Welke?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:56 schreef Ynske het volgende:
canvasje besteld.... irri dat ik nu een week moet wachten
die ik je had laten zienquote:
Coolquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef Ynske het volgende:
ow, krijg allemaal meeltjes van Armyguys of ik foto's kan leveren
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:34 schreef RonaldV het volgende:
Sinds vanmorgen weer bij een 'oude' klant aan het werk, op hun nadrukkelijke verzoek mij beschikbaar te krijgen. Leuk om zo gewaardeerd te zijn dat iedereen je de hele dag door de hand komt schudden, maar er kwam dus nog niet echt veel van werken daar door.
Das kut, kan niet anders zeggen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:48 schreef Puala het volgende:
Mijn zusje heeft zojuist telefoon gehad. Pa ligt in het ziekenhuis. Slagaders verstopt en moest gelijk blijven na het fietsen/hartfilmpje van vanmiddag. Afgelopen vrijdag een goeie vriendin door een auto ongeluk en vandaag dus mijn pa richting ziekenhuis![]()
Gelukkig is mijn vriendin stabiel, maar moet ze nog een week blijven. Pa wordt donderdag of vrijdag geopereerd..
Damn, sterkte. Woorden helpen niet echt, I know... Heb je iemand waar je wel ff je verhaal aan kwijt kan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:48 schreef Puala het volgende:
Mijn zusje heeft zojuist telefoon gehad. Pa ligt in het ziekenhuis. Slagaders verstopt en moest gelijk blijven na het fietsen/hartfilmpje van vanmiddag. Afgelopen vrijdag een goeie vriendin door een auto ongeluk en vandaag dus mijn pa richting ziekenhuis![]()
Gelukkig is mijn vriendin stabiel, maar moet ze nog een week blijven. Pa wordt donderdag of vrijdag geopereerd..
Jup. Die taxi van de foto's heeft 300 meter voor een rotonde nog geprobeerd een vrachtwagen in te halen. En toen die er bijna langs was kwam mijn vriendin van de rotonde af..quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:08 schreef Netsplitter het volgende:
Morguh![]()
Die vriendin heeft een aardige klapper gemaakt zeg.
Heel veel sterkte met je pa Puala.
quote:Hoi Allemaal,
Het is weer zover de jaarlijkse WORLD WIDE PHOTOWALK van Scott Kelby.
Een wereldwijd evenement waar we weer aan mee gaan doen natuurlijk.
Hou zaterdag 24 Juli vrij in jullie agenda's.
Ik ga weer hard aan het werk om er weer een hele leerzame maar vooral leuke Photowalk van te maken.
Je kan je inschrijven op
http://worldwidephotowalk(...)in-het-stadscentrum/
en voor andere photowalks kan je natuurlijk op mijn eigen website kijken.
www.photowalk.nl
http://www.pixel-peeper.com/quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat was de website ook al weer waar foto's van verschillende lenzen staan?
Sterktequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:48 schreef Puala het volgende:
Hmm, leuk concept idee denk ik. Beetje zoals de doorlopende workshops op de ZOOM experience bv?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:59 schreef taxibabe het volgende:
Goeiemiddag!
Ik kwam vanmorgen dit tegen:
http://www.creatievefabriek.nl/agenda/details/3-the-shootout
Gewoon ff een weekendtipje.
Geen idee, ik ben nog nooit bij de ZOOM experience geweest.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Hmm, leuk concept idee denk ik. Beetje zoals de doorlopende workshops op de ZOOM experience bv?
Die is ook binnen: automatische ontvangstbevestigingquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:16 schreef Cryothic het volgende:
Nice, nou de eerste reply nog binnen krijgen
Gebeurt wel eens vaker, maar niet met zoveel schadequote:Op donderdag 3 juni 2010 18:42 schreef Timmos het volgende:
Gister iets niet allerdaags gezien..![]()
[ afbeelding ]
Klopt, maar eerste keer voor mijquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:16 schreef Marc H het volgende:
[..]
Gebeurt wel eens vaker, maar niet met zoveel schade
Paar jaar geleden eens een brandweerwagen op zijn kant zien liggen. Wat het leuk maakte was dat de bestuurder ook rij-instructeur was voor die brandweerwagens
Ergens vind ik 't wel mooi om te zienquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:42 schreef Timmos het volgende:
Gister iets niet allerdaags gezien..![]()
[ afbeelding ]
Ach joh... een paar boetes meer uitschrijven en dan hebben ze weer geld voor een nieuwe autoquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ergens vind ik 't wel mooi om te zien.
Maar aan de andere kant zijn 't weer mijn belastingcentjes die ze nu verprutst hebben.
Degradatieduel...quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef Andyy het volgende:
Is er een reclame oorlog losgebarsten tussen Olympus en Panasonic ofzo?
Dat is hoerig zeg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:21 schreef Daantke het volgende:
Ik baal!
Vanochtend zat ik in de trein, rond half zes... tot de trein moest stoppen, midden in een weiland.
Lage opkomende zon erachter en op het weiland een dikke laag grondmist. Super uitzicht.
Ik dus al m'n camera pakken en de deur opendoen (conducteur maakte ook foto)
Kwamen er opeens 3 paarden achter een heuveltje vandaan, met hun poten in de mistSupervet!
Maar m'n camera stond nog op lage kwaliteit en hoge iso en m'n geheugenkaart deed het ff niet, net toen ik dat goed had ingesteld moesten we alweer verder en waren de paarden weg
Suc6quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:46 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond eindelijk de Generale Repititie en dan dit weekend 2x de show
Heb er zin in en nog niet zenuwachtig (gelukkig want ben vergeten dat spul dat Chanty aanraden te halen)
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:47 schreef Chanty het volgende:
Goedemorgenwerd wakker en het was ineens kwart over elf
Vannacht met Kiara op de slaapkamer proberen te slapen. Maar ze gaat gewoon niet rustig liggen. Eerst is ze weet ik hoe lang bezig je overal in je gezicht af te likken en te bijten, liefst je neusgaten en oren. En als ze eindelijk gaat liggen dan gaat ze op je hoofd/ hals liggen met haar koppie op je oor terwijl ze luid blijft spinnen![]()
Na 1,5 uur heb ik het opgegeven en haar naar buiten gebonjourd
Goed bezigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:37 schreef Puala het volgende:
Gister mijn CV online geplaatst en vandaag een mailtje binnen met een uitnodiging voor gesprek![]()
Brrrr bloedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:43 schreef Timmos het volgende:
Foto's maken in een dotterruimte in compleet chirurgenoutfit met 25 graden is dus NIET mijn ding.. Ach, foto's zijn gelukkig tof geworden
HEb je je cv ook al staan op nationalevacaturebank.nl ? Want daar heb ik 'm staanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Ik had ook IT'er moeten worden. Mijn CV staat al 4 dagen op Monsterboard en heb 1 viewNiemand heeft een criminoloog nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |