quote:Op zondag 30 mei 2010 23:30 schreef MissJ het volgende:
omg een klant die wilde dat zij haar naam in zijn pik ging snijden![]()
Lange naam kerven voor 150 per letter.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:30 schreef MissJ het volgende:
omg een klant die wilde dat zij haar naam in zijn pik ging snijden![]()
Wat is er dan zo verschrikkelijk aan?quote:
Het zou niet nodig moeten zijnquote:
Hoe kun je 130 klanten krijgen in 1 dagquote:Op zondag 30 mei 2010 23:33 schreef Irritatie100 het volgende:
130, gadverdamme![]()
Je zal de laatste zijn
Ach, met zo'n kop krijg je wss alleen mensen die nooit aan neuken toekomen, dus die zijn binnen een minuut klaar.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kun je 130 klanten krijgen in 1 dag
Was dat met Butters die ineens een pimp werd?quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Was dat met Butters die ineens een pimp werd?
Nou ja, ze dacht dat ze 2 maanden zwanger was. Sowieso lastig de tijd in te schatten als je dag en nacht bezig bent.quote:
Ik volg het niet zo meerquote:
Dat dan weer welquote:Op zondag 30 mei 2010 23:40 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou ja, ze dacht dat ze 2 maanden zwanger was. Sowieso lastig de tijd in te schatten als je dag en nacht bezig bent.
Post eens wat gesprekkenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik volg het niet zo meer
Zit te msn'en met 14-jarige meisjes over pijpen
Disclaimer: ik ken haar irl en zij begon!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dan ook niks.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:43 schreef darkshadow16 het volgende:
Dit zou 6,5 maand zijn. Dat moet je toch wel doorhebben?Hoeft niet in spoiler hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarop? Ik ben toch zeker geen lesbo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |