abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82131529
Tsja, met 2 boten en 600 opvarende gewoon gaan is best provocerend, hoe illegaal en belachelijk de blokkades ook zijn. En dan gaan we er vanuit dat er alleen maar hulpgoederen werden vervoerd...
  maandag 31 mei 2010 @ 08:20:29 #27
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_82131546
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:18 schreef opgebaarde het volgende:
Tsja, met 2 boten en 600 opvarende gewoon gaan is best provocerend, hoe illegaal en belachelijk de blokkades ook zijn. En dan gaan we er vanuit dat er alleen maar hulpgoederen werden vervoerd...
Niet zo relevant als dit allemaal in internationale wateren heeft plaatsgevonden.
Intelligent, but fucked up.
pi_82131563
De goedpraters zijn ook weer gearriveerd zie ik.

Natuurlijk waren het alleen hulpgoederen..
  maandag 31 mei 2010 @ 08:22:44 #29
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_82131578
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:21 schreef IHVK het volgende:

Nou ja, zeker weten doe je het nooit.
pi_82131587
Je geeft zelf al aan dat de blokkades belachelijk zijn. En waarom beslist Israel eigenlijk over schepen naar Gaza? Zou er toch een bezetting zijn dan.
pi_82131599
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:20 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Niet zo relevant als dit allemaal in internationale wateren heeft plaatsgevonden.
Dat maakt helemaal niet uit dat dat nog in Internationaal water is gebeurd omdat de vloot meerdere malen heeft gezegd dat het illegale activiteiten verricht en dat het een militaire zone in gaat varen. Dan heeft Israel gewoon het recht om zijn elangen te verdedigen.
Als een schip illegale activiteiten verricht of oorlogs daden dan mag dat gewoon door de authoriteiten aangepakt worden. Anders zouden piraten het wel heel makkelijk hebben blijven ze gewoon in internationaal water en zou niemand er wat aan kunnen doen.
pi_82131618
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:22 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Nou ja, zeker weten doe je het nooit.
Je kunt er van uit gaan. Dit is een internationaal georganiseerd iets met belangrijke betrokkenen. Ik weet voor 99,9 % zeker dat er geen wapens ofzo onderweg waren.
pi_82131621
En die pro hamas terroristen supporters zo heel stoer "laat het israelise lger maar komen we slaan ze wel weg"
  † In Memoriam † maandag 31 mei 2010 @ 08:26:23 #34
137949 Disana
pi_82131622
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:18 schreef opgebaarde het volgende:
Of je informeert je gewoon en leest dat er vijf passagiersschepen zijn en drie schepen met bouwmaterialen en medische en schoolvoorzieningen.
pi_82131631
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:21 schreef IHVK het volgende:

Goedpraters Het komt gewoon van 2 kanten, Israel is niet de enige schuldige.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_82131641
-edit

[ Bericht 96% gewijzigd door Frutsel op 31-05-2010 13:59:39 ]
PWBF
pi_82131642
Oorlogsdaden

Het waren zeker weer Hamas strijders verstopt achter een menselijk schild volgens Israel en de goedpraters.
pi_82131661
Als je met een paar vrachtvliegtuigen naar Afghanistan gaat om de Taliban te helpen dan wordt je ook uit de lucht geschoten.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_82131665
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Alsof Hamas die goederen niet voor zichzelf zou opeisen. De normale burger zou daar weinig tot niets van terugzien.

Enne, de bootvaarders gebruikten zelf ook geweld (met stokken slaan tegen commando's ... ) en ja, hoe oneerlijk het ook mag lijken... Geweld wordt dan beantwoord met geweld.

En eens met bijdehand.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_82131666
quote:

[..]

Israel heeft vandaag weer bewezen de agressor te zijn door een hulpkonvooi met humanitaire goederen aan te vallen.
Dat moet je kunnen toegeven.
pi_82131671
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:26 schreef Disana het volgende:

[..]

Of je informeert je gewoon en leest dat er vijf passagiersschepen zijn en drie schepen met bouwmaterialen en medische en schoolvoorzieningen.
jij gelooft ook alles wat je leest he.
die schepen kunnen vol met wapentuig liggen, het geweldadige karakter van de opvarende bewijst al genoeg.
Dit zijn gewoon schepen vol met huurlingen en ileologische soldaten van Hamas.

Als ze die hulpgoederen eht Gaza in hadden willen brengen dan hadden ze dat via Israel kunnen doen.
pi_82131679
quote:

[..]

In dit specifieke geval wel.
pi_82131680
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:30 schreef IHVK het volgende:

[..]

Israel heeft vandaag weer bewezen de agressor te zijn door een hulpkonvooi met humanitaire goederen aan te vallen.
Israel viel binnen op die schepen, toen werden ze aangevallen. Die schepen mochten daar niet eens zijn dus ik snap het probleem ook niet zo.
  maandag 31 mei 2010 @ 08:31:27 #44
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_82131681
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:24 schreef NoRemorse het volgende:

[..]

Dat maakt helemaal niet uit dat dat nog in Internationaal water is gebeurd omdat de vloot meerdere malen heeft gezegd dat het illegale activiteiten verricht en dat het een militaire zone in gaat varen. Dan heeft Israel gewoon het recht om zijn elangen te verdedigen.
Als een schip illegale activiteiten verricht of oorlogs daden dan mag dat gewoon door de authoriteiten aangepakt worden. Anders zouden piraten het wel heel makkelijk hebben blijven ze gewoon in internationaal water en zou niemand er wat aan kunnen doen.
Zolang dat schip in internationale wateren vaart en nog niets heeft gedaan wat niet mag? Echt niet hoor
pi_82131682
Whatever, zullen we de trollklonen verder maar gewoon even negeren?
  † In Memoriam † maandag 31 mei 2010 @ 08:31:35 #46
137949 Disana
pi_82131685
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:30 schreef NoRemorse het volgende:

[..]

jij gelooft ook alles wat je leest he.
die schepen kunnen vol met wapentuig liggen, het geweldadige karakter van de opvarende bewijst al genoeg.
Dit zijn gewoon schepen vol met huurlingen en ileologische soldaten van Hamas.

Als ze die hulpgoederen eht Gaza in hadden willen brengen dan hadden ze dat via Israel kunnen doen.
Jij zat fout, je had het over 2 schepen. Jij gelooft ook alles wat je leest uitkomt.
pi_82131686
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:30 schreef IHVK het volgende:

[..]

De agressor? Uitlokking door een vloot met pro-palestina "activisten" door het negeren van een door een rechtsgeldig land opgelegde blokkade.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_82131689
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:26 schreef Disana het volgende:

[..]

Rustig joh...

En israël wilden de goederen eerst controleren in Ashdod en dan eventueel doorlaten maar dat zagen deze lieve mensjes zelf niet zitten. Nu snap ik dat ze Israel niet vertrouwen maar ze zochten bewust de confrontatie. Of er te veel geweld is gebruikt, i dunno maar het lijkt er op
pi_82131691
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:31 schreef 68 het volgende:

[..]

In dit specifieke geval wel.
Dus als iemand een steen gooit naar het leger en het leger schiet, dan is het leger de enige schuldige
  maandag 31 mei 2010 @ 08:31:53 #50
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_82131692
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Israel viel binnen op die schepen, toen werden ze aangevallen. Die schepen mochten daar niet eens zijn dus ik snap het probleem ook niet zo.
Die schepen mochten daar wel degelijk zijn, als ze zich in internationale wateren bevonden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')