Welke?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:56 schreef Ynske het volgende:
canvasje besteld.... irri dat ik nu een week moet wachten
die ik je had laten zienquote:
Coolquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef Ynske het volgende:
ow, krijg allemaal meeltjes van Armyguys of ik foto's kan leveren
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:34 schreef RonaldV het volgende:
Sinds vanmorgen weer bij een 'oude' klant aan het werk, op hun nadrukkelijke verzoek mij beschikbaar te krijgen. Leuk om zo gewaardeerd te zijn dat iedereen je de hele dag door de hand komt schudden, maar er kwam dus nog niet echt veel van werken daar door.
Das kut, kan niet anders zeggen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:48 schreef Puala het volgende:
Mijn zusje heeft zojuist telefoon gehad. Pa ligt in het ziekenhuis. Slagaders verstopt en moest gelijk blijven na het fietsen/hartfilmpje van vanmiddag. Afgelopen vrijdag een goeie vriendin door een auto ongeluk en vandaag dus mijn pa richting ziekenhuis![]()
Gelukkig is mijn vriendin stabiel, maar moet ze nog een week blijven. Pa wordt donderdag of vrijdag geopereerd..
Damn, sterkte. Woorden helpen niet echt, I know... Heb je iemand waar je wel ff je verhaal aan kwijt kan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:48 schreef Puala het volgende:
Mijn zusje heeft zojuist telefoon gehad. Pa ligt in het ziekenhuis. Slagaders verstopt en moest gelijk blijven na het fietsen/hartfilmpje van vanmiddag. Afgelopen vrijdag een goeie vriendin door een auto ongeluk en vandaag dus mijn pa richting ziekenhuis![]()
Gelukkig is mijn vriendin stabiel, maar moet ze nog een week blijven. Pa wordt donderdag of vrijdag geopereerd..
Jup. Die taxi van de foto's heeft 300 meter voor een rotonde nog geprobeerd een vrachtwagen in te halen. En toen die er bijna langs was kwam mijn vriendin van de rotonde af..quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:08 schreef Netsplitter het volgende:
Morguh![]()
Die vriendin heeft een aardige klapper gemaakt zeg.
Heel veel sterkte met je pa Puala.
quote:Hoi Allemaal,
Het is weer zover de jaarlijkse WORLD WIDE PHOTOWALK van Scott Kelby.
Een wereldwijd evenement waar we weer aan mee gaan doen natuurlijk.
Hou zaterdag 24 Juli vrij in jullie agenda's.
Ik ga weer hard aan het werk om er weer een hele leerzame maar vooral leuke Photowalk van te maken.
Je kan je inschrijven op
http://worldwidephotowalk(...)in-het-stadscentrum/
en voor andere photowalks kan je natuurlijk op mijn eigen website kijken.
www.photowalk.nl
http://www.pixel-peeper.com/quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat was de website ook al weer waar foto's van verschillende lenzen staan?
Sterktequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:48 schreef Puala het volgende:
Hmm, leuk concept idee denk ik. Beetje zoals de doorlopende workshops op de ZOOM experience bv?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:59 schreef taxibabe het volgende:
Goeiemiddag!
Ik kwam vanmorgen dit tegen:
http://www.creatievefabriek.nl/agenda/details/3-the-shootout
Gewoon ff een weekendtipje.
Geen idee, ik ben nog nooit bij de ZOOM experience geweest.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Hmm, leuk concept idee denk ik. Beetje zoals de doorlopende workshops op de ZOOM experience bv?
Die is ook binnen: automatische ontvangstbevestigingquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:16 schreef Cryothic het volgende:
Nice, nou de eerste reply nog binnen krijgen
Gebeurt wel eens vaker, maar niet met zoveel schadequote:Op donderdag 3 juni 2010 18:42 schreef Timmos het volgende:
Gister iets niet allerdaags gezien..![]()
[ afbeelding ]
Klopt, maar eerste keer voor mijquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:16 schreef Marc H het volgende:
[..]
Gebeurt wel eens vaker, maar niet met zoveel schade
Paar jaar geleden eens een brandweerwagen op zijn kant zien liggen. Wat het leuk maakte was dat de bestuurder ook rij-instructeur was voor die brandweerwagens
Ergens vind ik 't wel mooi om te zienquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:42 schreef Timmos het volgende:
Gister iets niet allerdaags gezien..![]()
[ afbeelding ]
Ach joh... een paar boetes meer uitschrijven en dan hebben ze weer geld voor een nieuwe autoquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ergens vind ik 't wel mooi om te zien.
Maar aan de andere kant zijn 't weer mijn belastingcentjes die ze nu verprutst hebben.
Degradatieduel...quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:50 schreef Andyy het volgende:
Is er een reclame oorlog losgebarsten tussen Olympus en Panasonic ofzo?
Dat is hoerig zeg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:21 schreef Daantke het volgende:
Ik baal!
Vanochtend zat ik in de trein, rond half zes... tot de trein moest stoppen, midden in een weiland.
Lage opkomende zon erachter en op het weiland een dikke laag grondmist. Super uitzicht.
Ik dus al m'n camera pakken en de deur opendoen (conducteur maakte ook foto)
Kwamen er opeens 3 paarden achter een heuveltje vandaan, met hun poten in de mistSupervet!
Maar m'n camera stond nog op lage kwaliteit en hoge iso en m'n geheugenkaart deed het ff niet, net toen ik dat goed had ingesteld moesten we alweer verder en waren de paarden weg
Suc6quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:46 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond eindelijk de Generale Repititie en dan dit weekend 2x de show
Heb er zin in en nog niet zenuwachtig (gelukkig want ben vergeten dat spul dat Chanty aanraden te halen)
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:47 schreef Chanty het volgende:
Goedemorgenwerd wakker en het was ineens kwart over elf
Vannacht met Kiara op de slaapkamer proberen te slapen. Maar ze gaat gewoon niet rustig liggen. Eerst is ze weet ik hoe lang bezig je overal in je gezicht af te likken en te bijten, liefst je neusgaten en oren. En als ze eindelijk gaat liggen dan gaat ze op je hoofd/ hals liggen met haar koppie op je oor terwijl ze luid blijft spinnen![]()
Na 1,5 uur heb ik het opgegeven en haar naar buiten gebonjourd
Goed bezigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:37 schreef Puala het volgende:
Gister mijn CV online geplaatst en vandaag een mailtje binnen met een uitnodiging voor gesprek![]()
Brrrr bloedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:43 schreef Timmos het volgende:
Foto's maken in een dotterruimte in compleet chirurgenoutfit met 25 graden is dus NIET mijn ding.. Ach, foto's zijn gelukkig tof geworden
HEb je je cv ook al staan op nationalevacaturebank.nl ? Want daar heb ik 'm staanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Ik had ook IT'er moeten worden. Mijn CV staat al 4 dagen op Monsterboard en heb 1 viewNiemand heeft een criminoloog nodig
Nee ga dit weekend even wat andere sites af en hem daar neerplantenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:49 schreef Puala het volgende:
[..]
HEb je je cv ook al staan op nationalevacaturebank.nl ? Want daar heb ik 'm staan
Bloed en alles heb ik geen problemen meequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Brrrr bloedIk zou volgens mij flauwvallen
Oh en als je ze even leuk hier wilt posten, pleaaaasse in een spoiler
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
Krijg net een linkje door
http://greatnez.be/top10exam/funnyanswers.htm
Oh, dat had ik nog niet gehoord. Zal die van mij er eens op zetten. Kijken hoe dat gaatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee ga dit weekend even wat andere sites af en hem daar neerplantenMaar Monsterboard voor IT'ers werkt echt perfect geloof ik. Een vriend had daar zijn cv op gezet en serieus binnen een uur werd hij al gebeld voor een baan. En dat ging nog wel even zo door
Rob had zijn cv er ook opgezet (natuurkundige), maar die werd ook niet echt veel benaderd: 1 keer gebeld. Maar goed, ik ga sowieso ook wat open sollicitaties de deur uit doen naar onderzoeksbureau's. Heb het idee dat die sowieso niet snel adverteren. En heb me ingeschreven bij een werving en selectiebureau speciaal voor criminologen dus wie weet
Mwa er zijn ook minder gegadigdenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet gehoord. Zal die van mij er eens op zetten. Kijken hoe dat gaat![]()
Wel vervelend dat er zo weinig vacatures zijn voor wat je wilt.. Lijkt me redelijk frustrerend
Ja oke, heb je gelijk in. Ik hoop dat je goede gevoel terecht isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mwa er zijn ook minder gegadigdenEn misschien zoek ik nog wel niet goed, hoewel ik elke zoekterm die met criminologie te maken heeft, heb ingevoerd inmiddels
Journalistiek is er ook weinig werk en veeeel concurrentie. Maar komt wel in orde, heb nog wat maandjes en een goed gevoel bij die ene vacature.
* Timmos afgelopen woensdag nog concurrent weg heeft laten sturen door politiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Journalistiek is er ook weinig werk en veeeel concurrentie.
Jij fotografeert alleen of schrijf je ook artikelen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:14 schreef Timmos het volgende:
[..]
* Timmos afgelopen woensdag nog concurrent weg heeft laten sturen door politie
Het is jammer dat je aan de andere kant van NL woont....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet gehoord. Zal die van mij er eens op zetten. Kijken hoe dat gaat![]()
Wel vervelend dat er zo weinig vacatures zijn voor wat je wilt.. Lijkt me redelijk frustrerend
Ik fotografeer en schrijf.. En probeer daar sinds kort video bij te doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jij fotografeert alleen of schrijf je ook artikelen?
Trouwens is nieuwsjournalistiek niet mijn ding, ben afgestudeerd als tijdschriftjournaliste
Mooie combiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:35 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik fotografeer en schrijf.. En probeer daar sinds kort video bij te doen.. Zolang er foto's te maken zijn doe ik het graag.. Doe ook dingen die in principe wel in een tijdschrif zouden kunnen, goed, wellicht is daar een meer uitgebreide tekst voor gewenst, maar de items zouden wel kunnen denk ik
..
Ik denk dat er in Arnhem/Nijmegen ook wel ergens een plekkie voor mij isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is jammer dat je aan de andere kant van NL woont....
Anders had ik nog wel wat kunnen betekenen misschien....
Het begon bij mij eerst met alleen foto's en het schrijven is er vanzelf bijgekomen.. Heb een gave om alles op te kunnen slaan zonder pen en papier te hebben dus is tekst in principe ook zo gemaaktquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mooie combiWas ook ooooooit mijn droom om voor een tijdschrift te werken en dan schrijven en fotografie te gaan combineren. Maar ben van het hele idee om fulltime journalist te worden afgestapt. Ok als ik nu een baan in die richting kan vinden zeg ik geen nee. Wil als starter niet te kieskeurig zijn, maar wil uiteindelijk toch de criminologische kant op en dan daarnaast af en toe wat freelance journalistiek werk doen lijkt me prima
Je werkt als freelancer neem ik aan? Of heb je een vaste aanstelling?
Dat is wel fijn die goede connecties, word je niet zo snel weggestuurdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:49 schreef Timmos het volgende:
[..]
Het begon bij mij eerst met alleen foto's en het schrijven is er vanzelf bijgekomen.. Heb een gave om alles op te kunnen slaan zonder pen en papier te hebben dus is tekst in principe ook zo gemaakt.. Denk dat ik nooit meer uit deze wereld zou kunnen stappen, sowieso al niet omdat ik heel close ben met ambulance/brandweer/politie in de regio hier..
En ik ben een beetje van allebei.. Behoor tot een multimediadienst, maar heb daarnaast zelf ook nog afnemers/opdrachtgevers
..
Dat is het zekerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat is wel fijn die goede connecties, word je niet zo snel weggestuurd
Gefeliquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:20 schreef RonaldV het volgende:
Zojuist door de klant bevorderd tot Projectmanager!
Stop er dan mee en pak de auto richting strandquote:
nee ik heb de hele dag nog geen zinnig woord op papier gekregen. Ik moet van mezelf iig een paragraaf schrijven. Nog een paar paragrafen te gaan en dat wil ik volgende week afhebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stop er dan mee en pak de auto richting strandOf ga straks met Rob lekker naar Scheveningen-Haven en vis eten of zo....Er zit daar Simonis en dat is veel voor niet al te duur
En goed ook
Mijn vrouw weet het nog niet eens, man!quote:
Oh, je mag er zelfs drie halen als je er mee naar mij rijdt!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:41 schreef Chanty het volgende:
Ik mag een pot B&J ijs voor mezelf kopen, omdat ik zielig en alleen ben
nu wel?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mijn vrouw weet het nog niet eens, man!![]()
Uhuh!quote:
Maak me gekquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:32 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens een rokje aantrekken dan.
Ik zou niet durven om ook maar een mondhoek te vertrekken als jij in een rokje langsloopt. Je bent nog altijd blauw hequote:
quote:
Tofquote:Op zondag 6 juni 2010 12:02 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Gisteren de eerste show gehad (waar al mijn vrienden en familie bij waren) en wat een lekker gevoel zeg![]()
Hopelijk gaat het vandaag ook nog goed en dan zal er wel een leegte volgen, hier zijn we toch 1,5 jaar mee bezig geweest.
Volgens mij zijn er nog aardig wat foto's tijdens de show gemaakt maar die komen pas over een tijdjequote:Op zondag 6 juni 2010 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TofHEeft er nog iemand foto's van gemaakt?
Haha, ken je de filmpjes "Simons cat"? Lijkt hier heeeeel erg opquote:Op zondag 6 juni 2010 10:24 schreef Chanty het volgende:
Mij wakker gehouden againKiara is op een paar punten behoorlijk hardleers: de bank en het miauwen voor de deur 's ochtends. Dus toen ik vanochtend rond half vijf het raam dicht deed (irritante kutduiven
) vond madame dat ik ook meteen maar kon opstaan "miauw, miauw, miaaaaauwwww etc"
Ik deur open: "nee" deur dicht
Kiara: "miauw, miauw, miaaaaauwwww etc"
Ik deur open inclusief plantenspuit: "Neeeeee!" Splash!
Druipende Kiara: "miauw, miauw, miaaaaauwwww etc"
Ik deur open inclusief plantenspuit again tegen een katje dat meteen al wegduikt: "NEEEEE!" SPLASH!!
Supernatte poes: "miauw, miauw, miaaaaauwwww etc"
Ik:
Uiteindelijk na een waarschuwing of 8 hield ze dan toch haar kop, totdat de wekker ging en ik nog even een half uurtje langer wilde blijven liggen. Toen begon het hele circus van voor af aan. Hoop dat ze binnenkort de hint begrijpt dat niet elk geluidje dat uit de slaapkamer komt betekent dat we opstaan.
Ja ik ken zequote:Op zondag 6 juni 2010 14:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, ken je de filmpjes "Simons cat"? Lijkt hier heeeeel erg op.
Zo 1 hebben we hier ook. Hoe harder je schreeuwt hoe harder Herman spintquote:Op zondag 6 juni 2010 14:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja ik ken ze
Zo voelde ik me ookJe kunt ook enorm boos op dr worden en dan pak je dr in dr nekvel en spreekt haar met zware stem toe, zit zij gewoon door te spinnen
Aandacht
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo 1 hebben we hier ook. Hoe harder je schreeuwt hoe harder Herman spint.
Dat is toch niet de R1 die je te koop had staan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:07 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb mezelf vanmiddag maar geamuseerd..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |