Pi.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan eerst 'misschien' tegen mij?
Volgens mij weet alleen NG mij te vinden.quote:
Waar uit eten?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, precies.
We gingen ook alleen maar even uit eten.
Ja, maar ik heb 2 kaartjes gekregen.
Strandtenten zijn altijd wel leuk.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, geen idee hoe het heette.
Maar bij een strandtent was het in elk geval.
Stinken!!!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:09 schreef Smart_ass het volgende:
Filet american met heel veel peper, zout en ui.![]()
Heerlijk weertje, ondergaande zon en lekker eten aan het strand.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Strandtenten zijn altijd wel leuk.
Ben hier alleen, dus heeft toch niemand last van.quote:
Ik kan niet wachten tot het echt lekker weer wordt.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Heerlijk weertje, ondergaande zon en lekker eten aan het strand.
Wat wil je nou nog meer?
Komend weekend wordt het 25 graden.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het echt lekker weer wordt.
Dat komt al heel snelquote:Op maandag 31 mei 2010 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het echt lekker weer wordt.
quote:
Wij hebben hier geen Coop, alleen een AH, Jumbo, Aldi & Lidl.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:13 schreef Smart_ass het volgende:
Heerlijk. En de boerenvla was weer in de aanbieding bij de Coop. Drie van die bakjes van 200 ml vla voor ¤1.
quote:Van der Wiel: 'De Eredivisie is nog goed voor mijn ontwikkeling'
Het gaat snel met Gregory van der Wiel. De verdediger heeft een ijzersterk seizoen achter de rug bij Ajax, is in het Nederlands elftal zeker van een basisplaats en werd door Nigel de Jong aanbevolen bij Manchester City. Van der Wiel houdt beide benen op de grond: “Die volgende stap komt vanzelf wel een keer.”
Ja wij thuis ook. Hoogvliet is best goedkoop nog wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:25 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga altijd naar de Hoogvliet omdat Hef Bundyyyy.
Hij heeft schijt aan z'n fansquote:Op maandag 31 mei 2010 13:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe niet groot bitch doe niet klein.
Wanneer zou er weer een nieuwe mixtape komen van 'm?
Indeed. Maar ik ga er alleen tijdens m'n stage naar toe. Echte studenten gaan gewoon naar de AH. Wat een topwinkel.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja wij thuis ook. Hoogvliet is best goedkoop nog wel.
Dequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |