Noesquote:Op maandag 31 mei 2010 12:19 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heul duur met verzenden internationaal.![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:17 schreef DeltaCephei het volgende:
Suzanne was vergeten dat ze ook al bij Cherry Culture heeft besteld en dat moet ook nog afgeschreven worden![]()
Bestelling bij bubsel moet dus eventjes wachten.
![]()
Ik goede service alleen idd het internationaal shippen is erg duur.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:19 schreef Diconnected het volgende:
Iemand ervaring met http://tonynail.com/ ?
Ja, heeft ze ineens werk enzo, kan ze ineens minder posten...quote:Op maandag 31 mei 2010 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb daar toch heul geen tijd meer voor
Wel geld, geen tijdquote:Op maandag 31 mei 2010 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Avondenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar kan ik die kopen?
En is Absolutely Alice van OPI nog te krijgen?
(naggellak noob)Voices tell me I'm the shit.
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hoi, welke nagellak is dit?Is er 1 van de Kaleidoscope collectie dacht ik, Kaleidoscope Him Out? En Abolsutely Alice is nog te krijgen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar kan ik die kopen?
(naggellak noob).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ook in nederland?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is er 1 van de Kaleidoscope collectie dacht ik, Kaleidoscope Him Out? En Abolsutely Alice is nog te krijgen ja.
Bij de DA of Sephora misschien? Ik koop nooit in de winkelquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hoi, welke nagellak is dit?China Glaze - Kaleidoscope him out.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar kan ik die kopen?
(naggellak noob)
Ik heb hem een tijdje terug gehaald bij de groothandel in Veldhoven, maar hij is volgens mij best moeilijk te krijgen.
Oké mensen, ik heb een vraag voor jullie. Ik wil binnenkort eens wat Orly, OPI en Zoya gaan bestellen. Weten jullie goeie sites ofzo?![]()
dan heeft mijn vriend de laptop en als ik die afpak gaat ie huilen. Maar hoef niet te falen voorlopig, heb nog bergen untriedsquote:
spammertquote:Op maandag 31 mei 2010 12:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
China Glaze - Kaleidoscope him out
Heb ik nog in voorraad![]()
Thanks for the tip!!!!!!!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
China Glaze - Kaleidoscope him out
Heb ik nog in voorraad![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:55 schreef Linnie20v het volgende:
Even gauw mijn NOTD
![]()
[ afbeelding ]
Toch maar glittertje erover heen
[ afbeelding ]
Ik bestel die sinds kort eigenlijk allemaal via Ebay. Gewoon even goed rondneuzenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:47 schreef Starstruck het volgende:
[..]
China Glaze - Kaleidoscope him out.
Ik heb hem een tijdje terug gehaald bij de groothandel in Veldhoven, maar hij is volgens mij best moeilijk te krijgen.
Oké mensen, ik heb een vraag voor jullie. Ik wil binnenkort eens wat Orly, OPI en Zoya gaan bestellen. Weten jullie goeie sites ofzo?
maar het is tegen de policy enzoquote:Op maandag 31 mei 2010 13:16 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ach, je hebt groot gelijk met je gespam. Wij zwichten uiteindelijk toch wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |