Bedoel je dat filmpje waarbij de soldaat meteen met zijn geweer op de mensen richt en er meteen kogelgaten in de zijkant van het schip te zien zijn?quote:Op maandag 31 mei 2010 08:48 schreef Amos_ het volgende:
Oh? Dus die film waarin die soldaat op de boot landt en met een stok geslagen wordt is israelische propaganda en niet waar?
Wat ben je toch een lekkere simpele zielquote:Op maandag 31 mei 2010 08:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat maakt het nog erger. De bevolking wilde een terroristische organisatie aan het hoofd dus dit konden ze ZEER ZEKER verwachten.
Alleen Gazaquote:Op maandag 31 mei 2010 08:48 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis was Hamas de winnaar van de Palestijnse verkiezingen in 2006.
De door Hitler gewonnen verkiezingen en zijn greep naar de absolute macht zijn twee verschillende dingen lief trolletjequote:Op maandag 31 mei 2010 08:51 schreef NoRemorse het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis was Hitler de winnaar in de verkiezingen eind jaren 30.......
Ja, hij is leukquote:Dat jij de moord op 6 miljoen joden goedpraat alleen maar omdat hij verkiezingen heeft gewonnen wat ben jij een smerig persoon.
Enlighten me.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lekkere simpele ziel
Hetzelfde wat Hamas deed.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
De door Hitler gewonnen verkiezingen en zijn greep naar de absolute macht zijn twee verschillende dingen lief trolletje
Het is nu: Israël tegen Amerikanen, Turken, Ieren, en wie weet hoeveel andere nationaliteiten aan boord van die schepen.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 08:54 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou nee
Lees je alsjeblieft even in.
quote:
De vaart richting de Gazastrook was ook onrechtmatig, het aanvallen van gewapende commando's ook. Zeg wat ben jij selectief, ben je moslim ofzo?quote:Op maandag 31 mei 2010 08:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
4 stuks lichtgewond. Als ik jou tegen een hekwerk duw kan je al gewond raken.En aan de andere zijde meerdere doden en zwaargewonden. Bovendien waren de Israelische soldaten de agressor, met hun onrechtmatige gewapende bestorming van een schip.
En toch zullen ze er wel weer mee wegkomen aangezien het westen de vuist enorm diep in de reet van Israel heeft zitten.....quote:Op maandag 31 mei 2010 08:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is nu: Israël tegen Amerikanen, Turken, Ieren, en wie weet hoeveel andere nationaliteiten aan boord van die schepen.
Goed geradenquote:Op maandag 31 mei 2010 08:56 schreef Haradrim het volgende:
[..]
De vaart richting de Gazastrook was ook onrechtmatig, het aanvallen van gewapende commando's ook. Zeg wat ben jij selectief, ben je moslim ofzo?
Het is iig dezelfde eeuwige bron van ellende.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:55 schreef Disana het volgende:
Het is nu: Israël tegen Amerikanen, Turken, Ieren, en wie weet hoeveel andere nationaliteiten aan boord van die schepen.
Dat is waar, maar ik hoop niet dat dit zonder diplomatieke gevolgen zal blijven.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het is iig dezelfde eeuwige bron van ellende.
En wat zegt het oorlogsrecht (verdrag van geneve) over het aanvallen van burgers.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:56 schreef Haradrim het volgende:
[..]
De vaart richting de Gazastrook was ook onrechtmatig, het aanvallen van gewapende commando's ook. Zeg wat ben jij selectief, ben je moslim ofzo?
De vaart richting Gazastrook is in het geheel niet onrechtmatig, zeer zeker niet als ze zich in internationale wateren bevinden. Het aanvallen van gewapende mannen die je schip enteren is dat ook zeer zeker niet. Rechtmatige verdediging. Maargoed, daarvoor moet je wel verstand hebben van internationaal recht e.d.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:56 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Kijk hier maar bij 1 minuut 50.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bedoel je dat filmpje waarbij de soldaat meteen met zijn geweer op de mensen richt en er meteen kogelgaten in de zijkant van het schip te zien zijn?
Als Al-Jazeera je geliefde bron is, dan klopt het dat ze zich in INTERNATIONALE wateren bevonden.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:01 schreef NoRemorse het volgende:
[..]
Kijk hier maar bij 1 minuut 50.
Van je geliefde aljazeera zender
Oorlogs activisten die met stalen pijp[en op een special forces inrammen.
Het linkse idee van vredes activisten![]()
Hoe harder je slaat hoe liever we je noemen in de media.
Moet ik nu voor je uit de doeken gaan doen waarom Hitler's greep naar de absolute macht niet hetzelfde is als Hamas' verkiezingsoverwinning?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |