Die heeft mijn vriendin en die zit elke keer weer jaloers naar m'n Iphone te kijken.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
HD2 is ook sjiek, draait alleen op Windows. Maar de schil van HTC maakt 'm echt bruikbaar. En de hardware zelf is zo mooi
Oh je hebt gelijk, die laatste link in de op klopt nietquote:Op zondag 30 mei 2010 22:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Niet waar?
Sluitpost #6
[..]
24 mei
En topic #7 is 24 mei door mij gemaakt.
Omdat windows mobile...quote:Op zondag 30 mei 2010 22:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die heeft mijn vriendin en die zit elke keer weer jaloers naar m'n Iphone te kijken.
Opgelost medunkt.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:50 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Oh je hebt gelijk, die laatste link in de op klopt niet. 't Gaat ook zo snel met deze reeks
en nu weer wel trouwens.. bedtijd voor mij![]()
Vergeet niet dat Apple zaken doet met de A8 Cortex CPU. Vergelijkbaar tussen de strijd Core2Duo vs. AMD een paar jaar geleden. Intel wist met halve snelheden nog steeds sneller en zuiniger te zijn. Plus dat ze bij Apple het OS kunnen optimaliseren voor de hardware, iets wat HTC niet zo goed kan omdat ze 1 OS op meerdere toestellen bakken.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom...
Ik wou niet back in time zeg maar... En dat gevoel had ik bij het 3GS nemen.
Ben erggg benieuwd waarmee apple komt wb. 4g. Ik vrees voor hen dat ze nu eens gelijk komen te staan met de Desire. Ik zou dat persoonlijk erg zonde vinden omdat het niet lang duurt tot er weer een betere HTC op de markt komt.
Eveneens waar...quote:Op zondag 30 mei 2010 22:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Apple zaken doet met de A8 Cortex CPU. Vergelijkbaar tussen de strijd Core2Duo vs. AMD een paar jaar geleden. Intel wist met halve snelheden nog steeds sneller en zuiniger te zijn. Plus dat ze bij Apple het OS kunnen optimaliseren voor de hardware, iets wat HTC niet zo goed kan omdat ze 1 OS op meerdere toestellen bakken.
Behalve dat HTC zoveel toestellen uitbrengt dat ze beloofde updates niet kunnen waarmaken. Updates die een toestel zo smooth kunnen maken en je echt een keer kan spreken van een killer.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eveneens waar...
Ik vind dat beiden elkander niet ontlopen. Het is, en daarom ben ik dol op mijn macbook, dat Apple zich erg goed kan concentreren op zijn product... Het heeft niet ontiegelijk meer modellen waar ze soms zich moeten haasten om iets af te maken wat misschien nét niet zo slick werkt. En dat kan Apple wel, en daarvoor hulde
Anderzijds is het jammer dat de prijs dan vaak wel weer erg slecht in verhouding is.
Nou, alleen jammer dat ik hem 2-jarig heb. Ach welja, we shall see. Misschien verkoop ik hem wel volgend jaar aan een buurman die er geen verstand van heeft.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Behalve dat HTC zoveel toestellen uitbrengt dat ze beloofde updates niet kunnen waarmaken. Updates die een toestel zo smooth kunnen maken en je echt een keer kan spreken van een killer.
Nu loop je de winkel uit en kondigde HTC 22 nieuwe toestellen aan met 18Ghz CPU's, beloofde je een update maar hebben nog geen drol kunnen waarmaken.
Maar goed, ik geef ze een kans. Krijg ik geen 2.2 update, dan was het m'n laatste HTC ooit.
Het scheelt wel dat de Desire al heel soepel draait met Android 2.1quote:Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Behalve dat HTC zoveel toestellen uitbrengt dat ze beloofde updates niet kunnen waarmaken. Updates die een toestel zo smooth kunnen maken en je echt een keer kan spreken van een killer.
Nu loop je de winkel uit en kondigde HTC 22 nieuwe toestellen aan met 18Ghz CPU's, beloofde je een update maar hebben nog geen drol kunnen waarmaken.
Maar goed, ik geef ze een kans. Krijg ik geen 2.2 update, dan was het m'n laatste HTC ooit.
Ik mag inderdaad wel hopen dat die update er komt, ik moet nog zo'n 2 jaar met dat toestel doen. Het is dat een zeer goede aanbieding was, anders had ik ook niet gedaan voor 2 jaar.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
2 jaar abonnementen begin ik niet meer aan.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik mag inderdaad wel hopen dat die update er komt, ik moet nog zo'n 2 jaar met dat toestel doen. Het is dat een zeer goede aanbieding was, anders had ik ook niet gedaan voor 2 jaar.
Maar goed, ook op android 2.1 werkt hij lekker naar mijn mening.
Mjah ik ben er niet zo van om voor een telefoon te betalen, ik heb serieus nog nooit voor een telefoon betaald. Dit is ook mijn eerste smartphone en vond deze deal wel dermate goed dat ik nu ook maar eens overstag ben gegaan. Maar ik zal wel zien hoe het bevalt, het is inderdaad wel een aardige tijd 2 jaar.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
2 jaar abonnementen begin ik niet meer aan.
Had bij Telfort een aanbod voor 12 maand en niets bijbetalen maar als ik had moeten bijbetalen om het op 12 maanden te houden had ik dat ook gedaan.
Doe ik later ook als ik centjes verdien en geen steuntrekker meer ben van de informatie beheer groepquote:
Ik heb 2 tientjes bijbetaald dat vond ik wel primaquote:Op zondag 30 mei 2010 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe ik later ook als ik centjes verdien en geen steuntrekker meer ben van de informatie beheer groep
Naja, het is een rekensom.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:07 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Mjah ik ben er niet zo van om voor een telefoon te betalen, ik heb serieus nog nooit voor een telefoon betaald. Dit is ook mijn eerste smartphone en vond deze deal wel dermate goed dat ik nu ook maar eens overstag ben gegaan. Maar ik zal wel zien hoe het bevalt, het is inderdaad wel een aardige tijd 2 jaar.
Ja, maar ik heb hem niet verlengd... dat kon voor mij niet uit. Nieuwe abonnementen waren bij het uitkomen van het toestel nog niet zo aantrekkelijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb 2 tientjes bijbetaald dat vond ik wel prima
Ik ga ff zoekenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is echt het vreemdste spel ooit
En die vogels hebben hun eigen specialiteitenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet vogels lanceren om varkens dood te maken!
Wat was er zo goed aan de aanbieding dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik mag inderdaad wel hopen dat die update er komt, ik moet nog zo'n 2 jaar met dat toestel doen. Het is dat een zeer goede aanbieding was, anders had ik ook niet gedaan voor 2 jaar.
Maar goed, ook op android 2.1 werkt hij lekker naar mijn mening.
Vaag...quote:Op zondag 30 mei 2010 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet vogels lanceren om varkens dood te maken!
Ja zoals die ene die een ei laat vallen!quote:Op zondag 30 mei 2010 23:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En die vogels hebben hun eigen specialiteiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |