Is het niet zo dat het voor jou belangrijk is om te kunnen aantonen dat je hier op HBO niveau bent aangesteld. Voor toekomstige functies en/of werkgevers lijkt me dat wel belangrijk.quote:
Ja, precies. Dat is het ook. Zei een vriendin van me ook al: "dan zet je op je CV dat je als niveau 4 hebt gewerkt, en als je gaat solliciteren vragen ze zich daar af of je het werk op niveau 5 wel aankan!"quote:Op maandag 31 mei 2010 13:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Is het niet zo dat het voor jou belangrijk is om te kunnen aantonen dat je hier op HBO niveau bent aangesteld. Voor toekomstige functies en/of werkgevers lijkt me dat wel belangrijk.
Nou dat is natuurlijk ook larie, je hebt je diploma toch?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat is het ook. Zei een vriendin van me ook al: "dan zet je op je CV dat je als niveau 4 hebt gewerkt, en als je gaat solliciteren vragen ze zich daar af of je het werk op niveau 5 wel aankan!"![]()
En ze heeft helemaal gelijk.
Daarom. Dus ik blijf bij mijn standpunt.. Ben benieuwd hoe zij dat vinden. Ga binnenkort wel een gesprek aanvragen.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat is natuurlijk ook larie, je hebt je diploma toch?
In de pauze hebben de hondjes zooooooooo leuk gespeeld, met een franse bul van 6 maanden en een jr van 12 jaar, Isis en Maxime
Ik zou me ieg niet die baan door mn neus laten boren omdat ze je lager in willen schalen , als het een leuke baan is.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Daarom. Dus ik blijf bij mijn standpunt.. Ben benieuwd hoe zij dat vinden. Ga binnenkort wel een gesprek aanvragen.
Ahw!Wat leuk!
Kut NSquote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
ik moest naar rotterdam voor een afspraak, sta ik op het station, wordt er omgeroepen die die nieuwe glimmende sprintertrein nu al stuk isna een half uur wachten werd er omgeroepen dat de volgende ook vertraging had, ben maar weer naar huis gegaan
![]()
tis iedere keer wat met die kutsprinters
Nee, course. Ik ga wel het gesprek aan, maar die manager die ik sprak was er vrij zeker van, zo klonk ie iig. Ik ga wel proberen om toch die 5 op mn contract te krijgen, maar anders... Er zijn genoeg banen voor mij in de buurtquote:Op maandag 31 mei 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou me ieg niet die baan door mn neus laten boren omdat ze je lager in willen schalen , als het een leuke baan is.
Of je moet met gemak een andere even leuke baan kunnen krijgen natuurlijk
Nohhhh.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
ik moest naar rotterdam voor een afspraak, sta ik op het station, wordt er omgeroepen die die nieuwe glimmende sprintertrein nu al stuk isna een half uur wachten werd er omgeroepen dat de volgende ook vertraging had, ben maar weer naar huis gegaan
![]()
tis iedere keer wat met die kutsprinters
Ik vind ook dat het er goed op moet staan.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat is het ook. Zei een vriendin van me ook al: "dan zet je op je CV dat je als niveau 4 hebt gewerkt, en als je gaat solliciteren vragen ze zich daar af of je het werk op niveau 5 wel aankan!"![]()
En ze heeft helemaal gelijk.
"aahhhhh my succes, it's melllllllltiiiiinngggggggg"quote:Op maandag 31 mei 2010 14:36 schreef Strega het volgende:
Nokwanda, toi,toi,toi!! Heel veel succes bij je sollicitatie! Hier brand een succeskaars voor je.![]()
![]()
![]()
Nee, dat valt hier wel mee! Pagan is zo'n ijskouwequote:Op maandag 31 mei 2010 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"aahhhhh my succes, it's melllllllltiiiiinngggggggg"
Ja precies.. Dat zou ook nog kunnen, maar dat gaf die manager ook niet aan. Dat vind ik dan ook nog wel redelijk, als ze dat zouden doen. Maar dan wil ik het wel in mijn contract inderdaadquote:Op maandag 31 mei 2010 14:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik vind ook dat het er goed op moet staan.
Als je nooit je mond opendoet gaat er ook nooit iets veranderen. Je hebt je opleiding niet voor niet gedaan.
Ze kunnen er toch een clausule o.i.d. inzetten dat je je proeftijd of eerste jaar ingeschaald word op niveau 4?
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:36 schreef Strega het volgende:
Nokwanda, toi,toi,toi!! Heel veel succes bij je sollicitatie! Hier brand een succeskaars voor je.![]()
![]()
![]()
Succes Nok!!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:36 schreef Strega het volgende:
![]()
![]()
Nee liefje. dat moet je anders zien. Het is soliditeit die de ether in gaatquote:Op maandag 31 mei 2010 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"aahhhhh my succes, it's melllllllltiiiiinngggggggg"
Als WMO-consulente voor een gemeentequote:Op maandag 31 mei 2010 16:15 schreef Enfermera het volgende:
Oeh, spannend Nok.Ik duim voor je!
Wat voor baan is het?
Ontzettend spannend.quote:
Lastig te zien, een foto van boven (zodat het rugschild goed te zien is) is vaak handiger voor determinatie.quote:
Neukende insektenquote:
Hij is niet mooi ;quote:Op maandag 31 mei 2010 17:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Lastig te zien, een foto van boven (zodat het rugschild goed te zien is) is vaak handiger voor determinatie.
Spannend Nok. En je moet natuurlijk je kleurrijke persoonlijkheid ook niet al te goed verbergen, ze willen natuurlijk ook dat de persoon die bij ze komt werken nog een beetje overeenkomt met degene die ze aangenomen hebben
We hebben een plaag achter op het grasveld. STIKT ervanquote:Op maandag 31 mei 2010 17:42 schreef Barbaaf het volgende:
Ik denk een rood soldaatje of verwant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bestaan minstens 50 soorten van in Nederland maar dat schild in de "nek" is wel typisch.
weet ik veel. Ik zag ze net opeensquote:Op maandag 31 mei 2010 17:52 schreef Barbaaf het volgende:
Hoe lang al? Meestal lost zoiets in een paar dagen vanzelf wel op en lijkt het een plaag doordat het er opeens zo veel zijn, wat weer vaak komt door scherpe weersovergangen (dat alle poppen tegelijk uitkomen ed.)
Voor wat ga je?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dank! Is bij mij ook wel nodig. Ik ben slecht in eerste gesprekken. Doodeng en mensen die ik dan nooit gezien heb terwijl er iets voor mezelf vanaf hangt. brrrrr.
Ik heb het net gehad en geen idee wat ik ervan kan verwachten. Ik hoor het volgende week wel.
Ahquote:
Da's lekker. Dan is er genoeg werk om lekker te kunnen doorwerken.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ahzie het al
![]()
Doe je goed, zoeken ze nu veel mensen voor
Nou inderdaad Ferrari_rood dan gaat het bij jullie ineens ook veel beter met een nieuw huis en baan.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:09 schreef nokwanda het volgende:
Dan duim ik ook mee voor jou. Zou wel heel fijn zijn als je na de zomervakantie goed aan het werk kon.
Ohquote:Op maandag 31 mei 2010 17:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ontzettend spannend.
Maar ik ben benieuwd naar hoe zij dat ervaren hebben.
Ik kom papieren tekort en ben een nogal uitgesproken persoonlijkheid, ook al probeerde ik dat te verbergen (beschaafd en veel minder kleurrijk gekleed dan anders en zo). Ik kreeg niet de indruk dat dat verbergen erg gelukt is.
Dank je en we hebben een nog steeds levende Rossiquote:Op maandag 31 mei 2010 19:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou inderdaad Ferrari_rood dan gaat het bij jullie ineens ook veel beter met een nieuw huis en baan.
Zal duimen
Wanner die papieren echt zo belangrijk waren hadden ze je op basis van je CV toch niet uitgenodigd.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ontzettend spannend.
Maar ik ben benieuwd naar hoe zij dat ervaren hebben.
Ik kom papieren tekort en ben een nogal uitgesproken persoonlijkheid, ook al probeerde ik dat te verbergen (beschaafd en veel minder kleurrijk gekleed dan anders en zo). Ik kreeg niet de indruk dat dat verbergen erg gelukt is.
Gaat hij weer wat beter?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dank je en we hebben een nog steeds levende Rossi
Sorry, dit was ik natuurlijkquote:
Maare....buiten wat ze van jou vinden..... hoe leek het jou?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's lekker. Dan is er genoeg werk om lekker te kunnen doorwerken.
Ga straks even in z'n topic kijken!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:31 schreef ferrari_rood het volgende:
We weten het niet. Hij vindt de tuin helemaal geweldig maar ik vind zijn vacht nog zo dof.
In "zijn" topic staat een recente foto daar is het wel op te zien.
Het lijkt mij een heel leuke baan. Deels contact met de clienten en deels administratieve verwerking. Prima wat mij betreft.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Maare....buiten wat ze van jou vinden..... hoe leek het jou?
Kwam het prettig bij je over? Das ook belangrijk.
Wij hebben hier twee erg prettige dames die het WMO bevrouwen. Een is zelf gehandicapt. We hebben het laatste jaar nogal met ze te maken gehad, met traplift, rolstoen en scootmobiel enz.
Lijkt me eerlijk gezegd wel echt een baan voor jou!
Heel raar vind ik het niet dat ze daarop letten. Het is iets dat in het oog valt en dat van invloed kan zijn op je klantcontact.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OhWat raar?
Vervelend dat ze daar zo op letten..
Ik duim iig dat ze niet zo kortzichtig zullen zijn
Liever langharig dan kortzichtig toch?![]()
Nouja, maar toch. Het gaat toch ook om je kwaliteiten? Vaak laten werkgevers zich dan leiden door hoe je eruit ziet of hoe je overkomt, terwijl dat een moment opname is.. Laat je dan een dagje meelopen ofzo, dan krijgen ze een beter beeld van je. En vooroordelen heeft iedereen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heel raar vind ik het niet dat ze daarop letten. Het is iets dat in het oog valt en dat van invloed kan zijn op je klantcontact.
Ander voorbeeld± Ik ben duidelijk een linkse boomknuffelaar en best wel een activist ipv een politica. Maar wat nou als de politiek in de gemeente opeens erg rechts wordt en de regelgeving dus ook en ik moet dat beleid gaan uitvoeren terwijl ik het er helemaal niet mee eens ben. Hoe gaat een uitgesproken mens als ik daarmee om en hoe gaat iemand anders die het allemaal veel minder boeit daar mee om?
Ik begrijp heel goed dat dat relevant is. Alleen ben ik zo niet expres of omdat ik graag belangrijk wil doen en dus kan ik dat ook niet veranderen omdat ik dan mezelf zou verloochenen.
De vraag draait dan meer om: ben ik in staat om protocollen te volgen, ook als ik het er niet helemaal mee eens ben of wanneer ik een client meer gun dan ik kan bieden. Is dat een frustratie? Hoe ga ik daarmee om? Het is imo heel logisch dat ze daar een zo goed mogelijke inschatting van willen maken, naast de inschatting van mijn kwaliteiten. En die kwaliteiten kun je ook alleen maar inschatten door veel vragen te stellen en dat eventueel te testen door me mee te laten lopen. In dit geval is het zelfs zo dat de kwaliteiten erg samenhangen met de persoonlijkheid.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja, maar toch. Het gaat toch ook om je kwaliteiten? Vaak laten werkgevers zich dan leiden door hoe je eruit ziet of hoe je overkomt, terwijl dat een moment opname is.. Laat je dan een dagje meelopen ofzo, dan krijgen ze een beter beeld van je. En vooroordelen heeft iedereen.
Ja, true. Dat is heel persoonlijk. Dat wórdt dan heel persoonlijk.. Maar dat is iets voor jou om mee om te gaan toch?
Of een psychologische test te laten makenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De vraag draait dan meer om: ben ik in staat om protocollen te volgen, ook als ik het er niet helemaal mee eens ben of wanneer ik een client meer gun dan ik kan bieden. Is dat een frustratie? Hoe ga ik daarmee om? Het is imo heel logisch dat ze daar een zo goed mogelijke inschatting van willen maken, naast de inschatting van mijn kwaliteiten. En die kwaliteiten kun je ook alleen maar inschatten door veel vragen te stellen en dat eventueel te testen door me mee te laten lopen. In dit geval is het zelfs zo dat de kwaliteiten erg samenhangen met de persoonlijkheid.
Ja, oké. Lastig.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De vraag draait dan meer om: ben ik in staat om protocollen te volgen, ook als ik het er niet helemaal mee eens ben of wanneer ik een client meer gun dan ik kan bieden. Is dat een frustratie? Hoe ga ik daarmee om? Het is imo heel logisch dat ze daar een zo goed mogelijke inschatting van willen maken, naast de inschatting van mijn kwaliteiten. En die kwaliteiten kun je ook alleen maar inschatten door veel vragen te stellen en dat eventueel te testen door me mee te laten lopen. In dit geval is het zelfs zo dat de kwaliteiten erg samenhangen met de persoonlijkheid.
Die psychologische test heb ik dan ook gedaan, een e-assessment.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Of een psychologische test te laten maken
Maar je hebt ieg door waar ze naar kijken
Net een miniadelaartje zo.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
SuperNappie is sneller dan het licht de autofocus
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die psychologische test heb ik dan ook gedaan, een e-assessment.
En daarom kreeg ik ook de kans om enkele aspecten daarvan toe te lichten. De antwoorden en uitslagen van zo'n test zijn namelijk nogal aan nuances onderheving. Mensen zoals ik kunnen dat met groot gemak manipuleren. Ik heb getest en ben getest in mijn vorige baan en ik ken de opbouw van die tests en waar ze op testen. Dus heb ik het ook zo ingevuld dat een bepaalde uitslag te verwachten was zodat ik wist dat er vragen gesteld zouden worden die ertoe zouden leiden dat ik bepaalde zaken zou kunnen toelichten
DAT is pas een (toegepaste) intelligentietestquote:Op maandag 31 mei 2010 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
valsspeler
Maar inderdaad als je een beetje doordenkt en het schriftelijk gaat dan gaat dat vaak prima.
Mondeling is erger.
geweldig, en hij vindt het nog allemaal prima ookquote:Op maandag 31 mei 2010 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Sorry, maar ik moet deze even kwijt of ben ik de enige die hem leuk vind,?
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
SuperNappie is sneller dan het licht de autofocus
[ afbeelding ]
Slimmmmmquote:Op maandag 31 mei 2010 20:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die psychologische test heb ik dan ook gedaan, een e-assessment.
En daarom kreeg ik ook de kans om enkele aspecten daarvan toe te lichten. De antwoorden en uitslagen van zo'n test zijn namelijk nogal aan nuances onderheving. Mensen zoals ik kunnen dat met groot gemak manipuleren. Ik heb getest en ben getest in mijn vorige baan en ik ken de opbouw van die tests en waar ze op testen. Dus heb ik het ook zo ingevuld dat een bepaalde uitslag te verwachten was zodat ik wist dat er vragen gesteld zouden worden die ertoe zouden leiden dat ik bepaalde zaken zou kunnen toelichten
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
DAT is pas een (toegepaste) intelligentietest
Ik heb aan het eind van het gesprek wel aangegeven dat ik inderdaad niet eerder een elektronische testbatterij heb doorgewerkt, maar dat ik weldegelijk eerder getest ben. Ik kon niet zo oneerlijk zijn.
Ja leuk he,quote:Op maandag 31 mei 2010 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geweldig, en hij vindt het nog allemaal prima ook
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
valsspeler
Maar inderdaad als je een beetje doordenkt en het schriftelijk gaat dan gaat dat vaak prima.
Mondeling is erger.
Nu nog huppeldepup wetenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:12 schreef senesta het volgende:
Het showavontuur van Dodge
Pfoeh Qwea, ik weet wat je bedoelt een... huppelepupgraaf
Newtons Cradlequote:Op maandag 31 mei 2010 22:10 schreef Qwea het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe die dingen heten met balletjes aan een touwtje en als je dan 1 zo'n balletje een zwiep geeft gaat het door die andere balletjes en gaat er 1 van de laatste balletjes ook zwiepen.
Ahwquote:Op maandag 31 mei 2010 21:40 schreef nokwanda het volgende:
Voor ik het gesprek in ging had ik trouwens wel een heel ander tof punt van de dag. het cedeautje van de dag, zeg maar.
Ik stond bij een supermarkt in de rij om een krant en een doosje snoepjes te kopen. Achter me stonden twee jonge vrouwen. Een ervan was blijkbaar heel ongelukkig en had een moeilijke periode achter de rug. Zonder dat er details genoemd werden zei de ander: je bent er niet alleen in en met de juiste houding kom je er wel bovenop. Je moet leren weer geluk te zien.
Ik ben zo'n rare die in gaat op dergelijke gesprekken, dus ik draaide me om en zei: inderdaad. De ongelukkige keek verrast. Dus ik vertelde hoe dat werkte voor mij. Dat er een tijd was dat ik een truck met slechte remmen niet heel erg zou hebben gevonden, maar dat er een omslagpunt was. Iets dat voor een ander misschien heel futiel zou zijn geweest: mijn poes kreeg kittens. Dat maakte dat ik me realiseerde dat dat het leven was: een poes die kittens krijgt, de eerste vlinder, letterlijk bloemetjes en bijtjes, een schattig kind, een vreemde die naar je glimlacht op straat. En dat je heel gelukkig kunt zijn als je er maar oog voor hebt en dat dat ook verder geluk aan kan trekken. Sinds ik me dat bewust werd is mijn leven veel vooruit gegaan en ik kan echt oprecht zeggen dat ik gelukkig ben. Dus ik heb haar gezegd dat ik dat voor haar ook hoopte en dat ik het haar gunde en ben weggegaan. Ze was er blijkbaar blij mee. Zo keek ze wel. Nou... was tof om te doen. Ik hoop dat ze een fijne dag heeft gehad
Ik wou al zeggen; zit ie nou stiekem mee te lezen of slaapt ie gewoon? XDquote:
Het zal ook vast wel eens groter gedaan zijn, maar deze kwam ik snel tegen.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
oh geweldig![]()
dat moet groter kunnen denk ik dan
Zoiets ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
tablets zijn leuk, maar de ipad is een van de minst praktische dingen ooit gemaakt, hij ondersteunt niets, kan niets, en je kan em nergens mee verbinden
je hebt voor veels te veel geld een schermpje waar je foefjes mee kan uithalen en internetten![]()
het is een ipod touch ter grootte van een a4tje
Hans is gaver dan een Ipad.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:10 schreef oh-oh het volgende:
We konden er heul fijn spelletjes op spelen ja!
En het beeld kantelt zo leuk mee met het apparaat![]()
Oh, zij vonden mijn nieuwe gadget helemaal de max ook, Hansje.
Hans kwam gewoon binnen in de plant chillen, veel bezoek of niet
Nja, hij ontwikkelt internettoestanden, dus hij wilde m hebben om te zien of ie dr iets voor kon bedenken.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Je betaalt er minstens 600 euro ofzo voor, en dan zit je er een hele avond mee te pictionary'en.
En al die Apple fanboys lopen er mee weg en doen alsof ze niet kunnen geloven dat ze ooit zonder konden.
Voor 600 heb je volgens mij ook een heel redelijke tablet waar je wel normaal mee kan internetten, mailen, java dingetjes doen en weet ik al niet meer.
Opgevoerde E-reader.
LIKE DUH dan Hans toffer is dan een iPadquote:Op maandag 31 mei 2010 23:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Hans is gaver dan een Ipad.
En dat kantelen kan mijn 2 jaar oude nokia ook al.
En hij is gewoon echt hughequote:Op maandag 31 mei 2010 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
tablets zijn leuk, maar de ipad is een van de minst praktische dingen ooit gemaakt, hij ondersteunt niets, kan niets, en je kan em nergens mee verbinden
je hebt voor veels te veel geld een schermpje waar je foefjes mee kan uithalen en internetten![]()
het is een ipod touch ter grootte van een a4tje
inderdaad, de ipad en de iphone zijn de enige producten van apple die ik absoluut waardeloos vindquote:Op maandag 31 mei 2010 23:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Je betaalt er minstens 600 euro ofzo voor, en dan zit je er een hele avond mee te pictionary'en.
En al die Apple fanboys lopen er mee weg en doen alsof ze niet kunnen geloven dat ze ooit zonder konden.
Voor 600 heb je volgens mij ook een heel redelijke tablet waar je wel normaal mee kan internetten, mailen, java dingetjes doen en weet ik al niet meer.
Opgevoerde E-reader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |