Nou jij begint steeds de zeiken over ambtenaren.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:48 schreef Skonk het volgende:
[..]
Kankerambtenaar valt natuurlijk weer niet mee te praten
Ga anders maar 5000 formuliertjes invullen waarom ik autist zou zijn volgens jou
Hoef het maar 1x in te vullenquote:Autisme is een pervasieve ontwikkelingsstoornis die zich kenmerkt door beperkingen in de sociale interactie, de communicatie en zich steeds herhalend gedrag
En naar hoeveel bureau's moet je het daarna brengen?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou jij begint steeds de zeiken over ambtenaren.
[..]
Hoef het maar 1x in te vullen
Geen, daar heb ik collega's voor.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:54 schreef Skonk het volgende:
[..]
En naar hoeveel bureau's moet je het daarna brengen?
Wowquote:Op maandag 31 mei 2010 10:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Geen, daar heb ik collega's voor.
Welke discussie?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ah gerum, kan je de discussie niet winnen.
Wat valt er te winnen?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ah gerum, kan je de discussie niet winnen.
Braboquote:Op maandag 31 mei 2010 10:57 schreef Skonk het volgende:
[..]
Wat valt er te winnen?
Ik weet van mezelf dat ik veel meer verdien dan jou, en toch niet zo zielig op een kantoortje zit
Gerum trouwens, say what?
true thatquote:Op maandag 31 mei 2010 11:19 schreef clockcable het volgende:
iPhone is voor die achterlijke mensen die te dom zijn om een normale UI te begrijpen, dus moeten ze een telefoon met makkelijke plaatjes waar ze hun dikke vingers op kunnen douwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |