Nee, nee en nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:28 schreef Biogarde het volgende:
Nee, want dan gaan ze later slapen en staan ze later op. Gevolg: zelfde als in de oude situatie.
Oh, oke.quote:
Dit topic had vanaf de eerste letter al geen zin meer.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:35 schreef o.us het volgende:
Volgens mij heeft dit topic na de post van Bio niet zo veel zin meer.
Dan krijg je collega's die het je kwalijk nemen dat je een uur later komt, ook al staat er 'glijdende uren' in je contract en je had niks in de planning staan wat betreft vergaderingen of zo.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:29 schreef Rekkie het volgende:
Dan zoek je een fatsoenlijke baan waarbij je flexibele werktijden hebt.....
Geen last van.quote:Op maandag 31 mei 2010 03:03 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Dan krijg je collega's die het je kwalijk nemen dat je een uur later komt, ook al staat er 'glijdende uren' in je contract en je had niks in de planning staan wat betreft vergaderingen of zo.
Nee hoor, mensen groeien dan langzaam in een natuurlijk ritme. Het is namelijk ook echt niet zo dat als mensen om 16.00uur moeten beginnen, ze pas om 8uur 's ochtends naar bed gaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:28 schreef Biogarde het volgende:
Nee, want dan gaan ze later slapen en staan ze later op. Gevolg: zelfde als in de oude situatie.
behalve op maandag?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:12 schreef rontvierkand het volgende:
Ik werk van 7 tot 19 of later. Jullie boffen maar met jullie kantoorjobjes
Ah je bent ijsjesverkopert in Scheveningen.quote:
Nou wat boffen wijquote:Op maandag 31 mei 2010 12:12 schreef rontvierkand het volgende:
Ik werk van 7 tot 19 of later. Jullie boffen maar met jullie kantoorjobjes
Kantoortijden zijn sowieso waardeloos, half 8 beginnen en om 4 uur naar huis. heb je ook nog een beetje aan de dag. welke lul wil er nou tot 19:00 werken?quote:Op maandag 31 mei 2010 01:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Waarom houden kantoortijden enkel en alleen rekening met blije vroege huismoeders met een pittig kapsel?
Niemand wordt toch vrijwillig voor 09.30 uur wakker?²
Ieder normaal mens functioneert 's ochtends vroeg als een hardloper met astma en uitgezaaide longkanker.
Wanneer de kantoortijden bijvoorbeeld van 10.00 t/m 18.00 of 11.00 t/m 19.00 uur zouden zijn zal ons slaafse volk nog productiever zijn en zal de levensverwachting ook een positieve boost krijgen. Daarnaast zullen de (dodelijke) ongevallen een heel stuk afnemen.
Dat vind ik altijd nog wel de ergste dooddoener. Als je 's morgens voor dag en dauw je nest uit moet komene na je werk juist niets meer aan je dag, omdat je dan te moe bent om een poot te verzetten. En dan moet je ook nog eens vroeg gaan slapen om er de volgende dag weer veel te vroeg uit te moeten.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:59 schreef cvboer het volgende:
[..]
Kantoortijden zijn sowieso waardeloos, half 8 beginnen en om 4 uur naar huis. heb je ook nog een beetje aan de dag.
Niets mis mee. Kun je na het werk rechtstreeks op een terrasje gaan zitten.quote:welke lul wil er nou tot 19:00 werken?
nope, ik ben snoeier. en de struikjes kunnen alleen in de zomer gesnoeid worden.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ah je bent ijsjesverkopert in Scheveningen.
Dat dus. Maar eigenlijk doe je dat vanaf de kleuterschool al, alleen beseften we het toen nog niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als je 's morgens voor dag en dauw je nest uit moet komene na je werk juist niets meer aan je dag, omdat je dan te moe bent om een poot te verzetten. En dan moet je ook nog eens vroeg gaan slapen om er de volgende dag weer veel te vroeg uit te moeten.
Inderdaad, 7 tot 3 is veel beterquote:Op maandag 31 mei 2010 16:52 schreef henkzijlstra het volgende:
9 tot 5 mentaliteit![]()
ofwel ts doet mbo
sowieso mensen die tijdens bepaalde tijden aanwezig moeten zijnquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |