Ze had op pinkpop toch best een lekker lichaam en d'r hoofd is op dat haar na ook niet echt verkeerd.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Met lang haar zag ze er ook niet uit.
Jij snapt het niet he.quote:
Doe maar 100x meer. Ik word niet opgewonden door zwarte vrouwenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
Alleen Halle Berry is met kort kapsel lekker:
[ afbeelding ]
Zo zwart is ze niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:57 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Doe maar 100x meer. Ik word niet opgewonden door zwarte vrouwen
Volgens mij snap jij het niet... Ik zeg nergens dat ik het beter vind staan.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij snapt het niet he.
Kort vlot pittig haar staat een vrouw die lichamelijk niet mislukt is, nooit beter.
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:48 schreef Sapstengel het volgende:
Pink:
[ afbeelding ]
Matt Damon:
[ afbeelding ]
Die vrouw bovenaan heeft goddelijke benen, k*t, onderlijf, en buik maar de borstjes vallen tegen en de kop is gewoon vreselijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:48 schreef Sapstengel het volgende:
Pink:
[ afbeelding ]
Matt Damon:
[ afbeelding ]
Goddelijke benen? De terminator zou er jaloers op zijn..quote:Op maandag 31 mei 2010 01:06 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Die vrouw bovenaan heeft goddelijke benen, k*t, onderlijf, en buik maar de borstjes vallen tegen en de kop is gewoon vreselijk.
Dus 50% ja/nee met de vraag of ze neukbaar is....
Hoe bedoel je met pony kapsel?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Korte kapsels zijn inderdaad doorgaans vreselijk.
Maar wat ik misschien nog erger vind is zo een pony-kapsel.
Daardoor krijgen vrouwen vaak zoeen mongolenkoppie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |