Dat hoor ik zo’n drie keer per week.quote:
Ze schelen niet zoveel, paar weekjesquote:Op maandag 31 mei 2010 10:06 schreef lily het volgende:
Minke blijft een klein popje, dat wordt zo'n schetig klein kleutertje straks![]()
En Isabeau..Jaaaa, kruipen(zou een kind van mij dat ooit gaan doen? kijkt naar Leah)
Jen en Beppie (of gebakje). Zijn ze even oud eigenlijk? En ik had Jen nog nooit gezien![]()
Ssserpente lijkt op Chantal Janzen; knapperd
Jen is van begin feb en bep van eind feb.. Beppie is trouwens best een stukkie groter dan Jen.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ze schelen niet zoveel, paar weekjes
En jaaa..doe nog eens een Leah? Vind het zo`n leuk meisje om te zien
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:43 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau kan af en toe verrassend uit de hoek komen![]()
![]()
Bekijk "http://www.youtube.com/watch?v=CsyYyXqhZg4" op YouTube
Foootoooo's!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:26 schreef Lijnloos het volgende:
Rienk, wat stoer al in de kinderstoel...Hebben wij vanavond ook maar effe uitgeprobeerd, en de tripptrapp kan naar beneden
Omdat je zo aandringt:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:22 schreef Twinkly het volgende:
Je moet vaker filmpjes plaatsen Sorbo!
Ah en dan zeker heerlijk sexy haar kontje naar je toe draaienquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:06 schreef Sorbootje het volgende:
Dat is kutfleur. Die loopt altijd te mauwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben voorzitter van de Rienk-fanclubquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:25 schreef Asyniur het volgende:
Isabeau
En ik ben nog steeds fan van Rienk en Minke![]()
Is er al een fanclub?![]()
E
En ik penningmeester Ka-chiiiiiing!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:12 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ben voorzitter van de Rienk-fanclub
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:25 schreef Asyniur het volgende:
Isabeau
En ik ben nog steeds fan van Rienk en Minke![]()
Is er al een fanclub?![]()
En al die andere kindertjes. Even een paar willekeurig: Elyas, wat wordt je groot joh! En Elin ook! En ik zag nog een badderende Mart...
Harry in de hangmat
[ afbeelding ]
Er staan in het thema-topic slapende kindertjes nog meer foto's...
Dan moet je er maar niet op lijkenquote:
Booquote:
Bij mij zat het in een kledingpakket dat ik van mp had...quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef huuphuup het volgende:
dank![]()
Zeeman van vorig jaar. Ik weet niet of hij dit jaar weer te krijgen is, heb er niet op gelet
Dankje! Zal eens kijken!quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef huuphuup het volgende:
dank![]()
Zeeman van vorig jaar. Ik weet niet of hij dit jaar weer te krijgen is, heb er niet op gelet
dan val je helemaal van je stoelquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:55 schreef Claudia_x het volgende:
Lily, wat een ontzettend mooie foto's!
Even snel een Ivan-pic:
[ afbeelding ]
Staat er op!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:57 schreef -sabine- het volgende:
[..]
70 cm en zo'n ding gaat 5 jaar mee?
De mevrouw van het stadsdeelkantoor zei dat bepaalde karakteristieken niet tijdgebonden zijn, zoals de afstand tussen de ogen. Tja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:57 schreef -sabine- het volgende:
[..]
70 cm en zo'n ding gaat 5 jaar mee?
Je vroeg het jezelf ook al af dus?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De mevrouw van het stadsdeelkantoor zei dat bepaalde karakteristieken niet tijdgebonden zijn, zoals de afstand tussen de ogen. Tja.
Lief van je!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:01 schreef -sabine- het volgende:
Nu ik je toch "te pakken" heb, ik lees je reacties erg graag. Zit vaak een groot deel van mijn mening/visie/ervaring enz in, met een grote mate van helderheid beschreven, die ik mis.![]()
Nee, nee, de jongste zoon van MRmama. Wij zaten samen in het zwangerschapstopic in 2004.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:03 schreef Ssserpente het volgende:
Ooh, Lily, heet je zoon Romijn? Zo'n mooie naam! Stond bovenaan ons (lees: mijn) lijstje voor een jongetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |