Ik ben een verbinder, een netwerker, een sociaal dier van het zuiverste water.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:58 schreef Z het volgende:
Ik vind al jelui Facebookprofielen via die van IR overigens.
Ik geloof dat het samenhangt met je voorkeur voor de courant of het handelsblad. (In 1964 fuseerden de Nieuwe Rotterdamse Courant en het Algemeen Handelsblad.)quote:Op maandag 31 mei 2010 18:24 schreef Ringo het volgende:
Is het nu eigenlijk het of de NRC? Of officieel lidwoordloos?
Ha, wat leuk!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jongens, we hebben een special guest voor zaterdag!
In West wel, rondom Artis niet ...quote:Op maandag 31 mei 2010 19:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jongens, we hebben een special guest voor zaterdag!
Rest nog de vraag: Waar eten we? Z, heb jij nog een suggestie, voor eenvoudige aardappeleters, rondom Artis, want dan gaan er vervolgens enige knopen doorgehakt worden (zoals de reservering op naam van Ludwig G. Rafkanker)
Ziet er overigens weinig intiem uit.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:30 schreef MeneerTim het volgende:
Waarom gaan we niet in het Pompstation eten? Dat is in ieder geval een romantische naam.
Maar hip. Ongelooflijk hip.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:32 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ziet er overigens weinig intiem uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |