quote:Op maandag 31 mei 2010 08:56 schreef flexoo het volgende:
[..]
hee ga mijn woorden niet verdraaien![]()
hd2 =![]()
iphone =![]()
Ik heb gewoon een nieuwe blackberry gekocht hoor bij t-mobile.. Inderdaad erg fijn die apps, heb em zelf ookquote:Op maandag 31 mei 2010 08:55 schreef stig_toefting het volgende:
Doet me denken aan een wisactie op afstand. Een vriend van me had laatst via het internet een BB gekocht en gebruikte hem met veel plezier totdat ook hij wakker werd met een lege phone.
Bij navraag bleek het om een gestolen BB te gaan, waarvan de eigenaar de diefstal had aangegeven aan de telefoonprovider. Met één druk op de knop kon die het hele apparaat wissen.
Ondanks dat het heel kut is voor jou en voor die vriend van me, vind ik dat wel weer een heel fijn gevoel...
quote:
Verschrikkelijk toestel imoquote:Op maandag 31 mei 2010 09:22 schreef Broder het volgende:
[..]
Dat is waar maar door HTC Sense merk je er niks van.
HD2 is gewoon baas
Legend is beter!quote:Op maandag 31 mei 2010 09:22 schreef Broder het volgende:
[..]
HD2 is gewoon baas
Merk je niets vanquote:Op maandag 31 mei 2010 09:22 schreef Broder het volgende:
[..]
HD2 is gewoon baas
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 09:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Merk je niets vanWindows mobile is gewoon gehandicapt. Hoeveel schilletjes je er ook overheen plakt.
ping op je bolle ogenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
Blackberry'sal die jongeren die er nu weer bij willen 'horen'.
'HEB JIJ PING???'
Autistische fokkers die ómdat iedereen het heeft geen Ping nemenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
Blackberry'sal die jongeren die er nu weer bij willen 'horen'.
'HEB JIJ PING???'
Ik heb een blackberry gehad, maar vond het nietsquote:Op maandag 31 mei 2010 10:22 schreef Skonk het volgende:
[..]
Autistische fokkers die ómdat iedereen het heeft geen Ping nemen
De overheidquote:Op maandag 31 mei 2010 10:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik heb een blackberry gehad, maar vond het nietsHet werd ook nog eens sloom door policy's die de overheid er opzetten.
Tuurlijk, het systeem misbruikenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Werd goed betaald en hoefde niet héél hard te werken + 8 t/m 5 mentaliteit én veel pauzes.
Misbruiken?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:30 schreef Skonk het volgende:
[..]
Tuurlijk, het systeem misbruiken
Maar betekend niet dat het nietis
Oh dus je bent een ambtenaartje van jezelfquote:Op maandag 31 mei 2010 10:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Misbruiken?Nee, maar het moest van hogerop al die kut policy's.
Ambtenarenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:34 schreef Skonk het volgende:
[..]
Oh dus je bent een ambtenaartje van jezelf
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:22 schreef Skonk het volgende:
[..]
Autistische fokkers die ómdat iedereen belasting betaald, geen belasting betaald
Apart willen zijn, autistquote:Op maandag 31 mei 2010 10:41 schreef Skonk het volgende:
[..]
Hoef geen belasting te betalen als je in witness protection program zit he
Kankerambtenaar valt natuurlijk weer niet mee te pratenquote:
Nou jij begint steeds de zeiken over ambtenaren.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:48 schreef Skonk het volgende:
[..]
Kankerambtenaar valt natuurlijk weer niet mee te praten
Ga anders maar 5000 formuliertjes invullen waarom ik autist zou zijn volgens jou
Hoef het maar 1x in te vullenquote:Autisme is een pervasieve ontwikkelingsstoornis die zich kenmerkt door beperkingen in de sociale interactie, de communicatie en zich steeds herhalend gedrag
En naar hoeveel bureau's moet je het daarna brengen?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou jij begint steeds de zeiken over ambtenaren.
[..]
Hoef het maar 1x in te vullen
Geen, daar heb ik collega's voor.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:54 schreef Skonk het volgende:
[..]
En naar hoeveel bureau's moet je het daarna brengen?
Wowquote:Op maandag 31 mei 2010 10:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Geen, daar heb ik collega's voor.
Welke discussie?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ah gerum, kan je de discussie niet winnen.
Wat valt er te winnen?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ah gerum, kan je de discussie niet winnen.
Braboquote:Op maandag 31 mei 2010 10:57 schreef Skonk het volgende:
[..]
Wat valt er te winnen?
Ik weet van mezelf dat ik veel meer verdien dan jou, en toch niet zo zielig op een kantoortje zit
Gerum trouwens, say what?
true thatquote:Op maandag 31 mei 2010 11:19 schreef clockcable het volgende:
iPhone is voor die achterlijke mensen die te dom zijn om een normale UI te begrijpen, dus moeten ze een telefoon met makkelijke plaatjes waar ze hun dikke vingers op kunnen douwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |