Ikke voor ¤20,-. Ik ga er een boek over sauzen van kopen.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:40 schreef Gellius het volgende:
Ik heb nog honderd euro aan boekenbonnen.
Leuk.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:57 schreef Gellius het volgende:
Ha die Frollo! Hoe was het op Place Pigalle?
Ik heb er geen. Ik heb niks: geen Facebook, geen Hyves, geen Twitter, geen LinkedIn. Ik heb dat ook niet nodig, want ik heb toch geen vrienden en ben niet sociaal.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:21 schreef broer het volgende:
Zo ongeveer iedereen hier heeft dus een Facebook-profiel? Geven jullie dan helemaal níets om jullie privacy?
In dat geval moet je misschien júist eens wat profielen gaan aanmaken.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:22 schreef k_man het volgende:
Ik heb er geen. Ik heb niks: geen Facebook, geen Hyves, geen Twitter, geen LinkedIn. Ik heb dat ook niet nodig, want ik heb toch geen vrienden en ben niet sociaal.
Ja OK, maar zo zonder zuurdesem zijn ze in een wip klaar!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:29 schreef Gellius het volgende:
Daar zijn ze nu juist bij uitstek ongeschikt voor, zou ik denken. Te groot, te breekbaar.
Zeer veel zelfs. Maar ik ben gezwicht voor Facebook, maar de lol is er daar al weer behoorlijk vanaf. Naast Facebook en LinkedIn is alles wat ik doe anoniem.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:21 schreef broer het volgende:
Zo ongeveer iedereen hier heeft dus een Facebook-profiel? Geven jullie dan helemaal níets om jullie privacy?
Frollo ook?!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:58 schreef Z het volgende:
Ik vind al jelui Facebookprofielen via die van IR overigens.
Komen we gisteravond thuis van vier dagen Parijs, hangt ons hofje vol oranje vlaggetjes.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:21 schreef k_man het volgende:
Ik zie dat de verloedering ook heeft toegeslagen onder de users hier. Kunnen we ons niet verre houden van dat ordinaire volksvermaak? Het is ook niet esthetisch verantwoord, dat oranje.
Duitse marsmuziek draaien! Heel hard! Zal ze leren.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Komen we gisteravond thuis van vier dagen Parijs, hangt ons hofje vol oranje vlaggetjes.
Pak de fiets en kom langsquote:Op maandag 31 mei 2010 15:10 schreef Lienekien het volgende:
Jou kunnen we toch niet vinden.
Ga uit je raam hangen, dan zie je me aan komen.quote:
Idem. Ik weet alleen dat het alweer ruimschoots voorbij is als ik in september in Zuid-Afrika vertoef.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:33 schreef Frollo het volgende:
Niet om te koketteren hoor, maar ik weet dus écht niet wanneer dat WK is.
Wel ongebruikelijk dat jij beide kanten kent.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:42 schreef Ringo het volgende:
Goed zo, Frollo.
Vorig EK, WK en EK is het me gelukt om geen wedstrijd te zien. De laatste wedstrijd tegen Rusland werd ik door vrienden meegesleurd naar een café, Toen iedereen boos en verdrietig was om het verlies, moest ik daar hartelijk om lachen maar dat nam men mij niet in dank af.
Mijn grootste reden om niet meer enthousiast te worden van een voetbaltoermooi is het WK van 1998. Ik ben nog nooit zó blij en uitgelaten dronken geweest als de dag dat we van Argentinië wonnen. Een paar dagen later werden we door Brazilië uit het toernooi geknikkerd en daar ben ik toen drie dagen écht ZIEK van geweest. Geestelijk gebroken. Alsof er een grauwsluier over de stad hing, walgelijk vond ik dat gevoel. Op de avond zelf heb ik ook nog eens heel vervelend tegen mijn toenmalige vriendinnetje zitten doen, die daarvan moest huilen en dacht dat ik haar haatte.
Toen heb ik besloten me nooit meer over zoiets doms en onzinnigs druk te maken. Ik ben een volleerd stoïcijn als het om voetbal gaat.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben inderdaad momenteel echt de gelukkigste mens op aarde.
Ik ben een verbinder, een netwerker, een sociaal dier van het zuiverste water.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:58 schreef Z het volgende:
Ik vind al jelui Facebookprofielen via die van IR overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |