Was dat met Butters die ineens een pimp werd?quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Was dat met Butters die ineens een pimp werd?
Nou ja, ze dacht dat ze 2 maanden zwanger was. Sowieso lastig de tijd in te schatten als je dag en nacht bezig bent.quote:
Ik volg het niet zo meerquote:
Dat dan weer welquote:Op zondag 30 mei 2010 23:40 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou ja, ze dacht dat ze 2 maanden zwanger was. Sowieso lastig de tijd in te schatten als je dag en nacht bezig bent.
Post eens wat gesprekkenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik volg het niet zo meer
Zit te msn'en met 14-jarige meisjes over pijpen
Disclaimer: ik ken haar irl en zij begon!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dan ook niks.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:43 schreef darkshadow16 het volgende:
Dit zou 6,5 maand zijn. Dat moet je toch wel doorhebben?Hoeft niet in spoiler hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarop? Ik ben toch zeker geen lesbo.quote:
Ja, jij wilde toch zo graag dat ik ze postte?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarop? Ik ben toch zeker geen lesbo.
Ik zei 14, geen 15quote:Op zondag 30 mei 2010 23:46 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Zit ze hier tussen?
http://www.whitelinefirm.nl/node/1209
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:48 schreef Dynd het volgende:
''Jongens, ik heb slecht nieuws. Papa gaat niet terug komen van de supermarkt voor extra boodschappen, hij heeft een hartaanval gehad terwijl hij gezogen werd door een hoer''.
geen wonder dat het verboden isquote:Op zondag 30 mei 2010 23:49 schreef Xenomaniac het volgende:
De 1 ziet er nog viezer uit dan de ander.
Gatverdamme.
Ja, of dat je online verder moet kijkenquote:
Precies.quote:
Axe had dat volgens mijquote:
Bestaan er lekkere hoeren?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:55 schreef Xenomaniac het volgende:
Als je nou een reportage maakt over hoeren, waarom dan niet over lekkere hoeren?
Wat is het praktisch nut van een oneindige rij afgekloven vrouwen over mijn scherm?
Een reportage over lekkere hoeren kijkt ook prettiger.
Tuurlijk.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
LOL dan betaal je dat geld en lukt het je niet om klaar te komen
Hahaquote:Op zondag 30 mei 2010 23:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
TERING die pimps, dit is toch gewoon een parodie van zichzelf
Indd, en die hoertjes ookquote:Op zondag 30 mei 2010 23:59 schreef darkshadow16 het volgende:
Zo dat is pas een PIMP
Echt net zoals in de film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |