Mwa weinig, ik start met een zelfde bruto salaris als Rob nu heeftquote:Op maandag 31 mei 2010 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik zeg...vet geluk
Zeker als je iets tegenkomt dat zo dicht aansluit bij wat je wil
[..]
Ze zoeken dus eigenlijk gewoon startende mensen die ze voor weinug veel onderzoek kunenn laten doen
Prettigquote:Op maandag 31 mei 2010 14:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mwa weinig, ik start met een zelfde bruto salaris als Rob nu heeftDat vind ik niet verkeerd
Eerst de rest van de bruiloft en huwelijksreis bij elkaar sparen. Dan idd een nieuwe body en flitserquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en eerlijk onder de FOT-SC verdeeld bedoel je.
Als ik jouw lens mag, wil ik best een beetje van mijn salaris met je delenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en eerlijk onder de FOT-SC verdeeld bedoel je.
Niet al mijn crew powers zijn weggevallenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:23 schreef fFarl het volgende:
@Ron: hoeiiiiiiiiiiiiiii, alweer de 301e post. Hoe-dit-ie-t-toch-telkens-weer!
@Chanty: Spanneeeeeeeend!
Gewoon een klein bruiloftje geven. ff snel naar het stadhuis of zo. Dan lekker op vakantie en van te voren die nieuwe cam halenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Eerst de rest van de bruiloft en huwelijksreis bij elkaar sparen. Dan idd een nieuwe body en flitserEn lenzen
Je post gewoon een 302e post iddquote:Op maandag 31 mei 2010 14:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Niet al mijn crew powers zijn weggevallen
Het wordt geen megafeest hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon een klein bruiloftje geven. ff snel naar het stadhuis of zo. Dan lekker op vakantie en van te voren die nieuwe cam halenVeel betere besteding van je geld dan zo'n megafeest
![]()
quote:
De FOT SCers dusquote:Op maandag 31 mei 2010 14:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het wordt geen megafeest hoorKomen alleen voor ons belangrijke mensen
Als ze slim is, is dat de eerste groep die ze af laten vallenquote:
Kijk, dat je je eigen glazen ingooit vind ik prima.. maar dit is ook mijn huisquote:Op maandag 31 mei 2010 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ze slim is, is dat de eerste groep die ze af laten vallen
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Als ik jouw lens mag, wil ik best een beetje van mijn salaris met je delen
Quote for truthquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |