of een zwemmerquote:
Dat ziet er helemaal niet uit, dan lijkt je op een stekelvarken.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:42 schreef TNA het volgende:
Je zou het kunnen trimmen, dan lijk je noch op een aap, noch op een wielrenner.
Dat hangt er vanaf op welke stand je de trimmer zet. Ik heb er zelf overigens geen ervaring mee, maar het lijkt me een goede tussenoplossing.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:43 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Dat ziet er helemaal niet uit, dan lijkt je op een stekelvarken.
Gewoon niet scheren, dat is iets voor fags.
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:15 schreef phreaks het volgende:
Mijn vriendin heeft haar benen been gisteren ook geschoren, hier onder het resultaat.
[ afbeelding ]
Mijn vriendin heeft haar benen gisteren ook geschoren, hier onder het resultaat.
[ afbeelding ]
Meer litteken dan beenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:15 schreef phreaks het volgende:
Mijn vriendin heeft haar benen gisteren ook geschoren, hier onder het resultaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft een stukje gemist op haar rechterbeen!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:15 schreef phreaks het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe wil je dat doen? Iemand die ik ken zegt ook dat hij zijn been haar wat korter knipt, zodat het niet zo tering lang is. Maar als ik er met de schaar tegenaan ga, zie ik geen verschil....quote:Op maandag 31 mei 2010 13:18 schreef Piktussendedeur het volgende:
Inkorten, niet volledig afscheren.
Philips Bodygroomquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:11 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen? Iemand die ik ken zegt ook dat hij zijn been haar wat korter knipt, zodat het niet zo tering lang is. Maar als ik er met de schaar tegenaan ga, zie ik geen verschil....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |