quote:Op maandag 7 juni 2010 21:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja, t is maar wat je goed noemt, ik vond hem echt niet sterkZijn stropdas viel vast in de smaak
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:13 schreef Puala het volgende:
Servicedesk allemaal en ook allemaal detachering
Voor mij ook niet. Maar goed, nu maar eens kijken wat ze me te bieden hebben. Concrete afspraken zijn er nog maar 2, dus dat is wel weer jammer.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Maar goed, nu maar eens kijken wat ze me te bieden hebben. Concrete afspraken zijn er nog maar 2, dus dat is wel weer jammer.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Neomax en pro-q. Zegt me beide weinig, misschien jou iets meer?
Dat moet je natuurlijk niet roepen als je bij je solicitatie binnen komtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef Puala het volgende:
Woow, het gaat snel hier. 5 interessante reacties gehad op mijn CV tot nu toe. Waarvan 5 minuten geleden de laatste. Was gelijk ook de eerste die telefonisch contact zocht. Resultaat: morgen om 11 uur op gesprek komen![]()
* Puala stuitert eventjes verder.
Ik heb beide sites doorgelezen en me verdiept in de detachering. Geloof dat ik zo wel goed voor de dag moet komen of niet?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat moet je natuurlijk niet roepen als je bij je solicitatie binnen komt
Kennen jij en ik niet iemand die voor Neomax werkt?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Sib? Gokje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kennen jij en ik niet iemand die voor Neomax werkt?
Jij bent goed bezigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:41 schreef Chanty het volgende:
Net twee vacatures voor promotieplekken gevonden, dus daar ook maar een brief naartoe sturen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Goed bezigIk heb nog altijd 0 views op NVB en MB
Goede gok!quote:
Precies! Ik stem wel VVD. Ze hebben wel geroepen dat ze niets met de HRA doen en belastingen willen verlagen, maar dat zullen ze toch wel moeten als ze iets structureel willen oplossenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Let wel: ik heb het verder niet gezien hoor
Ik ben die hele politiek alweer spuugzat. Ik ga morgen eens kijken welke partij nu een beetje fatsoenlijk en realistisch programma heeft, dan pluk ik iemand van onderuit de lijst en geef die een stem. Al die partijvoorzitters en lijsttrekkers komen me zwaar de keel uit
Al dat gegooi met modder en beschuldigingen
Ik dacht dat jij iets bij de post deed?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:28 schreef ultra_ivo het volgende:
Met de VVD in de regering ben ik zeker mijn baan kwijt.
Drugs is een hobby die je vooral aan de linkerzijde aantreft.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:55 schreef Isdatzo het volgende:
De vvd maakt meer kapot dan drugs goed kan maken.
Piratenpartij natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Auwquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:06 schreef Netsplitter het volgende:
Net een kies laten trekken (lees eruit laten slopen).
Kreng brak af aan de bovenkant en een wortel wilde er niet uit.
Tandarts is bijna 20 bezig geweest om de laatste wortel eruit te hengelen.....
20 uurquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:06 schreef Netsplitter het volgende:
Net een kies laten trekken (lees eruit laten slopen).
Kreng brak af aan de bovenkant en een wortel wilde er niet uit.
Tandarts is bijna 20 bezig geweest om de laatste wortel eruit te hengelen.....
quote:
Dat klopt. Een bedrijf dat door de ongebreidelde privatisering (lees eisen opleggen aan een voormalig staatsbedrijf en de concurrentie de wet laten overtreden) binnenkort massaal mensen gaat onslaan. Tenzij de nieuwe regering de TNT-top een halt toeroept.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij iets bij de post deed?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
20 seconden natuurlijk. Het is NetSplitje... (lees= watje)
Mwoah, eisen opleggen aan een voormalig staatsbedrijf zit ik niet zo mee. Het is ook niet zo dat de PTT/TPG/TNT pas vorig jaar geprivatiseerd is. Ze hebben tijd zat gehad om zich op een andere manier op de markt te zetten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat klopt. Een bedrijf dat door de ongebreidelde privatisering (lees eisen opleggen aan een voormalig staatsbedrijf en de concurrentie de wet laten overtreden) binnenkort massaal mensen gaat onslaan. Tenzij de nieuwe regering de TNT-top een halt toeroept.
Zoiets???quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wil ruilen! Als jij mij kan vertellen hoe ik een ontextchanged trigger toevoeg aan een vanuit vb.net gegenereerde textbox (die weer in een dynamisch opgebouwde tabel zit) :Y .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |