Dankje! Zal eens kijken!quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef huuphuup het volgende:
dank![]()
Zeeman van vorig jaar. Ik weet niet of hij dit jaar weer te krijgen is, heb er niet op gelet
dan val je helemaal van je stoelquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:55 schreef Claudia_x het volgende:
Lily, wat een ontzettend mooie foto's!
Even snel een Ivan-pic:
[ afbeelding ]
Staat er op!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:57 schreef -sabine- het volgende:
[..]
70 cm en zo'n ding gaat 5 jaar mee?
De mevrouw van het stadsdeelkantoor zei dat bepaalde karakteristieken niet tijdgebonden zijn, zoals de afstand tussen de ogen. Tja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:57 schreef -sabine- het volgende:
[..]
70 cm en zo'n ding gaat 5 jaar mee?
Je vroeg het jezelf ook al af dus?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De mevrouw van het stadsdeelkantoor zei dat bepaalde karakteristieken niet tijdgebonden zijn, zoals de afstand tussen de ogen. Tja.
Lief van je!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:01 schreef -sabine- het volgende:
Nu ik je toch "te pakken" heb, ik lees je reacties erg graag. Zit vaak een groot deel van mijn mening/visie/ervaring enz in, met een grote mate van helderheid beschreven, die ik mis.![]()
Nee, nee, de jongste zoon van MRmama. Wij zaten samen in het zwangerschapstopic in 2004.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:03 schreef Ssserpente het volgende:
Ooh, Lily, heet je zoon Romijn? Zo'n mooie naam! Stond bovenaan ons (lees: mijn) lijstje voor een jongetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |