Mwa weinig, ik start met een zelfde bruto salaris als Rob nu heeftquote:Op maandag 31 mei 2010 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik zeg...vet geluk
Zeker als je iets tegenkomt dat zo dicht aansluit bij wat je wil
[..]
Ze zoeken dus eigenlijk gewoon startende mensen die ze voor weinug veel onderzoek kunenn laten doen
Prettigquote:Op maandag 31 mei 2010 14:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mwa weinig, ik start met een zelfde bruto salaris als Rob nu heeftDat vind ik niet verkeerd
Eerst de rest van de bruiloft en huwelijksreis bij elkaar sparen. Dan idd een nieuwe body en flitserquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en eerlijk onder de FOT-SC verdeeld bedoel je.
Als ik jouw lens mag, wil ik best een beetje van mijn salaris met je delenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en eerlijk onder de FOT-SC verdeeld bedoel je.
Niet al mijn crew powers zijn weggevallenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:23 schreef fFarl het volgende:
@Ron: hoeiiiiiiiiiiiiiii, alweer de 301e post. Hoe-dit-ie-t-toch-telkens-weer!
@Chanty: Spanneeeeeeeend!
Gewoon een klein bruiloftje geven. ff snel naar het stadhuis of zo. Dan lekker op vakantie en van te voren die nieuwe cam halenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Eerst de rest van de bruiloft en huwelijksreis bij elkaar sparen. Dan idd een nieuwe body en flitserEn lenzen
Je post gewoon een 302e post iddquote:Op maandag 31 mei 2010 14:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Niet al mijn crew powers zijn weggevallen
Het wordt geen megafeest hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon een klein bruiloftje geven. ff snel naar het stadhuis of zo. Dan lekker op vakantie en van te voren die nieuwe cam halenVeel betere besteding van je geld dan zo'n megafeest
![]()
quote:
De FOT SCers dusquote:Op maandag 31 mei 2010 14:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het wordt geen megafeest hoorKomen alleen voor ons belangrijke mensen
Als ze slim is, is dat de eerste groep die ze af laten vallenquote:
Kijk, dat je je eigen glazen ingooit vind ik prima.. maar dit is ook mijn huisquote:Op maandag 31 mei 2010 14:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ze slim is, is dat de eerste groep die ze af laten vallen
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Als ik jouw lens mag, wil ik best een beetje van mijn salaris met je delen
Quote for truthquote:
Trouwen is inderdaad dure hobbyquote:Op maandag 31 mei 2010 14:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Eerst de rest van de bruiloft en huwelijksreis bij elkaar sparen. Dan idd een nieuwe body en flitserEn lenzen
Hoezo duur?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:10 schreef freud het volgende:
[..]
Trouwen is inderdaad dure hobby. Ik heb nu al medelijden met onze fotograaf trouwens
.
Hey, ik heb een imago hoog te houden hè.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je zag er best lief uit, schijn bedriegt dus weer
Moet je zelf wetenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:09 schreef freud het volgende:
@P; ik wil LR3 niet gebruiken omdat het beta is, en ik met deze opdracht geen enkel risico wil nemen. Ik wil niet uit hoeven leggen dat Landal zijn folders niet uit kan brengen omdat ik met beta software aan het spelen was.
En wie hebbie ingehuurd als fotograaf dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:10 schreef freud het volgende:
Ik heb nu al medelijden met onze fotograaf trouwens.
Ja maar wij negeren jou toch ook?quote:
Whehe, kan inderdaad ook goedkoop, maar ach, we houden we van een feestje. En goeie foto's. En lekker eten. En.... en... en... oh fuk, blutquote:Op maandag 31 mei 2010 15:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoezo duur?
Je kan ook op maandag/dinsdag/andere dag/.... gratis trouwen hoor.
Mja, ik hoorde ook goeie verhalen, maar wilde de gok niet nemen. Draai jij ook win7 64bit?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet je zelf wetenMaar deze beta software is bijzonder stabiel
Ik werk er al sinds het uitkomen mee en het is maar 2-3x echt geklapt.
Ja oké, jullie.. maar politici luisteren doorgaans wél goed naar mij (en het volk), dus dit was ik niet gewendquote:
Yupquote:Op maandag 31 mei 2010 15:19 schreef freud het volgende:
Mja, ik hoorde ook goeie verhalen, maar wilde de gok niet nemen. Draai jij ook win7 64bit?
Hahaha idd, twee fotografen die gaan trouwen en enormmmmm kritisch elke foto gaan bekijkenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:10 schreef freud het volgende:
[..]
Trouwen is inderdaad dure hobby. Ik heb nu al medelijden met onze fotograaf trouwens
.
Welk imago?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey, ik heb een imago hoog te houden hè.
Waarom dan verder kijkenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:23 schreef Chanty het volgende:
(stiekem weet ik al lang waar ik het liefste wil trouwen)
Ik heb nog een Q9600, maar wel SSD en 8Gb. Het helpt trouwens om je RAW cache op een andere disk te gooien en flink te verhogen. Na deze opdracht maar eens LR3 proberen, en als hij live gaat eens kopen. Het goed werken met grote libraries is wel mooi, voor deze opdracht alleen al is de catalog 30Gb of zo.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupEn het draait erg prettig
i7 quadcore met 6 GB RAM. Ook de standaard ruisonderdrukking is fijn. Ik zie daar echt goeie verbeteringen in. Traagheid van de software met grote libraries valt me erg mee tov LR2, maar ik heb de boel verdeeld over meerdere libraries.
Hmm, locatie waren we eigenlijk snel uit. Een trendy restaurant in Delft waar we vaker eten heeft ook een lounge erboven voor 120 man, dus dat was eigenlijk een inkoppertje. Trouwen jullie in Rijswijk?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hahaha idd, twee fotografen die gaan trouwen en enormmmmm kritisch elke foto gaan bekijken![]()
En trouwen is verder zo duur als je het zelf maakt, maar wij vinden ook dat je maar een keer trouwt en hebben ook wel iets ervoor over om dat zo te doen zoals wij dat graag willenDus idd: leuk feestje, lekker eten, mooie jurk
Vanavond 3e locatiebespreking, al ben ik zelf niet al te enthousiast, maar goed eens kijken wat ze te bieden hebben (stiekem weet ik al lang waar ik het liefste wil trouwen)
Heb ik idd ook ingesteld.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:27 schreef freud het volgende:
Het helpt trouwens om je RAW cache op een andere disk te gooien en flink te verhogen.
Ik heb al een oude versie gescoord dus het is nu wachten op de upgradequote:Na deze opdracht maar eens LR3 proberen, en als hij live gaat eens kopen.
Als dat zo was, waarom stelde je deze vraag dan in reactie?quote:
Omdat Rob ook een mening heeftquote:
Nope, we willen heel graag aan het strand trouwen (ja heel origineelquote:Op maandag 31 mei 2010 15:27 schreef freud het volgende:
[..]
Ik heb nog een Q9600, maar wel SSD en 8Gb. Het helpt trouwens om je RAW cache op een andere disk te gooien en flink te verhogen. Na deze opdracht maar eens LR3 proberen, en als hij live gaat eens kopen. Het goed werken met grote libraries is wel mooi, voor deze opdracht alleen al is de catalog 30Gb of zo.
[..]
Hmm, locatie waren we eigenlijk snel uit. Een trendy restaurant in Delft waar we vaker eten heeft ook een lounge erboven voor 120 man, dus dat was eigenlijk een inkoppertje. Trouwen jullie in Rijswijk?
Nice!! Ik gebruik PS amper meer. Naast LR aas ik op de 35L als beloning voor deze opdrachtquote:Op maandag 31 mei 2010 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb ik idd ook ingesteld.
[..]
Ik heb al een oude versie gescoord dus het is nu wachten op de upgradeDit is het enige stuk software nog dat ik moet kopen. PS heb ik inmiddels al
In onze huwelijkse voorwaarden stat dat ik mijn eigen mening in moet leveren en veto recht verleen aan Anquote:Op maandag 31 mei 2010 15:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Omdat Rob ook een mening heeftEn omdat we misschien wel een beter aanbod krijgen en in ieder geval wat dingen willen kunnen vergelijken
Maar tot nu toe heb ik nog altijd dezelfde voorkeur. Al toen ik die tent zag, dacht ik: perfect. Net als met mijn jurk eigenlijk
Strandbruiloft is wel errrg tof als het weer meewerkt. An en ik hebben er eentje in Curacao gefotografeerd, en dat was echt de beste tot nu toe. Geeft toch hele aparte relaxte sfeerquote:Nope, we willen heel graag aan het strand trouwen (ja heel origineel).
Hmmmmm goed plan iddquote:Op maandag 31 mei 2010 15:38 schreef freud het volgende:
[..]
Nice!! Ik gebruik PS amper meer. Naast LR aas ik op de 35L als beloning voor deze opdracht.
[..]
In onze huwelijkse voorwaarden stat dat ik mijn eigen mening in moet leveren en veto recht verleen aan An.
[..]
Strandbruiloft is wel errrg tof als het weer meewerkt. An en ik hebben er eentje in Curacao gefotografeerd, en dat was echt de beste tot nu toe. Geeft toch hele aparte relaxte sfeer. Tof idee
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |