Zomer in Nederlandquote:Gemiddelde temperatuur (normaal 16,6 C):
Neerslag (normaal 202 mm):
Zonuren (normaal 591 uur):
Aantal warme dagen [= maximum van 20 C of hoger] (normaal 54):
Aantal zomerse dagen [= maximum van 25 C of hoger] (normaal 18):
Aantal tropische dagen [= maximum van 30 C of hoger] (normaal 3):
Enkele bruikbare sites:quote:Min. temp (graden C):
Max. temp (graden C):
Neerslag (mm):
Zon (uren):
Windsnelheid (m/s):
Windrichting (graden):
Luchtdruk (hPa):
Morgenavond is goedquote:Op maandag 31 mei 2010 11:45 schreef Timm-E het volgende:
Nice. Zullen we de uiterste datum voor de zomervoorspelling tegelijk met de volgende voorspelling doen? Morgenavond dus?
Ik doe altijd -1 voor goed, -0,67 voor 1tje ernaast, 0,67 voor 2 ernaast, 1,33 voor 3 ernaast enz.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:19 schreef aloa het volgende:
Wat is de puntenverdeling van de windrichting?
Zal ik dan eindelijk geen laatste worden?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:10 schreef Oliver23 het volgende:
Zoals jullie misschien al weten woon ik op een paar minuten (rij) afstand van de Bilt, maar het is hier op een enkele spat na zo goed als droog gebleven
Ik zit met de zonuren er flink naast gok ik zo, hier in Den Haag is het de hele dag bewolkt geweestquote:
Ik denk 2 uur ongeveer.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:51 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik zit met de zonuren er flink naast gok ik zo, hier in Den Haag is het de hele dag bewolkt geweest
We zullen het morgen merkenquote:Op zondag 6 juni 2010 19:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk 2 uur ongeveer.
Laagste temp: 12.4
Hoogste temp 26
luchtdruk rond de 1010
Zoiets zal het worden
Daarna nog tussen 18:30 en 19:30 even flink geregendquote:Op zondag 6 juni 2010 17:10 schreef Oliver23 het volgende:
Zoals jullie misschien al weten woon ik op een paar minuten (rij) afstand van de Bilt, maar het is hier op een enkele spat na zo goed als droog gebleven
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:04 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Daarna nog tussen 18:30 en 19:30 even flink geregend
Ik denk dat de zomer en winter me gewoon niet liggenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef INViCTuS het volgende:
Ik denk dat de winter me gewoon niet lag..Laatste weken vaak op het podium gestaan. Maar de zomer duurd nog lang...
En dan heb je de lente nog niet eens genoemdquote:Op maandag 7 juni 2010 20:16 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik denk dat de zomer en winter me gewoon niet liggen
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:35 schreef Timm-E het volgende:
Ik zie trouwens op het moment van typen dat aloa ook een plek gestegen is, maar dat ik die over het hoofd heb gezien. Aloa's score is wel goed.
Mijn stand klopt ook niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:39 schreef aloa het volgende:
De stand klopt niet. Nummer 3 moet 4 worden en nummer 4 moet 3 worden.
Hoe is 't mogelijk dat ik dat na zoveel keer checken niet opmerk! Maargoed, je score klopt welquote:
Dat was een grapje omdat Nederland toen net met 3-2 van Uruguay had gewonnenquote:
Thanksquote:Op maandag 19 juli 2010 19:31 schreef kepler het volgende:
Woei, bijna gewonnen!
Gefeliciteerd Invictus!
Nee, vroeger ging hwt een stuk beter bij mijquote:Op maandag 19 juli 2010 20:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Thanksjij met je 2e plek..:P zijn we niet gewend van je hehe
Zo blijven we wel dicht bij elkaarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:24 schreef INViCTuS het volgende:
Het wordt nie meer zo gek warm zie ik al wel...
Min. temp (graden C): 11.4
Max. temp (graden C): 21.2
Neerslag (mm):0
Zon (uren): 8
Windsnelheid (m/s): 3.2
Windrichting (graden) NW
Luchtdruk (hPa): 1011.4
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:29 schreef Frutsel het volgende:
ik ook iets te laat![]()
ben net pas thuis
Min. temp (graden C): 13,5
Max. temp (graden C): 25,7
Neerslag (mm): 0,5
Zon (uren): 5,
Windsnelheid (m/s): 2,0
Windrichting (graden) W
Luchtdruk (hPa): 1016
Half uurtje maak toch niet. Volgens mij kun je in die tijd nergens nieuwe kaarten vinden, want die zijn er pas weer om 5uur.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Naja dan heb ik pech![]()
Ik vul toch altijd zomaar wat in
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Half uurtje maak toch niet. Volgens mij kun je in die tijd nergens nieuwe kaarten vinden, want die zijn er pas weer om 5uur.
Ik bekijk altijd de kaarten van GFS en de pluim van het Europese model en daar maak ik dan een voorspelling van. En daar ben ik dan een kleine 5 a 10 minuten mee bezig. Beetje vergelijken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik bekijk dan ook nooit kaarten![]()
De helft komt van Teletekst en dat gok ik er een beetje onder of boven![]()
![]()
Ik heb gewoon een gebrek aan kennis om die kaartjes goed af te kunnen lezen
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:33 schreef FP128 het volgende:
Klopt het dat de komende dagen(tot volgende week) het weer beneden de 28 graden blijft?
Ik las ergens dat het koel en niet meer zo warm wordt als een week of wat geleden toen het
boven de 30 graden kwam en windstil was.
Ja een flinke bui in de namiddagquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:18 schreef Fredo55 het volgende:
Heeft het vandaag geregent in Den Bilt?
Flinke bui = 0,1 millimeter?quote:
Ik heb serieus mijn twijfels bij de cijfers van het KNMI.quote:
Ik mag hopen dat het zo moet zijn?:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:42 schreef aloa het volgende:
Min. temp (graden C): 25
Max. temp (graden C): 14
Neerslag (mm): 2
Zon (uren): 6
Windsnelheid (m/s): 2.4
Windrichting (graden): ZW
Luchtdruk (hPa): 1018
Of zo:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het zo moet zijn?:
Min. temp (graden C): 14
Max. temp (graden C): 25
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:09 schreef Oliver23 het volgende:
Min. temp (graden C): 23,5
Max. temp (graden C): 15,4
Foutje...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het zo moet zijn?:
Min. temp (graden C): 14
Max. temp (graden C): 25
Ik neem aan dat u begrijpt dat ik de min en max temp. per ongeluk heb omgedraaidquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:09 schreef Oliver23 het volgende:
Min. temp (graden C): 23,5
Max. temp (graden C): 15,4
Neerslag (mm): 0,1
Zon (uren): 4,5
Windsnelheid (m/s): 2,6
Windrichting (graden): ZW
Luchtdruk (hPa): 1019
Ja, das nu te laatquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:08 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat u begrijpt dat ik de min en max temp. per ongeluk heb omgedraaid
En die komt er nu aan! Met vertaging, maarja 't is vakantie-tijdquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:54 schreef kepler het volgende:
hmm, de uitslag van vorige week is niet geweest
Je bent mij vergetenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:35 schreef Timm-E het volgende:
[..]
En die komt er nu aan! Met vertaging, maarja 't is vakantie-tijd. De uitslagen zijn superslecht, vanwege de neerslagbom die boven De Bilt ontploft is. Daardoor zijn alle scores boven de 10 geëindigd. De winnaar is OA, die bang was dattie te vaak laatste zou worden
. Verder zien we INViCTuS wederom op plek 2 en ik sta op plek 3.
[ afbeelding ]
In de stand staat INViCTuS eigenlijk vrij onbedreigd aan kop. Met een voorsprong van ruim 300 punten lijkt hij goed op weg te zijn naar de zomertitel! Daaronder is et nog wel spannend om de rest van de podiumplekken.
[ afbeelding ]
Grr... Ik heb jouw voorspelling bij Fredo55 gezet en ben Fredo55's voorspelling vergeten. Oftewel, jij wordt vierde en Fredo55 wordt met een score van 16,92 zevende. In de stand zal dit volgende keer aangepast worden... De volgende uitslag komt pas weer op vrijdag/zaterdag/zondag... Excuses!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:26 schreef kepler het volgende:
[..]
Je bent mij vergeten![]()
Niet dat ik zo goed gescoord heb
Eerste overwinning dit seizoen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:35 schreef Timm-E het volgende:
[..]
De winnaar is OA, die bang was dattie te vaak laatste zou worden.
Jah, sorry van de verwarring, maar de uitslagen van deze weken kan/kon ik niet op tijd doen, aangezien ik telkens van maandag tot donderdag weg ben/was... Maar morgen komt de uitslag van afgelopen week!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:47 schreef Frutsel het volgende:
de uitslag van afgelopen zondag moet ook nog komen?
De zomer is gewoon je seizoen nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja klopt daardoor raak ik nu effe in de warben het weer is vergeten
Ik stop er voor dit jaar maar mee..
Als het niet al te ingewikkeld is, en makkelijk te doen is wil ik het wel doen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:41 schreef Timm-E het volgende:
Om af te sluiten zou ik willen vragen wie er interesse heeft de organisatie over te nemen. Behalve dat ik er inmiddels een beetje op ben uitgekeken, ga ik vanaf september stage lopen en heb ik er niet echt tijd meer voor. Iemand?
Als je íets van excel weet lukt het wel. PM maar voor je mailadres, heb een korte uitleg in excel toegevoegd. Dankje trouwens!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:31 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Als het niet al te ingewikkeld is, en makkelijk te doen is wil ik het wel doen.
Hoor graag van je.
Oliver23 wil het toch niet doen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:39 schreef Timm-E het volgende:
Graag gedaan. Zolang niemand zich aanbiedt zal ik doorgaan, maar zullen er de nodige vertragingen zijn. Ook zonde om het dood te laten bloeden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |