plannen.
    pi_82184971
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 12:43 schreef friekin_ het volgende:

    [..]

    Als je zoiets al zo lang organiseert heb je back-up plannen.
    Hij kan geen artiesten toveren. Als ze niet in de buurt zijn, zijn ze er niet. Kan hij ook niks aan doen. Als artiesten moeilijk doen over de podia heeft hij 2 keuzes : óf accoord gaan, terwijl hij het liever anders had gezien óf geen deal met ze sluiten. De gemiddelde artiest kennende wordt het dan een stille Pinkpop.
    pi_82185413
    wel grappig dat iedereen zeurt en klaagt over pinkpop, en dat anderen beweren dat dat typisch nederlands gedrag is. in de lowlands reeks wordt toch echt veel minder geklaagd, dus het kan niet gewoon nederlands gedrag zijn.

    op pinkpop is gewoon veel aanleiding tot klagen! al heb ik dit jaar minder geklaagd dan anders.

    gratis water
    gratis lolly's
      dinsdag 1 juni 2010 @ 13:01:41 #209
    178193 Juicyhil
    Bekende FOK!ker
    pi_82185470
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 12:59 schreef Byte_Me het volgende:
    wel grappig dat iedereen zeurt en klaagt over pinkpop, en dat anderen beweren dat dat typisch nederlands gedrag is. in de lowlands reeks wordt toch echt veel minder geklaagd, dus het kan niet gewoon nederlands gedrag zijn.

    op pinkpop is gewoon veel aanleiding tot klagen! al heb ik dit jaar minder geklaagd dan anders.

    gratis water
    gratis lolly's
    nogmaaaaals, je kunt Pinkpop echt niet vergelijken met Lowlands. Lowlands is een veel uitgebreider festival qua activiteiten. Ik zelf vind Pinkpop een geweldig festival omdat het in de open lucht is, vaak een goede line up is en het is zijn geheel om de muziek gaat.
    Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
    Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
      Redactie Sport dinsdag 1 juni 2010 @ 13:02:26 #210
    260853 crew  DeLuna
    Luna van Pino O+
    pi_82185494
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 12:59 schreef Byte_Me het volgende:
    wel grappig dat iedereen zeurt en klaagt over pinkpop, en dat anderen beweren dat dat typisch nederlands gedrag is. in de lowlands reeks wordt toch echt veel minder geklaagd, dus het kan niet gewoon nederlands gedrag zijn.

    op pinkpop is gewoon veel aanleiding tot klagen! al heb ik dit jaar minder geklaagd dan anders.

    gratis water
    gratis lolly's
    Gratis water Zo handig was dat.
    ❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
      dinsdag 1 juni 2010 @ 13:07:08 #211
    178193 Juicyhil
    Bekende FOK!ker
    pi_82185667
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 13:02 schreef DeLuna het volgende:

    [..]

    Gratis water Zo handig was dat.
    Ik denk dat het tig keer zo handig is voor Pinkpop zelf, scheelt hun een hoop flauwvallende mensen.
    Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
    Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
    pi_82186046
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 13:02 schreef DeLuna het volgende:

    [..]

    Gratis water Zo handig was dat.
    De chick van mijn broer deelde het uit
    pi_82186427
    ik vond dat water echt een uitkomst. Je hoeft je dan niet helemaal vol te gooien met fris waar je zo'n plakkerige mond van krijgt (ik drink verder niet). Ook de gratis lollies gingen er wel in hoor!
    pi_82186457
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 13:24 schreef oceanpony het volgende:
    ik vond dat water echt een uitkomst. Je hoeft je dan niet helemaal vol te gooien met fris waar je zo'n plakkerige mond van krijgt (ik drink verder niet). Ook de gratis lollies gingen er wel in hoor!
    Zal het naar haar doorsturen, ze doet de marketing bij WML.
    pi_82186606
    wel jammer dat daar sponsoring voor nodig is. op een festival hoor je gratis water te kunnen drinken punt

    maar wel aardig dat als pinkpop zelf er niet aan wil, de WML het wel voor ze oplost.
    pi_82186703
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 13:28 schreef Byte_Me het volgende:
    wel jammer dat daar sponsoring voor nodig is. op een festival hoor je gratis water te kunnen drinken punt

    maar wel aardig dat als pinkpop zelf er niet aan wil, de WML het wel voor ze oplost.
    Is eigenbelang van WML
      dinsdag 1 juni 2010 @ 13:40:10 #217
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82187031
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 12:36 schreef oceanpony het volgende:

    [..]

    Zouden die "smoesjes" niet gewoon een "verklaring" kunnen zijn, waarom dingen gaan zoals ze gaan. Dat negatieve gedoe altijd. Organiseer het dan lekker zelf volgend jaar, dan weet je zeker dat alles perfect gaat.
    Altijd als er iets niet goed is heeft Smeets een "ja maar". Dat vind ik als organisator gewoon niet goed. Het wil niet zeggen dat je alles zonder problemen kunt organiseren. Het is alleen wel zo dat je het beter niet naar buiten kunt brengen.

    Daarnaast is Smeets vaak wel te trots om zelf toe te geven dat er iets fout ging. Een paar jaar geleden ging het heel slecht met de kaartverkoop. Voornamelijk door een gebrek aan grote, internationale headliners. Toen zei hij dat hij liever een festival voor 25.000 man organiseert dan dat hij belachelijk veel geld voor grote headliners ging betalen. Om een jaar later de Red Hot Chili Peppers te boeken.
    Iedereen weet dat hij niet op die manier denkt. Het zou gek zijn als hij wel op die manier zou denken.
    Maar zeg dan gewoon "Er zijn inderdaad minder bezoekers de afgelopen jaren. We gaan eens kijken waar dat aan ligt en wat we daar aan kunnen doen en of we daar wat aan willen doen, want Pinkpop is zo'n mooi festival dat het altijd uitverkocht zou moeten zijn". En zeg dan volgend jaar gewoon "We zijn tot de conclusie gekomen dat de line-up de vorige jaren niet sterk genoeg was en dat hebben we dit jaar geprobeerd goed te maken."

    Daar heb ik meer begrip voor dan de manier waarop hij zich altijd uit.
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 12:43 schreef oceanpony het volgende:
    Boris van der Ham was er op zaterdag. Er waren dus meer politici. Hij deelde allerlei flyers uit.
    Heb ik ook geen begrip voor. Die gast van Epica zei hij heel mooi. Dat het festival om muziek gaat, niet om politiek. Of Cohen, Balkenende, Rutte of Wilders er nou gaat staan boeit niet.
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      dinsdag 1 juni 2010 @ 13:46:36 #218
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82187284
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 13:24 schreef oceanpony het volgende:
    ik vond dat water echt een uitkomst. Je hoeft je dan niet helemaal vol te gooien met fris waar je zo'n plakkerige mond van krijgt (ik drink verder niet). Ook de gratis lollies gingen er wel in hoor!
    Je krijgt een plakkerige mond van fris, maar een lolly gaat er wel in. Klinkt een beetje vaag...

    Wel goed dat ze water hebben trouwens. Ik vind het enigzins vanzelfsprekend, maar het moet toch wel geregeld worden (+puntje voor Smeets )
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 13:28 schreef Byte_Me het volgende:
    wel jammer dat daar sponsoring voor nodig is. op een festival hoor je gratis water te kunnen drinken punt

    maar wel aardig dat als pinkpop zelf er niet aan wil, de WML het wel voor ze oplost.
    Ik denk dat WML daar zelfs voor betaald. Het is immers een goede sponsoring. Voor Pinkpop betekent het meer inkomst, wat weer betekent dat ze bandjes kunnen betalen.
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
    pi_82187323
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 13:46 schreef Komakie het volgende:

    [..]

    Je krijgt een plakkerige mond van fris, maar een lolly gaat er wel in. Klinkt een beetje vaag...

    Wel goed dat ze water hebben trouwens. Ik vind het enigzins vanzelfsprekend, maar het moet toch wel geregeld worden (+puntje voor Smeets )
    [..]

    Ik denk dat WML daar zelfs voor betaald. Het is immers een goede sponsoring. Voor Pinkpop betekent het meer inkomst, wat weer betekent dat ze bandjes kunnen betalen.
    Wat ik al zei, is belang van WML, die zitten nl. in een concurrentiestrijd verwikkeld.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 13:50:41 #220
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82187450
    Btw, wat zou er met al het (ruwe) beeldmateriaal van de optredens gebeuren?
    De hele optredens worden opgenomen dus er ligt nog uren beeldmateriaal ergens. Die 4 nummertjes van Greenday zijn leuk en aardig, maar de rest is ook allemaal opgenomen. Dat moet toch ergens blijven. Ik neem aan dat ze het niet zomaar weg gooien.
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
    pi_82187590
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 13:50 schreef Komakie het volgende:
    Btw, wat zou er met al het (ruwe) beeldmateriaal van de optredens gebeuren?
    De hele optredens worden opgenomen dus er ligt nog uren beeldmateriaal ergens. Die 4 nummertjes van Greenday zijn leuk en aardig, maar de rest is ook allemaal opgenomen. Dat moet toch ergens blijven. Ik neem aan dat ze het niet zomaar weg gooien.
    Greenday werkt aan de DVD - Live in Europe 2010 ?

    DVD- Hoogtepunten Pinkpop 2010-2015 ?
    Honey ! Take me drunk, i am home !
    pi_82187732
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 13:50 schreef Komakie het volgende:
    Btw, wat zou er met al het (ruwe) beeldmateriaal van de optredens gebeuren?
    De hele optredens worden opgenomen dus er ligt nog uren beeldmateriaal ergens. Die 4 nummertjes van Greenday zijn leuk en aardig, maar de rest is ook allemaal opgenomen. Dat moet toch ergens blijven. Ik neem aan dat ze het niet zomaar weg gooien.
    Dat is nu allemaal eigendom van het management van de bands. Die beslissen wat er verder mee gaat gebeuren.
    Hoogstwaarschijnlijk gebeurd er helemaal niks mee.
    pi_82187854
    Blijft neem ik aan gewoon op de plank liggen. Is geen kwestie van dat het materiaal er niet is, maar meer of er toestemming is het uit te zenden.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 14:00:15 #224
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82187884
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 13:53 schreef LangeTabbetje het volgende:

    [..]

    Greenday werkt aan de DVD - Live in Europe 2010 ?

    DVD- Hoogtepunten Pinkpop 2010-2015 ?
    Ik nam Greenday als voorbeeld, maar in principe is het natuurlijk bij elke artiest zo. Elk optreden zijn camera's bij die alles registreren.

    Bij Rockpalast worden regelmatig hele concerten uitgezonden van bijvoorbeeld Rock am Ring.
    Je zou volgens mij best een mooie dienst kunnen hebben als je al die optredens op je website zet. Ik weet niet of het haalbaar is, maar het is een idee.
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
    pi_82187911
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 13:40 schreef Komakie het volgende:

    [..]

    Altijd als er iets niet goed is heeft Smeets een "ja maar". Dat vind ik als organisator gewoon niet goed. Het wil niet zeggen dat je alles zonder problemen kunt organiseren. Het is alleen wel zo dat je het beter niet naar buiten kunt brengen.

    Daarnaast is Smeets vaak wel te trots om zelf toe te geven dat er iets fout ging. Een paar jaar geleden ging het heel slecht met de kaartverkoop. Voornamelijk door een gebrek aan grote, internationale headliners. Toen zei hij dat hij liever een festival voor 25.000 man organiseert dan dat hij belachelijk veel geld voor grote headliners ging betalen. Om een jaar later de Red Hot Chili Peppers te boeken.
    Iedereen weet dat hij niet op die manier denkt. Het zou gek zijn als hij wel op die manier zou denken.
    Maar zeg dan gewoon "Er zijn inderdaad minder bezoekers de afgelopen jaren. We gaan eens kijken waar dat aan ligt en wat we daar aan kunnen doen en of we daar wat aan willen doen, want Pinkpop is zo'n mooi festival dat het altijd uitverkocht zou moeten zijn". En zeg dan volgend jaar gewoon "We zijn tot de conclusie gekomen dat de line-up de vorige jaren niet sterk genoeg was en dat hebben we dit jaar geprobeerd goed te maken."

    Daar heb ik meer begrip voor dan de manier waarop hij zich altijd uit.
    [..]

    Heb ik ook geen begrip voor. Die gast van Epica zei hij heel mooi. Dat het festival om muziek gaat, niet om politiek. Of Cohen, Balkenende, Rutte of Wilders er nou gaat staan boeit niet.
    Die man moet sowieso gewoon een soort ambassadeur worden voor Pinkpop maar verder zich niet meer met programmering en management bemoeien. Ga lekker van je pensioen genieten en treed zo af en toe in de media om de boel een beetje aan te prijzen oid.
    pi_82188116
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 14:00 schreef Komakie het volgende:

    [..]

    Ik nam Greenday als voorbeeld, maar in principe is het natuurlijk bij elke artiest zo. Elk optreden zijn camera's bij die alles registreren.

    Bij Rockpalast worden regelmatig hele concerten uitgezonden van bijvoorbeeld Rock am Ring.
    Je zou volgens mij best een mooie dienst kunnen hebben als je al die optredens op je website zet. Ik weet niet of het haalbaar is, maar het is een idee.
    Fabchannel is er niet voor niks mee moeten stoppen
    pi_82188953
    Rake column van Gijsbert Kamer over popmuziek op tv (n.a.v. de Pinkpop registratie):

    http://www.vkblog.nl/bericht/318342/Een_heel_liedje%2C_mag_dat%3F

    en een reactie van Leo Blokhuis: http://www.leoblokhuis.nl/result_blog.asp?Id=152
    pi_82189254
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 14:23 schreef Tourniquet het volgende:

    en een reactie van Leo Blokhuis: http://www.leoblokhuis.nl/result_blog.asp?Id=152
    quote:
    Het is voor Nederland 3 financieel niet haalbaar alles op te nemen.
    Kunnen ze niet die beelden gebruiken die ook op de schermen te zien zijn geweest?
    Of staan ze daar werkelijk waar met 2 cameraploegen op t podium?
    pi_82190300
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 13:24 schreef oceanpony het volgende:
    ik vond dat water echt een uitkomst. Je hoeft je dan niet helemaal vol te gooien met fris waar je zo'n plakkerige mond van krijgt (ik drink verder niet). Ook de gratis lollies gingen er wel in hoor!
    Je kunt ook gewoon water drinken als je het niet gratis krijgt hoor, er was ook gewoon spa rood en spa blauw.
    pi_82190380
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 14:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:

    [..]


    [..]

    Kunnen ze niet die beelden gebruiken die ook op de schermen te zien zijn geweest?
    Of staan ze daar werkelijk waar met 2 cameraploegen op t podium?
    Nee, staat maar 1 cameraploeg. De beelden voor de grote schermen worden ook gebruikt voor tv en andersom.
    Honey ! Take me drunk, i am home !
    pi_82190584
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 14:57 schreef LangeTabbetje het volgende:

    [..]

    Nee, staat maar 1 cameraploeg. De beelden voor de grote schermen worden ook gebruikt voor tv en andersom.
    Dan slaat het toch helemaal nergens op wat Blokhuis zegt?
    Alles is op de schermen uitgezonden en hij beweerd dat Ned.3 niet genoeg budget heeft om alles op te nemen?
      dinsdag 1 juni 2010 @ 15:02:27 #232
    178193 Juicyhil
    Bekende FOK!ker
    pi_82190612
    Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
    Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
    pi_82190903
    Is er geen foto topic over pinkpop?
    It takes years to built trust,
    And a few seconds to destroy it...
      dinsdag 1 juni 2010 @ 15:46:58 #234
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82192723
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 14:23 schreef Tourniquet het volgende:
    Rake column van Gijsbert Kamer over popmuziek op tv (n.a.v. de Pinkpop registratie):

    http://www.vkblog.nl/bericht/318342/Een_heel_liedje%2C_mag_dat%3F

    en een reactie van Leo Blokhuis: http://www.leoblokhuis.nl/result_blog.asp?Id=152
    Die Blokhuis spreekt zichzelf wel enigzins tegen.
    quote:
    Het is voor Nederland 3 financieel niet haalbaar alles op te nemen. Heeft niks met arbo-regels te maken Gijsbert, het is een geldkwestie.
    om vervolgens dood leuk te vertellen:
    quote:
    Je moet nou eenmaal keuzes maken als je een uur of dertig livemuziek opneemt.
    30 uur is natuurlijk niet alles, maar wel heel veel.
    De geldkwestie lijkt dan alleen te gaan om genoeg tapes om alles op te nemen. De camera's staan er sowieso al, want je krijgt op de schermen naast het podium hetzelfde te zien als op de TV.

    Daarnaast moeten ze wel heel erg veel opnemen, omdat ze naderhand pas een snelle keuze maken welke liedjes ze uit gaan zenden. Mits het niet live is natuurlijk. Het is natuurlijk niet voor niets dat van Greenday American Idiot, 21 Guns, Basket Case en Jesus of Suburbia worden uitgezonden.
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      dinsdag 1 juni 2010 @ 15:50:02 #235
    178193 Juicyhil
    Bekende FOK!ker
    pi_82192869
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 15:09 schreef candygirl het volgende:
    Is er geen foto topic over pinkpop?
    Ik had wel wat foto`s gemaakt. Maar gezien ik niet al te dicht bij het podium mocht en kon komen, is het een beperkt aantal.

    Maar ik mocht wel mooi m`n dSLR meenemen.
    Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
    Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
    pi_82192991
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 15:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:

    [..]

    Dan slaat het toch helemaal nergens op wat Blokhuis zegt?
    Alles is op de schermen uitgezonden en hij beweerd dat Ned.3 niet genoeg budget heeft om alles op te nemen?
    Ik denk dat hij vooral de tentoptredens bedoeld, daarvan wordt niet alles opgenomen.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 15:59:50 #237
    167185 Ziewoarut
    Shitpoepfuck
    pi_82193366
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 12:59 schreef Byte_Me het volgende:
    wel grappig dat iedereen zeurt en klaagt over pinkpop, en dat anderen beweren dat dat typisch nederlands gedrag is. in de lowlands reeks wordt toch echt veel minder geklaagd, dus het kan niet gewoon nederlands gedrag zijn.

    op pinkpop is gewoon veel aanleiding tot klagen! al heb ik dit jaar minder geklaagd dan anders.

    gratis water
    gratis lolly's
    Er is een belangrijk verschil: het is hip om Lowlands hip te vinden en het is hip om Pinkpop niet hip te vinden onder de hippe alternatievelingen die Pinkpop veeeeel te 3FM vinden.
    pi_82194139
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 15:15 schreef Timo20 het volgende:

    [..]

    Goed zo, dan komen er volgend jaar tenminste meer mensen die het wel leuk vinden. Als je het een ruk festival vindt, blijf dan weg...
    Aangezien er volgens mij steeds minder mensen gaan
      dinsdag 1 juni 2010 @ 16:24:17 #239
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82194674
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 15:59 schreef Ziewoarut het volgende:

    [..]

    Er is een belangrijk verschil: het is hip om Lowlands hip te vinden en het is hip om Pinkpop niet hip te vinden onder de hippe alternatievelingen die Pinkpop veeeeel te 3FM vinden.
    Volgens mij valt dat wel mee. Ik denk alleen wel dat Lowlands een grotere groep trouwe volgelingen heeft dan Pinkpop. Gewoon omdat Pinkpop het eerder van de bands moet hebben dan Lowlands. Dus zonder goede lineup blijven mensen eerder weg.

    3fm doet net zo goed Lowlands als Pinkpop.
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
    pi_82195530
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 15:59 schreef Ziewoarut het volgende:

    [..]

    Er is een belangrijk verschil: het is hip om Lowlands hip te vinden en het is hip om Pinkpop niet hip te vinden onder de hippe alternatievelingen die Pinkpop veeeeel te 3FM vinden.
    lowlands is gewoon relaxter, waardoor je minder te klagen hebt. je kunt 4 dagen lang non stop feesten als je dat zou willen. dat wordt op pinkpop toch wat lastiger. om 22.30 laatste concert, om 3 uur campingdisco dicht. dat vind ik echt ontzettend vroeg.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 19:41:32 #241
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_82203365
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 13:40 schreef Komakie het volgende:

    [..]

    Altijd als er iets niet goed is heeft Smeets een "ja maar". Dat vind ik als organisator gewoon niet goed. Het wil niet zeggen dat je alles zonder problemen kunt organiseren. Het is alleen wel zo dat je het beter niet naar buiten kunt brengen.

    Daarnaast is Smeets vaak wel te trots om zelf toe te geven dat er iets fout ging. Een paar jaar geleden ging het heel slecht met de kaartverkoop. Voornamelijk door een gebrek aan grote, internationale headliners. Toen zei hij dat hij liever een festival voor 25.000 man organiseert dan dat hij belachelijk veel geld voor grote headliners ging betalen. Om een jaar later de Red Hot Chili Peppers te boeken.
    Iedereen weet dat hij niet op die manier denkt. Het zou gek zijn als hij wel op die manier zou denken.
    Maar zeg dan gewoon "Er zijn inderdaad minder bezoekers de afgelopen jaren. We gaan eens kijken waar dat aan ligt en wat we daar aan kunnen doen en of we daar wat aan willen doen, want Pinkpop is zo'n mooi festival dat het altijd uitverkocht zou moeten zijn". En zeg dan volgend jaar gewoon "We zijn tot de conclusie gekomen dat de line-up de vorige jaren niet sterk genoeg was en dat hebben we dit jaar geprobeerd goed te maken."
    Je vergeet er wel even bij te vermelden dat in dat bewuste jaar zelfs nova bezig was om Pinkpop negatief in het nieuws te brengen. (Paul Witteman nam daar zijn slechtste interview ooit af.) Ik kan me best voorstellen dat hij reageerde zoals hij toen reageerde. Dat hij soms niet helemaal reeel is in zijn reacties geeft alleen maar aan hoe zeer hem dat aangreep. Pinkpop is zijn kindje en voor je kind kom je (bijna) altijd op.

    Overigens was dat een hele relaxte en gezellige editie.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 19:43:35 #242
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_82203482
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 13:40 schreef Komakie het volgende:

    Heb ik ook geen begrip voor. Die gast van Epica zei hij heel mooi. Dat het festival om muziek gaat, niet om politiek. Of Cohen, Balkenende, Rutte of Wilders er nou gaat staan boeit niet.
    Dan moeten ze die ook niet toelaten op Lowlands.... dat is ook alleen maar om zieltjes te winnen.
    pi_82204446
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 19:43 schreef peaceman het volgende:

    [..]

    Dan moeten ze die ook niet toelaten op Lowlands.... dat is ook alleen maar om zieltjes te winnen.
    Mwa. Aangezien er dan geen verkiezingen zijn, zal het wel meevallen.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 20:04:19 #244
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_82204550
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 20:02 schreef friekin_ het volgende:

    [..]

    Mwa. Aangezien er dan geen verkiezingen zijn, zal het wel meevallen.
    Dat is wel erg naief gedacht...
    pi_82204642
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 20:04 schreef peaceman het volgende:

    [..]

    Dat is wel erg naief gedacht...
    Zie sig.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 20:08:35 #246
    156258 Metalfrost
    dude, what
    pi_82204755
    Erg geslaagde pinkpop voor mij dit jaar, over iedereen heen kijken tijdens het optreden van The Prodigy, Rammstein en al die andere, geweldige bands (heb nog steeds koppijn ) Alleen de vieze condens na een ongerust nachtje slapen deed me parten spelen, voor de rest



    edit --

    Dat ze bij het Utrecht CS geen begrip op kunnen brengen als bedrijfsmedewerkers dat er naast het toilet een wisselautomaat staat, dat ik die over het hoofd had gezien.. kutwijf
    Google is your friend, abuse your friends
      dinsdag 1 juni 2010 @ 21:06:16 #247
    293456 aarsschimmel
    Verwend kutjong
    pi_82207745
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 15:59 schreef Ziewoarut het volgende:

    [..]

    Er is een belangrijk verschil: het is hip om Lowlands hip te vinden en het is hip om Pinkpop niet hip te vinden onder de hippe alternatievelingen die Pinkpop veeeeel te 3FM vinden.
    Ja echt. Ik ga iets tegen lowlands krijgen. Elke mongol gaat daar nu heen omdat iedereen daar heen gaat. Ik ken mensen die qua muziek niet verder komen dan tmf en die ook naar lowlands willen gaan. Het is veel te gehypet.
    shoarma is lekker
    pi_82208923
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 21:06 schreef aarsschimmel het volgende:

    [..]

    Ja echt. Ik ga iets tegen lowlands krijgen. Elke mongol gaat daar nu heen omdat iedereen daar heen gaat. Ik ken mensen die qua muziek niet verder komen dan tmf en die ook naar lowlands willen gaan. Het is veel te gehypet.
    Er zijn ook nog 'normale' mensen die heen gaan hoor. Je kunt er namelijk ook heen gaan om de sfeer te proeven, nieuwe bandjes ontdekken, bij unieke concerten te zijn en alle andere leuke stunts die er op het festival schijnen te gebeuren.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 21:28:13 #249
    293456 aarsschimmel
    Verwend kutjong
    pi_82209082
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 21:26 schreef Gitaarmat het volgende:

    [..]

    Er zijn ook nog 'normale' mensen die heen gaan hoor. Je kunt er namelijk ook heen gaan om de sfeer te proeven, nieuwe bandjes ontdekken, bij unieke concerten te zijn en alle andere leuke stunts die er op het festival schijnen te gebeuren.
    Ik zeg niet dat het niet leuk is, maar lowlands staat bekend als origineler, creatiever, maar er komt nu ook veel meer mainstream publiek op af. Nouja mainstream is niet echt het juiste woord, maar er komen nu gewoon mensen op af omdat het "cool" is.
    shoarma is lekker
    pi_82209199
    Zal toch komen door de vele reclame die er gemaakt wordt en waarschijnlijk nog het meeste door mond-op-mond-reclame lijkt me. Volgend jaar zal het nog sneller uitverkocht zijn, op de dag zelf al ofzo?
      dinsdag 1 juni 2010 @ 21:56:30 #251
    293456 aarsschimmel
    Verwend kutjong
    pi_82210823
    Komt door de mond op mond reclame, doordat iedereen erheen gaat. Het is gewoon hip nu. Er gaan nu mensen heen die normaal gesproken er nooit heen zouden gaan. Kuddedieren.
    shoarma is lekker
      dinsdag 1 juni 2010 @ 22:50:32 #252
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82214533
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef peaceman het volgende:

    [..]

    Je vergeet er wel even bij te vermelden dat in dat bewuste jaar zelfs nova bezig was om Pinkpop negatief in het nieuws te brengen. (Paul Witteman nam daar zijn slechtste interview ooit af.) Ik kan me best voorstellen dat hij reageerde zoals hij toen reageerde. Dat hij soms niet helemaal reeel is in zijn reacties geeft alleen maar aan hoe zeer hem dat aangreep. Pinkpop is zijn kindje en voor je kind kom je (bijna) altijd op.

    Overigens was dat een hele relaxte en gezellige editie.
    Je bent het toch wel met me eens dat het dat jaar ook echt dramatisch was en als iets slecht is dan blijft dat niet onopgemerkt. Zeker een groot bekend festival met zoveel historie. Als het dan niet goed gaat gaan ook dat soort programma's daar op inhaken.
    Jan Smeets kreeg gewoon van alle kanten commentaar en misschien heeft hij het in een opwelling gezegd en ik snap ook wel dat hij daar door geirriteerd is, maar het is gewoon niet slim dat hij het zegt. Iemand die zo lang in zijn vakgebied zit als hij moet toch weten hoe het werkt met de pers.

    Ik vond dat dagje trouwens ook prima gezellig hoor. Leuk nog met wat andere mensen staan ouwehoeren tijdens het wachten op Greenday. Het is niet allemaal slecht
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      dinsdag 1 juni 2010 @ 22:52:12 #253
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82214622
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 20:04 schreef peaceman het volgende:

    [..]

    Dat is wel erg naief gedacht...
    Natuurlijk niet. Op het moment dat er geen verkiezingen zijn zie je die lui ook niet op de meest belachelijke plekken. Balkenende bij RTL Boulevard is net zoiets als Cohen op Pinkpop. Gewoon zieltjes winnen.
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      dinsdag 1 juni 2010 @ 22:57:27 #254
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82214955
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 21:56 schreef aarsschimmel het volgende:
    Komt door de mond op mond reclame, doordat iedereen erheen gaat. Het is gewoon hip nu. Er gaan nu mensen heen die normaal gesproken er nooit heen zouden gaan. Kuddedieren.
    Nou moet je niet overdrijven. Lowlands doet het ook wel ergens goed natuurlijk. Iets kan niet gehypet worden als het niet goed in elkaar steekt. Dus Lowlands is gewoon een goed festival waar veel mensen graag naar toe gaan, die dat weer verder vertellen en er dus ook mensen gaan komen die je er niet zou verwachten. Maar moet het dan worden verboden voor bepaalde mensen ofzo. Om het maar "core" te houden

    Ik snap je punt wel hoor. Mijn vriendin woont bijna naast het Lowlands terrein en die loopt ook elk jaar weer "Ik wil er heen gaan want het is gezellig want die en die en die komen ook". Denk ik ook bij mezelf... Kan beter met ze in de kroeg gaan zitten. Kost minder, net zo gezellig.
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      dinsdag 1 juni 2010 @ 23:23:25 #255
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_82216509
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 16:41 schreef Byte_Me het volgende:

    [..]

    lowlands is gewoon relaxter, waardoor je minder te klagen hebt. je kunt 4 dagen lang non stop feesten als je dat zou willen. dat wordt op pinkpop toch wat lastiger. om 22.30 laatste concert, om 3 uur campingdisco dicht. dat vind ik echt ontzettend vroeg.
    Tja, Lowlands ligt in the middle of nowhere, Megaland waar Pinkpop gehouden wordt ligt zo ongeveer midden in een woonwijk. Logisch dat je daar rekening moet houden met de omwonenden, dat is nu eenmaal zo in Nederland. Wil je daar iets aan veranderen, zul je toch echt bij de overheid moeten gaan klagen. Dat is ook de reden waarom het per se om 23:00 allemaal afgelopen moet zijn. Jammer dat het zo moet vanwege een paar notoire zeurders waar je altijd rekening mee moet houden, maar het is nu eenmaal zo. Daarbij gaat het bij Pinkpop puur om de muziek, dus is de line-up ook heel erg belangrijk voor de kaartverkoop. Maar goed, zoals vaker al gezegd, de festivals zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. Ze hebben allebei hun eigen charmes.
    Don't let my username fool you...
      dinsdag 1 juni 2010 @ 23:51:48 #256
    23982 planethugo
    Forza Roda!
    pi_82217921
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 13:40 schreef Komakie het volgende:

    [..]

    Altijd als er iets niet goed is heeft Smeets een "ja maar". Dat vind ik als organisator gewoon niet goed. Het wil niet zeggen dat je alles zonder problemen kunt organiseren. Het is alleen wel zo dat je het beter niet naar buiten kunt brengen.

    Daarnaast is Smeets vaak wel te trots om zelf toe te geven dat er iets fout ging. Een paar jaar geleden ging het heel slecht met de kaartverkoop. Voornamelijk door een gebrek aan grote, internationale headliners. Toen zei hij dat hij liever een festival voor 25.000 man organiseert dan dat hij belachelijk veel geld voor grote headliners ging betalen. Om een jaar later de Red Hot Chili Peppers te boeken.
    Iedereen weet dat hij niet op die manier denkt. Het zou gek zijn als hij wel op die manier zou denken.
    Maar zeg dan gewoon "Er zijn inderdaad minder bezoekers de afgelopen jaren. We gaan eens kijken waar dat aan ligt en wat we daar aan kunnen doen en of we daar wat aan willen doen, want Pinkpop is zo'n mooi festival dat het altijd uitverkocht zou moeten zijn". En zeg dan volgend jaar gewoon "We zijn tot de conclusie gekomen dat de line-up de vorige jaren niet sterk genoeg was en dat hebben we dit jaar geprobeerd goed te maken."

    Daar heb ik meer begrip voor dan de manier waarop hij zich altijd uit.

    amen

    Smeets praat altijd als een marketeer die met praatjes meer kaartjes wil verkopen. Dát is zijn enige doel. Wat krom is lult ie recht en wat goed is wil ie heel graag horen. Heb er geen probleem mee dat hij geld wil verdienen aan pinkpop maar ga dan niet net doen of je nog steeds een love-happy-woodstocker bent die het allemaal voor het publiek doet. Die 1001 praatjes heeft iedere doorgewinterde pinkpopper wel inmiddels door. Zou je zeggen...
      Redactie Sport dinsdag 1 juni 2010 @ 23:56:02 #257
    260853 crew  DeLuna
    Luna van Pino O+
    pi_82218082
    Ik ga zeker proberen of ik voldend jaar het hele weekend blijf!

    Afhangend van de line up, dat wel natuurlijk.
    ❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
      woensdag 2 juni 2010 @ 00:21:09 #258
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_82218996
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef Komakie het volgende:

    [..]

    Natuurlijk niet. Op het moment dat er geen verkiezingen zijn zie je die lui ook niet op de meest belachelijke plekken. Balkenende bij RTL Boulevard is net zoiets als Cohen op Pinkpop. Gewoon zieltjes winnen.
    Politici proberen alleen zieltjes te winnen rond de verkiezingen. tuurlijk
    pi_82219197
    Wat geen gezeik hier zeg
    Hoogtepunt was natuurlijk de gemene mixmeesters op camping B en iemand ook nog genoten van de eeuwige ring of fire ?:p
    Slevin: Who are you?
    The Boss: I'm The Boss.
    Slevin: I thought he was The Boss.
    The Boss: Why? Do we look alike?
    pi_82219969
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 00:26 schreef Teizzz het volgende:
    Wat geen gezeik hier zeg
    Hoogtepunt was natuurlijk de gemene mixmeesters op camping B en iemand ook nog genoten van de eeuwige ring of fire ?:p
    De tering man, dat hield ook nooit op
    Google is your friend, abuse your friends
    pi_82221233
    Voor mij was dit jaar de eerste Pinkpop! Moest dat ook aan iedereen uitleggen! Dat ik overigens best vervelend vond na divers keren vragen stellen, ik bedoel wat maakt dat uit of je nou voor eerste keer komt of... maar ja zal vast wel stoer zijn om te vertellen dat je vaker op Pinkpop bent geweest! Het grappige was, dat ze je niet vragen of je wel naar Lowlands bent geweest! 6x tot 2003!

    Maar goed, Rammstein vond ik geweldig! Afgesloten later met feestje op Camping B, super was dat! Net als toen op Lowlands! Tweede dag met Greenday, vond ik wel wat minder, duurde gewoon te lang! Afsluiting in tent op Camping B was te druk (was blij dat ik lekker in mijn eigen tentje lag)! Derde dag was voor mij persoonlijk de betere dag met goede optredens, vooral de afsluiter The Prodigy !
      woensdag 2 juni 2010 @ 08:06:54 #262
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_82221923
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 00:26 schreef Teizzz het volgende:
    Wat geen gezeik hier zeg
    Hoogtepunt was natuurlijk de gemene mixmeesters op camping B en iemand ook nog genoten van de eeuwige ring of fire ?:p
    Ja, we zaten niet ver daar uit de buurt. Gelukkig hoorden we het daar niet meer Feestje op camping B ging inderdaad goed los, de tweede nacht wel veel beter dan de eerste. De DJ's van de eerste nacht hadden de gave om het feestje af en toe te dimmen door net op het verkeerde moment de verkeerde platen te draaien.
    Don't let my username fool you...
      woensdag 2 juni 2010 @ 08:43:51 #263
    39559 Karrel_Laaglawaai
    vnav on van vond
    pi_82222449
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 03:36 schreef Watashiwa het volgende:
    Voor mij was dit jaar de eerste Pinkpop! Moest dat ook aan iedereen uitleggen! Dat ik overigens best vervelend vond na divers keren vragen stellen, ik bedoel wat maakt dat uit of je nou voor eerste keer komt of... maar ja zal vast wel stoer zijn om te vertellen dat je vaker op Pinkpop bent geweest! Het grappige was, dat ze je niet vragen of je wel naar Lowlands bent geweest! 6x tot 2003!

    Maar goed, Rammstein vond ik geweldig! Afgesloten later met feestje op Camping B, super was dat! Net als toen op Lowlands! Tweede dag met Greenday, vond ik wel wat minder, duurde gewoon te lang! Afsluiting in tent op Camping B was te druk (was blij dat ik lekker in mijn eigen tentje lag)! Derde dag was voor mij persoonlijk de betere dag met goede optredens, vooral de afsluiter The Prodigy !
    Ik vond de derde dag juis het minst, Hoop bands die ik niet hoefde te zien. Pas laat de eerste act die ik wou zien en de minste van de drie afsluiters.
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
      woensdag 2 juni 2010 @ 12:21:10 #264
    33317 GotenSSJ
    eilander 4-life
    pi_82229549
    Heb genoten van mijn eerste Pinkpop! Super act's en uiteraard ook wat mindere.
    Alleen ik vond The Prodigy echt erg slecht. Vooral het geluid was niet om aan te horen.

    Ben ook halverwege weggegaan van dat optreden.
    Xbox Live Gamertag : ThaD16
      woensdag 2 juni 2010 @ 13:02:51 #265
    301827 Two
    Addergebroed dat ist!
    pi_82231341
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 12:21 schreef GotenSSJ het volgende:
    Heb genoten van mijn eerste Pinkpop! Super act's en uiteraard ook wat mindere.
    Alleen ik vond The Prodigy echt erg slecht. Vooral het geluid was niet om aan te horen.

    Ben ook halverwege weggegaan van dat optreden.
    Ik stond voor de geluidstent en daar was het geluid prima. Nu is het meestal zo dat je daar het beste geluid hebt.

    En verder mensen die pinkpop met lowlands vergelijken
    Twee totaal verschillende festivals die je eigenlijk niet met elkaar kan vergelijken. Ik heb me drie dagen geweldig vermaakt op pinkpop en snap dan ook niet waar het gezeik allemaal vandaan komt.
    "Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
      woensdag 2 juni 2010 @ 13:04:10 #266
    178193 Juicyhil
    Bekende FOK!ker
    pi_82231409
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 12:21 schreef GotenSSJ het volgende:
    Heb genoten van mijn eerste Pinkpop! Super act's en uiteraard ook wat mindere.
    Alleen ik vond The Prodigy echt erg slecht. Vooral het geluid was niet om aan te horen.

    Ben ook halverwege weggegaan van dat optreden.
    Ik ben ook halverwege weg gegaan, maar dat was om drukte op de weg te vermijden.
    Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
    Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
      woensdag 2 juni 2010 @ 13:25:15 #267
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82232456
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 23:23 schreef Metalfreak het volgende:

    [..]

    Tja, Lowlands ligt in the middle of nowhere, Megaland waar Pinkpop gehouden wordt ligt zo ongeveer midden in een woonwijk. Logisch dat je daar rekening moet houden met de omwonenden, dat is nu eenmaal zo in Nederland. Wil je daar iets aan veranderen, zul je toch echt bij de overheid moeten gaan klagen. Dat is ook de reden waarom het per se om 23:00 allemaal afgelopen moet zijn. Jammer dat het zo moet vanwege een paar notoire zeurders waar je altijd rekening mee moet houden, maar het is nu eenmaal zo. Daarbij gaat het bij Pinkpop puur om de muziek, dus is de line-up ook heel erg belangrijk voor de kaartverkoop. Maar goed, zoals vaker al gezegd, de festivals zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. Ze hebben allebei hun eigen charmes.
    Bij Lowlands kunnen de huizen die in de buurt liggen ook alles prima horen hoor. Mijn vriendin woont in Dronten en zelfs die kunnen (als de wind goed staat) Lowlands horen.

    Het feit dat het vroeg is afgelopen wil ik niet op Pinkpop schuiven, maar er kan dispensatie worden aangevraagd voor dat weekend. Ok misschien wordt dat niet gehonoreerd, maar dan nog.
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      woensdag 2 juni 2010 @ 13:28:20 #268
    167185 Ziewoarut
    Shitpoepfuck
    pi_82232571
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 00:26 schreef Teizzz het volgende:
    Wat geen gezeik hier zeg
    Hoogtepunt was natuurlijk de gemene mixmeesters op camping B en iemand ook nog genoten van de eeuwige ring of fire ?:p
    Haha ja de eeuwige ring of fire draaiers! Vorig jaar stonden die ook op B. Gewoon constant dat nummer ophebben bijna 24/7. Soms draaiden ze hem niet eens helemaal af maar deden ze gewoon de intro overnieuw. (tududututututututuuuu)
    Een vriend van me ging vragen of ze hem nu echt gewoon de hele tijd op repeat hadden staan, antwoorde die gast zo droog als zand: neuh we hebben het nummer gewoon 16 keer op 1 cd gezet .
    Op camping B ging het met de gemene mixmeesters de 2de avond inderdaad lekker los! Net zoals vorig jaar!
      woensdag 2 juni 2010 @ 13:31:05 #269
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82232724
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 03:36 schreef Watashiwa het volgende:
    Voor mij was dit jaar de eerste Pinkpop! Moest dat ook aan iedereen uitleggen! Dat ik overigens best vervelend vond na divers keren vragen stellen, ik bedoel wat maakt dat uit of je nou voor eerste keer komt of... maar ja zal vast wel stoer zijn om te vertellen dat je vaker op Pinkpop bent geweest! Het grappige was, dat ze je niet vragen of je wel naar Lowlands bent geweest! 6x tot 2003!
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      woensdag 2 juni 2010 @ 13:34:01 #270
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82232856
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 13:02 schreef Two het volgende:

    [..]

    Ik stond voor de geluidstent en daar was het geluid prima. Nu is het meestal zo dat je daar het beste geluid hebt.

    En verder mensen die pinkpop met lowlands vergelijken
    Twee totaal verschillende festivals die je eigenlijk niet met elkaar kan vergelijken. Ik heb me drie dagen geweldig vermaakt op pinkpop en snap dan ook niet waar het gezeik allemaal vandaan komt.
    Je kunt Lowlands prima met Pinkpop vergelijken. Lowlands is anders dan Pinkpop.... De vraag is of je het wilt en wat je wilt vergelijken.
    De campings zijn bijvoorbeeld makkelijk te vergelijken. Allebei nederlands, allebei zeikerig geregeld. regeltjes regeltjes regeltjes.
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      woensdag 2 juni 2010 @ 14:21:13 #271
    35098 Metalfreak
    Maar bijt niet
    pi_82235192
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 13:25 schreef Komakie het volgende:

    [..]

    Bij Lowlands kunnen de huizen die in de buurt liggen ook alles prima horen hoor. Mijn vriendin woont in Dronten en zelfs die kunnen (als de wind goed staat) Lowlands horen.

    Het feit dat het vroeg is afgelopen wil ik niet op Pinkpop schuiven, maar er kan dispensatie worden aangevraagd voor dat weekend. Ok misschien wordt dat niet gehonoreerd, maar dan nog.
    Tussen "kunnen horen" of "ernaast wonen" zit een wereld van verschil. Pinkpop krijgt gewoon van de gemeente geen vergunning om langer door te mogen gaan. Zo simpel is dat, ze zouden het echt wel doen als dat kon, maar het kan helaas niet.
    Don't let my username fool you...
      woensdag 2 juni 2010 @ 15:04:47 #272
    50936 The_Hives
    Is nu tripple oom Hives O+ !!!
    pi_82237269
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 14:58 schreef aarsschimmel het volgende:
    Rammstein kreeg 1,2 miljoen, maar wat krijgen ze nou als ze gewoon een concert geven. Zoals ze dit jaar al gaven in Arnhem? Hoe vet ik de show ook vond, ik vind het soms wel ver gaan hoe erg bezoekers worden uitgeknepen om de show te zien.
    als ik dit lees realiseer ik me pas dat Rammstein ook een stelletje oudjes zijn

    In '96 zag ik ze al op Pinkpop toen gaven ze ook al een vette show trouwens alleen zal dat wat minder geweest zijn dan 1,2 miljoen.....
    AFC AJAX Kampioen 2012-2013
    Fok! Federatie
    1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
      woensdag 2 juni 2010 @ 20:40:18 #273
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_82252965
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef Komakie het volgende:

    [..]

    Natuurlijk niet. Op het moment dat er geen verkiezingen zijn zie je die lui ook niet op de meest belachelijke plekken. Balkenende bij RTL Boulevard is net zoiets als Cohen op Pinkpop. Gewoon zieltjes winnen.
    Net als op Lowlands want daar zijn elk jaar politici te vinden.
      woensdag 2 juni 2010 @ 20:49:45 #274
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_82253427
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 13:34 schreef Komakie het volgende:

    [..]

    Lowlands is (in bijna alle opzichten!) anders dan Pinkpop.... De vraag is of je het dus wel kunt vergelijken.
    Als je nu bovenstaande had gesteld, had je gelijk gehad!
    pi_82254303
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 20:40 schreef peaceman het volgende:

    [..]

    Net als op Lowlands want daar zijn elk jaar politici te vinden.
    \

    Lowlands is niet alleen een muziekfestival, maar biedt ook andere vormen van kunst, politiek debat, cabaret en zet dat ook in haar aankondingen. Pinkpop is alleen een muziekfestival en daar horen die lui dus niet. Punt.
      woensdag 2 juni 2010 @ 21:10:01 #276
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_82254508
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 21:06 schreef bloodymary het volgende:

    [..]

    \

    Lowlands is niet alleen een muziekfestival, maar biedt ook andere vormen van kunst, politiek debat, cabaret en zet dat ook in haar aankondingen. Pinkpop is alleen een muziekfestival en daar horen die lui dus niet. Punt.
    Zelfs als je dat standpunt aanhangt horen de politici op LL enkel bij debatten te zijn en niet bij besprekingen over media-vormen, etc. En dat gebeurt wel.
      woensdag 2 juni 2010 @ 21:25:46 #277
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82255465
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 21:10 schreef peaceman het volgende:

    [..]

    Zelfs als je dat standpunt aanhangt horen de politici op LL enkel bij debatten te zijn en niet bij besprekingen over media-vormen, etc. En dat gebeurt wel.
    Dat ligt eraan wat voor besprekingen het zijn. Het zijn wel besprekingen. Wat Cohen bij Pinkpop doet hoort gewoon niet.
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
    pi_82257281
    Nooit geweten dat die Caro Emerald meer dan 100 kilo woog..
      woensdag 2 juni 2010 @ 22:42:59 #279
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_82260143
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 21:25 schreef Komakie het volgende:

    [..]

    Dat ligt eraan wat voor besprekingen het zijn. Het zijn wel besprekingen. Wat Cohen bij Pinkpop doet hoort gewoon niet.
    Nogmaals als Agnes Kant bij een media-onderwerp haar SP programma komt vertellen is het doel puur zieltjes winnen!
    pi_82260232
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 21:56 schreef milowflow het volgende:
    Nooit geweten dat die Caro Emerald meer dan 100 kilo woog..


    Onwijs mooie vrouw. Die uitstraling, die rondingen.
      donderdag 3 juni 2010 @ 00:55:11 #281
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_82266841
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 21:25 schreef Komakie het volgende:

    [..]

    Dat ligt eraan wat voor besprekingen het zijn. Het zijn wel besprekingen. Wat Cohen bij Pinkpop doet hoort gewoon niet.
    Weet niet of je vorig jaar hebt opgelet maar ook toen waren er politici op Pinkpop te vinden: het werd zelfs door Frans Timmermans geopend. Dit heeft dus niets met de verkiezingen te maken, de politici zijn er vaker te vinden.

    Dispensatie om na 22.30uur door te gaan krijgt Pinkpop niet: dat hebben ze al meerdere malen geprobeerd bij gemeente en provincie maar zeurderige omwoners houden het tegen. Ook dat kun je dus niet op Pinkpop/Jan Smeets afschuiven.
    pi_82271151
    quote:
    Op woensdag 2 juni 2010 21:56 schreef milowflow het volgende:
    Nooit geweten dat die Caro Emerald meer dan 100 kilo woog..
    Dat weegt ze volgens mij ook niet hoor.... ze is gewoon wat voller
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
      donderdag 3 juni 2010 @ 10:12:23 #283
    305343 walk-man
    Somewhere only we know
    pi_82272344
    Wat een lelijke trol is dat zeg
    pi_82272704
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 10:12 schreef walk-man het volgende:
    Wat een lelijke troll ben jij zeg
      donderdag 3 juni 2010 @ 11:24:32 #285
    23982 planethugo
    Forza Roda!
    pi_82275079
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 00:55 schreef Timo20 het volgende:

    [..]

    Weet niet of je vorig jaar hebt opgelet maar ook toen waren er politici op Pinkpop te vinden: het werd zelfs door Frans Timmermans geopend. Dit heeft dus niets met de verkiezingen te maken, de politici zijn er vaker te vinden.
    Een staatssecretaris in een normaal politiek jaar of een lijsttrekker vlak voor de verkiezingen zijn toch wel 2 verschillende dingen
    pi_82275234
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef planethugo het volgende:

    [..]

    Een staatssecretaris in een normaal politiek jaar of een lijsttrekker vlak voor de verkiezingen zijn toch wel 2 verschillende dingen
    Dat dus. Het is gewoon ordinair zieltjes winnen.
      donderdag 3 juni 2010 @ 11:59:33 #287
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82276817
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 00:55 schreef Timo20 het volgende:

    [..]

    Weet niet of je vorig jaar hebt opgelet maar ook toen waren er politici op Pinkpop te vinden: het werd zelfs door Frans Timmermans geopend. Dit heeft dus niets met de verkiezingen te maken, de politici zijn er vaker te vinden.

    Dispensatie om na 22.30uur door te gaan krijgt Pinkpop niet: dat hebben ze al meerdere malen geprobeerd bij gemeente en provincie maar zeurderige omwoners houden het tegen. Ook dat kun je dus niet op Pinkpop/Jan Smeets afschuiven.
    Zoals ik al zei kun je die dispensatie niet op Pinkpop af schuiven. Kortom, dat doe ik dus ook niet. Maar ik vind het wel slecht dat dispensatie niet gegeven wordt. Maar ja, de omwonende vinden dat natuurlijk niet

    Over die Agnes Kant. Ze wordt uitgenodigd voor een mediaonderwerp, maar dan weet je dat ze het ook over de SP gaat hebben. Het is in ieder geval wel een onderwerp waarover gediscussieerd kan worden. Als je niet wilt dat ze het over de SP gaat hebben moet je haar niet uitnodigen en is het een slechte zaak van de organisatie.
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      vrijdag 4 juni 2010 @ 09:26:03 #288
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_82316736
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef planethugo het volgende:

    [..]

    Een staatssecretaris in een normaal politiek jaar of een lijsttrekker vlak voor de verkiezingen zijn toch wel 2 verschillende dingen
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 11:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:

    [..]

    Dat dus. Het is gewoon ordinair zieltjes winnen.
    yeah right. Meen je nou echt dat Timmermans daar vorig jaar stond omdat ie het zo leuk vond?
    Ook dat is gewoon laten zien "kijk eens hoe cool en jeugdig ik ben", oftewel: ook gewoon zieltjes winnen
    pi_82318121
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 23:51 schreef planethugo het volgende:

    [..]

    Smeets praat altijd als een marketeer die met praatjes meer kaartjes wil verkopen.
    Nou ja, ook bij Lowlands moeten kaartjes verkocht worden. Dus in de programmering zit ook wel een stuk marketing. Bij Pinkpop zijn een aantal edities verlies geleden door tegenvallende kaartverkoop dus ontkom je niiet aan een stuk marketing om de verkoop te stimuleren.

    Vind het dus niet gek dat je je festival probeert te verkopen. Zou niks anders verwachten van organisatoren van andere festivals.
    Honey ! Take me drunk, i am home !
    pi_82318153
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 09:35 schreef TheVulture het volgende:

    [..]

    ze is gewoon wat voller
    Zware botten
    Honey ! Take me drunk, i am home !
    pi_82336581
    Het zal me benieuwen wie er volgend jaar komen.
    pi_82339142
    quote:
    Op vrijdag 4 juni 2010 17:31 schreef Beaudelaire het volgende:
    Het zal me benieuwen wie er volgend jaar komen.
    Ik niet
      maandag 7 juni 2010 @ 20:08:01 #293
    293456 aarsschimmel
    Verwend kutjong
    pi_82461425
    Blij dat jay z niet is gekomen

    Saaaaaaaaaaai
    shoarma is lekker
      maandag 7 juni 2010 @ 20:33:34 #294
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_82463203
    quote:
    Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef aarsschimmel het volgende:
    Blij dat jay z niet is gekomen

    Saaaaaaaaaaai
    Geloof het of niet, maar het was best vet. Ondanks dat ik echt totaal geen fan ben van dat soort muziek.
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:32:05 #295
    236839 TimKuik
    Illegaal downloaden mag niet!
    pi_85382405
    Wow ik ben dom bezig, teveel gezopen :') .
    This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
    pi_85383272
    Goeie Kick.
    Net pas nuchter van Pinkpop?
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')