Is het niet zo dat het voor jou belangrijk is om te kunnen aantonen dat je hier op HBO niveau bent aangesteld. Voor toekomstige functies en/of werkgevers lijkt me dat wel belangrijk.quote:
Ja, precies. Dat is het ook. Zei een vriendin van me ook al: "dan zet je op je CV dat je als niveau 4 hebt gewerkt, en als je gaat solliciteren vragen ze zich daar af of je het werk op niveau 5 wel aankan!"quote:Op maandag 31 mei 2010 13:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Is het niet zo dat het voor jou belangrijk is om te kunnen aantonen dat je hier op HBO niveau bent aangesteld. Voor toekomstige functies en/of werkgevers lijkt me dat wel belangrijk.
Nou dat is natuurlijk ook larie, je hebt je diploma toch?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat is het ook. Zei een vriendin van me ook al: "dan zet je op je CV dat je als niveau 4 hebt gewerkt, en als je gaat solliciteren vragen ze zich daar af of je het werk op niveau 5 wel aankan!"![]()
En ze heeft helemaal gelijk.
Daarom. Dus ik blijf bij mijn standpunt.. Ben benieuwd hoe zij dat vinden. Ga binnenkort wel een gesprek aanvragen.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat is natuurlijk ook larie, je hebt je diploma toch?
In de pauze hebben de hondjes zooooooooo leuk gespeeld, met een franse bul van 6 maanden en een jr van 12 jaar, Isis en Maxime
Ik zou me ieg niet die baan door mn neus laten boren omdat ze je lager in willen schalen , als het een leuke baan is.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Daarom. Dus ik blijf bij mijn standpunt.. Ben benieuwd hoe zij dat vinden. Ga binnenkort wel een gesprek aanvragen.
Ahw!Wat leuk!
Kut NSquote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
ik moest naar rotterdam voor een afspraak, sta ik op het station, wordt er omgeroepen die die nieuwe glimmende sprintertrein nu al stuk isna een half uur wachten werd er omgeroepen dat de volgende ook vertraging had, ben maar weer naar huis gegaan
![]()
tis iedere keer wat met die kutsprinters
Nee, course. Ik ga wel het gesprek aan, maar die manager die ik sprak was er vrij zeker van, zo klonk ie iig. Ik ga wel proberen om toch die 5 op mn contract te krijgen, maar anders... Er zijn genoeg banen voor mij in de buurtquote:Op maandag 31 mei 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou me ieg niet die baan door mn neus laten boren omdat ze je lager in willen schalen , als het een leuke baan is.
Of je moet met gemak een andere even leuke baan kunnen krijgen natuurlijk
Nohhhh.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
ik moest naar rotterdam voor een afspraak, sta ik op het station, wordt er omgeroepen die die nieuwe glimmende sprintertrein nu al stuk isna een half uur wachten werd er omgeroepen dat de volgende ook vertraging had, ben maar weer naar huis gegaan
![]()
tis iedere keer wat met die kutsprinters
Ik vind ook dat het er goed op moet staan.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat is het ook. Zei een vriendin van me ook al: "dan zet je op je CV dat je als niveau 4 hebt gewerkt, en als je gaat solliciteren vragen ze zich daar af of je het werk op niveau 5 wel aankan!"![]()
En ze heeft helemaal gelijk.
"aahhhhh my succes, it's melllllllltiiiiinngggggggg"quote:Op maandag 31 mei 2010 14:36 schreef Strega het volgende:
Nokwanda, toi,toi,toi!! Heel veel succes bij je sollicitatie! Hier brand een succeskaars voor je.![]()
![]()
![]()
Nee, dat valt hier wel mee! Pagan is zo'n ijskouwequote:Op maandag 31 mei 2010 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"aahhhhh my succes, it's melllllllltiiiiinngggggggg"
Ja precies.. Dat zou ook nog kunnen, maar dat gaf die manager ook niet aan. Dat vind ik dan ook nog wel redelijk, als ze dat zouden doen. Maar dan wil ik het wel in mijn contract inderdaadquote:Op maandag 31 mei 2010 14:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik vind ook dat het er goed op moet staan.
Als je nooit je mond opendoet gaat er ook nooit iets veranderen. Je hebt je opleiding niet voor niet gedaan.
Ze kunnen er toch een clausule o.i.d. inzetten dat je je proeftijd of eerste jaar ingeschaald word op niveau 4?
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:36 schreef Strega het volgende:
Nokwanda, toi,toi,toi!! Heel veel succes bij je sollicitatie! Hier brand een succeskaars voor je.![]()
![]()
![]()
Succes Nok!!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:36 schreef Strega het volgende:
![]()
![]()
Nee liefje. dat moet je anders zien. Het is soliditeit die de ether in gaatquote:Op maandag 31 mei 2010 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"aahhhhh my succes, it's melllllllltiiiiinngggggggg"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |