Ja best wel smerigquote:Op maandag 31 mei 2010 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nasty!
Tja, eerst was ik ook nooit zo opgeruimd, maar sinds ik samenwoon is alles gewoon opgeruimd.
Nee, dan is er niks aan de hand.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, wij hebben een afwasmachine en alles gaat gewoon meteen daarin dus geen vuile vaat opgestapeld.. Alleen wel eens een paar pannen maar die staan er ook max een dag dus wat mij betreft geen probleem.
Je vergeet Pokémon en FIFA.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:15 schreef Maisnon het volgende:
seks?
voetbal?
fitness?
14 jarige meisjes?
Een vaatwasser...quote:Op maandag 31 mei 2010 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, wij hebben een afwasmachine en alles gaat gewoon meteen daarin dus geen vuile vaat opgestapeld.. Alleen wel eens een paar pannen maar die staan er ook max een dag dus wat mij betreft geen probleem.
Meh, ik zet wel neer dat de volgende keer dat ik iets aantref op het aanrecht het naar buiten gaat/vliegt.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als ik dat zou lezen zou ik me de tering lachen en in je bier pissen. En je vraagt er dan gewoon zelf om.
Het gaat automatisch, geloof mequote:Op maandag 31 mei 2010 00:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat zou hier precies hetzelfde gaan.
Ik ben nu niet zo opgeruimd, maar ik merk dat als het moet, het wel zo is.
Euwwwh!quote:Op maandag 31 mei 2010 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja best wel smerigen de muizen houden me daar 's nachts wakker, brrr.
En hmm knap, hopen dat dat bij mij ook gaat gebeuren!
En waarom die PI?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat automatisch, geloof me![]()
En als je er eenmaal aan gewend bent is het heerlijk.
Ik ben van nature een sloddervos, vandaar die PI.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:24 schreef mstr het volgende:
[..]
En waarom die PI?
Maar ik snap het, al is diegene met wie ik zou gaan samenwonen (nu gezien dan) niet super opgeruimd en soms ook niet echt gestructureerd.
Jawel, ik ben op zich wel opgeruimd.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben van nature een sloddervos, vandaar die PI.![]()
Ehm, als jullie beiden niet echt opgeruimd zijn dan weet ik niet of dat gaat gebeuren
Oh, dan moet het goed komenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Jawel, ik ben op zich wel opgeruimd.
Maar zij laat wel wat meer dingen zweven achter zich aan.
Voorlopig zijn er nog geen plannen om te gaan samenwonen, dus dat scheelt weer.
Ik hoop 'tquote:Op maandag 31 mei 2010 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dan moet het goed komen![]()
Zie hier het resultaat
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:15 schreef Maisnon het volgende:
seks? nope
voetbal? nope
fitness? nope
14 jarige meisjes? nope
Ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:30 schreef ynuhh het volgende:
Ik kan echt genieten van schone dingen.
Ook ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Heerlijk frisse lakens.
Dat is altijd extra lekker slapen
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ook ja.En een schoon aanrecht vind ik ook erg fijn, net als een schone vloer.
Ja ik zeg ook steeds dat ze een kat moeten nemenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Euwwwh!
Muizen zijn helemaal smerig.
Hebben ze geen kat ofzo?
MUWHAHAquote:Op maandag 31 mei 2010 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een vaatwasser...![]()
![]()
* Kwijl...
Wij hebben hier geen aansluiting, dus moet er afgewassen worden![]()
![]()
En ik ben het niet.
Fietsje waar blijft m'n viboquote:
Oh a, das niet handig, bovendien moet je dan een kattenbak hebben.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook steeds dat ze een kat moeten nemenmaarja het is nogal een chaos daar, niet echt de optimale omgeving voor een kat. Bovendien gaat 'ie vast eten/krabben aan hetzelfde vuilnis waar de muizen op af komen..
Waarom moet je extra betalen voor een was- en afwasmachine? Beetje vreemd. Bij mij zit dat gewoon bij de huur in.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
MUWHAHAwij hebben was- en afwasmachine voor maar 4,50 per persoon per maand.
[..]
Fietsje waar blijft m'n vibo?
Lijkt me niet erg hygiënisch nee..quote:Op maandag 31 mei 2010 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh a, das niet handig, bovendien moet je dan een kattenbak hebben.
Als er iets stinkt...![]()
![]()
Bij een bepaald restaurant hebben ze ook twee katten, al heb ik ze de laatste paar keer niet meer gezien.
Zou je überhaupt katten mogen hebben in een restaurant?
Het lijkt me een beetje vies?
Omdat we die gewoon zelf huren, contract is van een van m'n huisgenoten.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom moet je extra betalen voor een was- en afwasmachine? Beetje vreemd. Bij mij zit dat gewoon bij de huur in.Plus een droger.
Ah op die manier. Ja ik heb alles incl maar betaal dan ook belachelijk veel. Maar ik volg je.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
Internet heb ik dan weer wel inclusief!
Wat?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:51 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind het trouwens nog steeds zo spannend dat ik een slang heb gezien vandaag, hihihi.
Oh, ik had het fout? Nou dan stop ik wel met antwoorden in jouw plaats.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:56 schreef Smart_ass het volgende:
Met alleen mijn moeder eigenlijk.
Maar check, 4ebe:
Slangen in Nederland.
Wel 10 cm ja?quote:Op maandag 31 mei 2010 01:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik heber ook ooit een gezien. Die had iets geels op zn kop en was echt 10 cm denk ik
.
Jij bent grotere slangen gewend?quote:
Gelukkig wel jaquote:Op maandag 31 mei 2010 01:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent grotere slangen gewend?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |