jij begon over dat jaar, schmaar en kon me herinneren dat ik ook zoiets zei vand e week. Zat even te neuzen in oude topics en kwam toen het labiele kutwijven singles topic tegen, dat deed me er aan denkenquote:
Je faalt anders al een decennium bij Ripquote:
Dan doe je dat beter als ik. Maar in dit geval kwamen de bezwaren die van de andere kant van de tafel hoorde overeen met datgene wat ik de afgelopen maanden al aan reacties heb gehoord plus aanvullingen. En ondergekwalificeerd kan een voordeel zijn (goedkoper?), maar dat is het bij mij dus blijkbaar niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me een beetje onzin. Ik ben iemand die volgens haar opleiding eigenlijk zelden voldoet, maar ik schrijf mijn brieven en C.V. zodanig dat ik toch op gesprek mag komen.
Als ik weer moet gaan solliciteren, kan ik jou dan om hulp vragen?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:44 schreef Kluts het volgende:
Nou, dat lijkt me een beetje onzin. Ik ben iemand die volgens haar opleiding eigenlijk zelden voldoet, maar ik schrijf mijn brieven en C.V. zodanig dat ik toch op gesprek mag komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |