Dat klopt, maar hij kreeg hem niet. Hij krijgt echt nooit rood man.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tegen Amerika nog, dat had rood moeten zijn.
Nu doe je het weerquote:Op maandag 31 mei 2010 12:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die Laster. Ik heb nog leuke PM's van hem.
Ja, je hebt gelijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hij kreeg hem niet. Hij krijgt echt nooit rood man.
Dat gedeelte na de komma stond er eerst helemaal nietquote:Op maandag 31 mei 2010 12:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tegen Amerika nog, dat had rood moeten zijn.
Volgens mijn policy zijn chicks altijd welkom, mits niet uit ONZ. En de achterban gaat vanzelf weg, ik reageer sowieso al niet op ze en hoe sad ben je als je blijft doorposten in een SC terwijl niemand op je reageert?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:27 schreef Allure_ het volgende:
Het zou wel voor tumult kunnen zorgen, zodat tliciouz deze SC weer verlaat. En dus mede haar achterban.
Ik ben niet achter Tliciouz aangekomen hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:27 schreef Allure_ het volgende:
Het zou wel voor tumult kunnen zorgen, zodat tliciouz deze SC weer verlaat. En dus mede haar achterban.
Ja, denk je dat ik kostbare info zomaar op de tafel gooi. Dat soort dingen moet je doseren en alleen in tijden van nood gebruiken.quote:
Ja, het was me niet meer clear of hij nou daadwerkelijk rood kreeg dus moest even opzoeken.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat gedeelte na de komma stond er eerst helemaal niet!
Toch fijn als je je zo welkom voelt.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Volgens mijn policy zijn chicks altijd welkom, mits niet uit ONZ. En de achterban gaat vanzelf weg, ik reageer sowieso al niet op ze en hoe sad ben je als je blijft doorposten in een SC terwijl niemand op je reageert?
Zeer goede constateringquote:Op maandag 31 mei 2010 12:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat gedeelte na de komma stond er eerst helemaal niet!
WD kwam uit ONZ via onze scout NG.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Volgens mijn policy zijn chicks altijd welkom, mits niet uit ONZ. En de achterban gaat vanzelf weg, ik reageer sowieso al niet op ze en hoe sad ben je als je blijft doorposten in een SC terwijl niemand op je reageert?
Dat heb je zelf gisteren gezegd.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben niet achter Tliciouz aangekomen hoor.
Nee, jij dacht gewoon van 'Goh, die KLB SC lijkt me echt rete gezellig met enkel aardige mensen!'quote:Op maandag 31 mei 2010 12:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben niet achter Tliciouz aangekomen hoor.
Mondje.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:28 schreef Skylark. het volgende:
Allure, als je voortaan iets wilt zeggen, beslis vantevoren of je het wil zeggen of niet en zeg er anders gewoon niets over, okay.
Ja, ik ben niet achter haar aangekomen, ze zei alleen dat het hier wel gezellig kon zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
WD kwam uit ONZ via onze scout NG.
[..]
Dat heb je zelf gisteren gezegd.
Nee NG kende dr al van een andere site ofzo. Plus wd is geen ONZ chick. Jeweet wat ik bedoel.quote:
Nee, helaas.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet achter haar aangekomen, ze zei alleen dat het hier wel gezellig kon zijn.
En aangezien PUB SC op z'n reet ligt, vond ik het een poging waard.
HARD ALS STAAL DEZE CHICKquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |