Mogguhquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 08:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MogguhMorgen ook fotoclub of al vakantie?
quote:Op maandag 7 juni 2010 08:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk wel dat ik morgen langs kom.
Heeeel misschien dat ik foto's meeneem, maar dat hangt er vanaf of ik het voor elkaar krijg voor morgen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 08:57 schreef Chanty het volgende:
Kiara miauwt nu ook al zonder dat er geluid uit de slaapkamer hoeft te komenBlert dat beest met gewoon wakker.
quote:Op maandag 7 juni 2010 08:57 schreef Chanty het volgende:
Kiara miauwt nu ook al zonder dat er geluid uit de slaapkamer hoeft te komenBlert dat beest met gewoon wakker.
Je mag mijn kat hebben. Gegarandeerd dat je elke nacht vroegtijdig gewekt wordtquote:Op maandag 7 juni 2010 09:57 schreef Isdatzo het volgende:
Ook lekker trouwens, je wekker die gewoon niet afgaat. Of ik sliep er doorheen, goede 2e optie.
t schijnt dat Chanty nog een wekker heeft waar ze van af wil.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:57 schreef Isdatzo het volgende:
Ook lekker trouwens, je wekker die gewoon niet afgaat. Of ik sliep er doorheen, goede 2e optie.
Ja lach maar, ik hoop dat ze het afleert want tot nu toe heeft de plantenspuit nog geen effect en nee roepen al helemaal niet. Vanochtend maar oordoppen ingedaanquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je mag mijn kat hebben. Gegarandeerd dat je elke nacht vroegtijdig gewekt wordt
Oh gewoon de deur open laten staan en je komt zelfs niet in slaapquote:Op maandag 7 juni 2010 10:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ruilen voor mijn wekker, deal! Zo'n wekker kan je wel aaien maar.. tja.
Knappe kat als 'ie me wakker krijgt. Isdatzo slaapt = isdatzo slaapt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh gewoon de deur open laten staan en je komt zelfs niet in slaapJe wordt dan compleet afgelebberd en zo
Volgens mij is koppig negeren het enige dat werkt. Want ze miauwt om aandacht en als je dat niet geeft merkt ze wel dat miauwen niet werktquote:Op maandag 7 juni 2010 10:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik hoop dat ze het afleert want tot nu toe heeft de plantenspuit nog geen effect en nee roepen al helemaal niet. Vanochtend maar oordoppen ingedaanZe is inmiddels zo ver dat ze dan maar in de keuken gaat zitten en wat harder miauwen
Gewoon even een weekendje klussen, en je bent klaar:quote:Op maandag 7 juni 2010 10:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh gewoon de deur open laten staan en je komt zelfs niet in slaapJe wordt dan compleet afgelebberd en zo
Nee dat hebben we al geprobeerd dat werkt dus niet. Daarom zijn we nu juist overgestapt op in nekvel pakken, nee zeggen en de plantenspuit. Vanochtend dus oordoppen ingedaan, maar zelfs daarmee hoorde ik haar nog mekkeren en dat heeft ze stug 1,5 uur volgehouden.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij is koppig negeren het enige dat werkt. Want ze miauwt om aandacht en als je dat niet geeft merkt ze wel dat miauwen niet werkt
Nee dat is liefquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik hoop dat ze het afleert want tot nu toe heeft de plantenspuit nog geen effect en nee roepen al helemaal niet. Vanochtend maar oordoppen ingedaanZe is inmiddels zo ver dat ze dan maar in de keuken gaat zitten en wat harder miauwen
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee dat hebben we al geprobeerd dat werkt dus niet. Daarom zijn we nu juist overgestapt op in nekvel pakken, nee zeggen en de plantenspuit. Vanochtend dus oordoppen ingedaan, maar zelfs daarmee hoorde ik haar nog mekkeren en dat heeft ze stug 1,5 uur volgehouden.
Probleem is dat ze weet dat je in bed ligt en je hoort draaien en zo dus ze geeft kennelijk niet op.
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee dat is liefals je verder toch geen slaapplannen had
Waarom is die poes sowieso apart dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:24 schreef Chanty het volgende:
Verwacht trouwens wel dat ze ermee kapt zodra ze bij de andere poezels mag 's nachts. Dus als we het niet snel krijgen afgeleerd gaan we dat maar proberen, kan ze alleen niet meer eten 's nachts.
@NS: een hond dan?
Jazeker, en jij?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:58 schreef Sarabi het volgende:
Even zwaaieniedereen een fijn weekend gehad?
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:24 schreef Chanty het volgende:
Verwacht trouwens wel dat ze ermee kapt zodra ze bij de andere poezels mag 's nachts. Dus als we het niet snel krijgen afgeleerd gaan we dat maar proberen, kan ze alleen niet meer eten 's nachts.
@NS: een hond dan?
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:58 schreef Sarabi het volgende:
Even zwaaieniedereen een fijn weekend gehad?
Omdat ze zwaar ondergewicht had toen we haar kregen en dus zoveel mogelijk moet eten en aankomen en die andere twee zijn juist op dieet gezet en krijgen drie maal daags de kans om te eten en daarna gaat het voer weer weg. Als Kiara bij de andere twee blijft, kunnen we haar voer dus ook niet meer neerzetten omdat het dan wordt weggekaapt door de twee anderen.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Waarom is die poes sowieso apart dan?
Bij ons sliepen ze (de twee jongste) de eerste nacht ook al meteen bij de oudere poes.
[..]
Jazeker, en jij?
Dat wordt dus goudvis uitlatenquote:Op maandag 7 juni 2010 12:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze is allergisch voor alles wat maar een vacht heeft.
Gelukkig nog net niet voor mij.
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:07 schreef Sarabi het volgende:
Mijn weekend was erg druk maar ook erg leuk
nu even een dagje relaxen
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:40 schreef Netsplitter het volgende:
Doe het meer voor het krassen dan wat anders hoor.
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sommige mensen houden van tandjes erbij, jij van nageltjes erop?
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat viel heel erg meegelukkig maar
Maar wel raar dat het nu allemaal voorbij is.....
Ga je zwaaien als je op tv bent?quote:Op maandag 7 juni 2010 15:10 schreef Chanty het volgende:
Straks maar op pad naar het 1 vandaag lijsttrekkersdebat: Wilders uitlachen
Yep.....quote:Op maandag 7 juni 2010 13:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
FF een klein zwart gaatje waar je dan in valt...
Ken dat.
Allergie komt meer door de huidschilfers geloof ik. Mijn nichtje is zo allergisch als wat voor katten, en komt hier binnenkort even langs om te kijken in hoeverre Noorse bosbeesten wel goed gaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:24 schreef Netsplitter het volgende:
Vissen vind ze niks..
Maar baardagamen misschien weer wel.
Maar het schijnt dat de mensen die allergisch zijn voor poezels wel Blauwe Russen kunnen hebben.
Dus ik denk dat ik haar neus eens in een paar Blauwe Russen ga vrotten.
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:22 schreef freud het volgende:
[..]
Allergie komt meer door de huidschilfers geloof ik. Mijn nichtje is zo allergisch als wat voor katten, en komt hier binnenkort even langs om te kijken in hoeverre Noorse bosbeesten wel goed gaan.
Denk niet dat ik in beeld was, zat redelijk achterin en volgens mij werd het publiek ook niet echt in beeld genomenquote:
http://www.nu.nl/nieuws/2(...)s-winnaar-debat.htmlquote:Op maandag 7 juni 2010 15:10 schreef Chanty het volgende:
Straks maar op pad naar het 1 vandaag lijsttrekkersdebat: Wilders uitlachen
Mja, t is maar wat je goed noemt, ik vond hem echt niet sterkquote:Op maandag 7 juni 2010 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/nieuws/2(...)s-winnaar-debat.html
Ik geloof dat hier opgaat dat wie het laatst lacht, het best lacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |