Ja hoor bestel hem maar en kies dan voor afhalen oke? Had gelukkig nog niet ingepaktquote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bubs, ik heb net bij jou besteld maar ik wil er nog 1 lakje bij in de doos, kan dat?
Gewoon via de site? Ik had ook al gemaild namelijkquote:Op maandag 31 mei 2010 22:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja hoor bestel hem maar en kies dan voor afhalen oke? Had gelukkig nog niet ingepakt
Gezien ik zend je een requestquote:Op maandag 31 mei 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon via de site? Ik had ook al gemaild namelijk
Het is geregeld in ieder gevalquote:Op maandag 31 mei 2010 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neeeee ik heb al via de site gedaan![]()
Vergeet dat mailtje maar![]()
Ja ik had voor 2 gemaild maar na nogmaals de swatches te hebben bestudeerd ga ik voor 1 lakje!quote:
Ik had geluk bij mijn KV, was de laatste die ik kochtquote:Op maandag 31 mei 2010 22:15 schreef Joysa het volgende:
Ik kan die maximum growth dus nergens vinden he.. OVERAL waar ik kom hangt alles, en is dat stukje leeg
weet ikquote:Op maandag 31 mei 2010 22:21 schreef princess-a het volgende:
die is nog maar een keer of 5 getiptgoed spul he
Zag vanmiddag nog 1 bij Ici Paris hangen voor 12.99, raar want volgens mij had Kruidvat het voor een eurotje of 9
Paar holootjes... en chanellesquequote:Op maandag 31 mei 2010 22:39 schreef mirannie het volgende:
Wat voor leuks heb je allemaal besteld SQ?
Oeh me likezquote:Op maandag 31 mei 2010 23:07 schreef Voici het volgende:
Weet niet of dit hier al is langsgeweest, maar vond het wel grappig om te zien.
Wat Manglaze's Matt-astrophe doet over Nfu Oh:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:14 schreef MissJ het volgende:
BREAKING NEWS!
Tip van de eeuw!
Maximum growth van Sally Hansen![]()
![]()
![]()
Eindelijk iets wat helpt tegen mijn afbladderende nagels! En zelfs mijn linkermiddelvingernagel die echt al máánden zeer kort is en continu breekt enzulks groeit eens een keer zonder breken of whatever en dát is echt een wonder![]()
Ik gebruik het nu een week of 2 en voor mijn doen zijn mijn nagels nu best lang![]()
Geweldige kleur he? Ik heb hem ook. Kan er alleen echt niet tegen dat al mijn Claire's lakjes naamloos zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 20:16 schreef Juud- het volgende:
Wat een mooie dingen komen er toch weer voorbij, *zucht*. Dat flesje van Daph met dat strikje is trouwens suuupercute.
Ik heb eindelijk een foto online gekregen.. mijn nagels gisteren en vandaag (en morgen waarschijnlijk ook):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cheapass blauw lakje van Claire's. In het echt iets donkerder, meer smurfenblauw. En ja, er zit een zwart spikkeltje op mn middelvinger. Geen idee wat het is..een stofje ofzo dat ik meegelakt heb.
Wel errug kort voor mijn doen, maar ik was er ff klaar mee.
Oh geweldig dat je daar heen gaat! Die Renée kan zingen joh! Ik zat met open mond naar haar te kijkenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:57 schreef Diconnected het volgende:
Aaaaaah. Ik ga zondag naar Joseph
En ik wil bestellaaaaaah. *pakt wishlist erbij*
Heb vorige week mijn tweede potje al gehaald, 50% korting (ze gingen daar uit het assortiment ofzo)quote:Op maandag 31 mei 2010 22:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik had geluk bij mijn KV, was de laatste die ik kocht![]()
[..]
weet ikIk heb 'm ook gekocht door de tips hier.
Bij KV inderdaad te koop voor 9 nog wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:59 schreef Holyme het volgende:
En hier mijn mani, Catrice from dusk to dawn gestempeld met poison me, poison you en wat steentjes erop. Vorige keer gebruikte ik die dingen voor het eerst, was bang dat ze snel los zouden laten. Nou, niet dus, heb ze er uiteindelijk af moeten slopen
[ afbeelding ]Heel mooi! En fijn nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat is waar. Maar als je nog nooit via internet besteld hebt: er zijn goedkopere plekken hoor! (afhankelijk van wat je zoekt)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vind 5,59/6,95 verzendkosten zo zonde voor 1 lakje
Ik heb nog nooit lak op internet besteld.
Ik Wacht gewoon tot ik denk dat ik er niet zonder kan... MOEILIJK!
Chinaglaze Kaleidoscopequote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:40 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar als je nog nooit via internet besteld hebt: er zijn goedkopere plekken hoor! (afhankelijk van wat je zoekt)
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:59 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen!
Even nog wat reacties op de afgelopen pagina's.
Lindytje, Tantalize me is onderweg hier, en wat een leuke mani heb je er mee gemaakt zo!
Loqi, netjes gestempeld, helemaal omdat het dubbel is. Mooi!
DeltaCephei, haha lijkt mijn pakketje van vorige week welAlleen helaas geen DS voor mij.
Voici, op de site staat bij verzendinfo aangegeven voor welke items brievenbust post wel kan. Matte Nfu oh is inderdaad gaaf!
PartyHardy, gefeliciteerd!Heb je een leuke dag gehad?
Sarabi, inderdaad een lekker foute mani, maar wel leuk
Nailoholic, goeie faal!
Juud-, mooi, en pluisjes etc (vooral kattenharen) meelakken klinkt bekend.
mirannie, die DS![]()
SpaceInvaders, moet toch weer 'ns bij de Hema binnen lopen, geloof dat ze inmiddels aardig wat nieuwe lak hebben
Dwyn, mooie combi zo!
En hier mijn mani, Catrice from dusk to dawn gestempeld met poison me, poison you en wat steentjes erop. Vorige keer gebruikte ik die dingen voor het eerst, was bang dat ze snel los zouden laten. Nou, niet dus, heb ze er uiteindelijk af moeten slopen
[ afbeelding ]Mooi zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Die moodies bestelling met Princess-a ging toch niet door? Of heb ik het verkeerd begrepen?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:38 schreef mirannie het volgende:
Ik heb nu 5 bestellingen lopenttluvspolish, sparkling nails, princess-a (moodies!!!), cherry culture en tiptrendz... en ook nog 2 swappies. Oeps!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
Die moodies bestelling met Princess-a ging toch niet door? Of heb ik het verkeerd begrepen?
Mooi!quote:
Nopequote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:40 schreef Lindytje het volgende:
Holyme: toffe mani!!En wat een leuk nieuws!!
@Nailoholic: heb je die toevallig van marktplaats...?
Ah, oke! Ik had namelijk een MP-verkoopster gemaild, en alle glitterlakjes waren daar al weg, dacht even dat jij me voor was geweestquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:43 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
NopeVan Alice&Jo.
Ze zijn echt kort DeltaMaar wel mooie lak <3
Dat was ik waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, oke! Ik had namelijk een MP-verkoopster gemaild, en alle glitterlakjes waren daar al weg, dacht even dat jij me voor was geweest
Thanks!quote:
Ik ga het even nakijken voor je oke?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:33 schreef DeltaCephei het volgende:
Bubsel, krijg je die Kaleidoscopes nog binnen die zijn uitverkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |