Voorgaande topicsquote:Min. temp (graden C):
Max. temp (graden C):
Neerslag (mm):
Zon (uren):
Windsnelheid (m/s):
Windrichting (graden):
Luchtdruk (hPa):
quote:Gemiddelde temperatuur (normaal 8,9 C):
Neerslag (normaal 171 mm):
Zonuren (normaal 476 uur):
Aantal vorstdagen [minimumtemperatuur lager dan 0,0 ºC] (normaal 13):
Aantal warme dagen [= minimum van 20 ºC of hoger] (normaal 11 stuks):
Aantal zomerse dagen [=minimum van 25 ºC of hoger] (normaal 3 stuks):
Die is van de winterquote:Gemiddelde temperatuur (normaal 3,3 C):
Neerslag (normaal 194 mm):
Zonuren (normaal 172 uur):
Aantal vorstdagen [= minimum van 0 C of lager] (normaal 38 stuks):
Aantal ijsdagen [= maximum van 0 C of lager] (normaal 8 stuks):
ff de juiste gegevens zoeken danquote:
Zeker? Dan verander ik het.quote:foto Op maandag 22 februari 2010 20:13 schreef aloa het volgende:
Gemiddelde temperatuur (normaal 8.9 C):
Neerslag (normaal 171.4 mm):
Zonuren (normaal 485 uur):
Aantal warme dagen [= maximum van 20 C of hoger] (normaal 11):
Aantal zomerse dagen [maximumtemperatuur 25,0 °C of hoger] (normaal 2)
Volgens mij moet dit kloppen
zomerse dagen moet 2 zijn en zonuren 485.![]()
nee, niet zeker. KNMI geeft over de zonuren en zomerse dagen verschillende gegevens.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:41 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker? Dan verander ik het.
Ik had namelijk hetzelfde gevonden als jij (476 uur en 3 dagen).
Ik zet het er wel bij. Kan geen kwaadquote:foto Op maandag 22 februari 2010 20:42 schreef aloa het volgende:
Moet het aantal vorstdagen er ook nog bij?
Aantal vorstdagen [minimumtemperatuur lager dan 0,0 °C] (normaal 13)
Had ik ook gezien. Volgens mij is het één landelijk gezien en het ander van De Bilt.quote:foto Op maandag 22 februari 2010 20:45 schreef aloa het volgende:
[..]
nee, niet zeker. KNMI geeft over de zonuren en zomerse dagen verschillende gegevens.
http://www.knmi.nl/klimat(...)n/seizoen/len06.html
quote:In De Bilt scheen de zon 505 uren, de normaal bedraagt daar 476 uren.
quote:De lente was aan de zonnige kant met gemiddeld over het land 523 zonuren tegen normaal 485 uren
We kunnen het altijd uitproberen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:15 schreef Timm-E het volgende:
Al eerder gaf ik aan dat ik soms ontevreden ben over de windrichting-voorspelling. Nu had ik een idee: voorspellen met de volgende windrichtingen:
[ afbeelding ]
Dus N/NNW/NE/ENE/E enz. Dit wordt ook aangegeven op de knmi-website en geeft toch enige marge.
Uitproberen, of toch bij het oude laten?
Zou het bij het oude laten, is 'gewoon' vertrouwdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:15 schreef Timm-E het volgende:
Dus N/NNW/NE/ENE/E enz. Dit wordt ook aangegeven op de knmi-website en geeft toch enige marge.
Uitproberen, of toch bij het oude laten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop