Kerel?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schei toch uit kerel... dat was prima gedaan en die bal waarmee ze over het publiek liep was
Ja ik ben een man en nee ik ben niet de grootste Pink-fan op aarde... maar de show die ze gisteren neerzette was van begin tot het eind af... ontzettend professioneel en vocaal beter als vele andere zangeressen in haar genrequote:Op maandag 31 mei 2010 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kerel?
![]()
Ja die bal was een enige gadget ( Flaming Lips deden dat al jaren geleden maar ok , hij is leuk die bal).
Maar waarom ze dat nr nou moest coveren?
Ze had toch een van dr eigen nr's buiten adem kunnen hijgen in die bal?
Ik dacht dat je mij kerel noemdequote:Op maandag 31 mei 2010 16:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik ben een man en nee ik ben niet de grootste Pink-fan op aarde... maar de show die ze gisteren neerzette was van begin tot het eind af... ontzettend professioneel en vocaal beter als vele andere zangeressen in haar genre
Ik vond Skin niet supergoed bij stem, maar ze rockten wel hard, en ze ziet dr geweldig uit voor dr 43 jaarquote:Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef Estolan het volgende:
Wie heeft Skunk Anansie gezien op Pinkpop?
Was het wat?
Iis het de moeite waard om ze in feb 2011 te willen zien in de HMH?
Ik snapte de negatieve verhalen in recensies niet... gewoon een goeie liveshow en Skin is altijd top... en de oude liedjes gingen er in als koek... en wat ze aan nieuw materiaal zong was ook primaquote:Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef Estolan het volgende:
Wie heeft Skunk Anansie gezien op Pinkpop?
Was het wat?
Iis het de moeite waard om ze in feb 2011 te willen zien in de HMH?
Hun optreden in de 3FM container was erg goed, volgens mij deden ze daar ook Weak.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
Benieuwd hoe 'Weak' live uit de verf komt.
Heb te weinig gezien op TV dit weekend, maar er komt vast nog genoeg online
Nou, je zegt dat op zo'n groot veld een swingende massa al snel op houdt en dat het met Lowlands vaak "makkelijker" is ivm het tentprincipe.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat er geen goeie sfeer kan hangen?
Was ook mijn eerste keer overigens, grootste minpunt vond ik de programmering waar gigantische gaten in zaten doordat ik veel bands niet leuk vond. Maar dat wist ik van tevoren ook al, verder gewoon een prima feestje.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:27 schreef walk-man het volgende:
Yo mensen, ben ook op pinkpop geweest en het was mijn eerste keer.
Minpunten :
-doorstroming naar de campings op dag 1.
Veel mensen, willen allemaal terug naar hun tent. Duurt gewoon even..
-dure consumpties![]()
Het is een festival, wat had je verwacht?
-het weer
Dat is waar, maar de zaterdagochtend![]()
![]()
-zware mongolen op camping A
Ik heb ze niet gezien denk ik?
voor de rest was alles top. vind het echter wel vreemd dat pink tot nummer 2 was gekozen van beste artiesten op PP 2010. was echt niks aan.
Tsja gewoon kwestie van uitproberen en gewoon ernaartoe gaanquote:Op maandag 31 mei 2010 17:35 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste keer overigens, grootste minpunt vond ik de programmering waar gigantische gaten in zaten doordat ik veel bands niet leuk vond. Maar dat wist ik van tevoren ook al, verder gewoon een prima feestje.
Het verschil met toen (ik was er toen ook) en nu is wel dat je toen gewoon een "normaal mens" mocht zijn, tegenwoordig is iedereen übergestyled. Wij liepen er rond in Dr Martens, een blöde spijkerbroek en een gebreide trui van de Zeeman. Toen was uiterlijk helemaal niet zo belangrijk als nu. Dat zie je ook aan deze beelden. Tegenwoordig komen veel mensen helemaal opgedirkt naar Pinkpop. Is wel jammer eigenlijkquote:
Hmm, ik stond op dat veld te werken en het was daar goed dood.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zoals wordt gezegd: je kunt daar natuurlijk alleen over oordelen wanneer je er zelf bij bent geweest. Wat dat aan gaat (en ja, ik heb ze gezien) gaven de beelden van het publiek bij het optreden van Pink compleet een verkeerd beeld. Het publiek was degelijk enthousiast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |