Wel tof dat je iig me lekker aan het helpen wasquote:Op zondag 30 mei 2010 22:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Told ya!
Geen 'ondersteuning authenticatie' is in normaal Nederlands: inloggen niet vereist
Hoi hoi hoiquote:Op zondag 30 mei 2010 22:39 schreef Armageddon het volgende:
Komt nog steeds niet in de buurt van de Iphone. dikke FAIL dus.
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:39 schreef Armageddon het volgende:
Dat vind jij hoor.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:39 schreef Armageddon het volgende:
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:41 schreef Armageddon het volgende:
HTC is nu nog sneller!
Beetje 3D streetfighter trekt die kutfoon niet.
Iphone
Niks wat de Desire niet kan wat een iPhone wel kan, andersom is niet op een hand te tellen.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:39 schreef Armageddon het volgende:
AutoBrightness werkt prima hier hoor, ook 's nachts in het donker erg aangenaamquote:Op zondag 30 mei 2010 22:43 schreef Qwea het volgende:
ik wil wel ff kijken nog waar ik het scherm kan dimmen. Wat staat dat ding fel man
Ja!quote:
Klopt. Alleen de uitvoering ervan is hier en daar minder.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:43 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Niks wat de Desire niet kan wat een iPhone wel kan, andersom is niet op een hand te tellen.
Gaat automatisch, anders ff naar instellingen en dan geluid en weergave!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:43 schreef Qwea het volgende:
ik wil wel ff kijken nog waar ik het scherm kan dimmen. Wat staat dat ding fel man
Erg leuk toestel. Snel, mooier scherm dan iPhone en Android werkt wel oke. De apps en store beginnen vorm te krijgen en ik vind het bellen en de signaalsterkte van de Desire beter dan de iPhone.quote:
Niet waar?quote:
24 meiquote:Op maandag 24 mei 2010 16:23 schreef RacerDKB het volgende:
Slotje.
Grooooot voordeel vind ik: toch nog drukbare knoppen. Niet 1 knop van de iPhone. Zal wel gewenning zijn.quote:
Ok, goed nieuws dan. Over een half jaar eens even kijken dan naar HTC. Vond het tot nu toe ruk namelijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Erg leuk toestel. Snel, mooier scherm dan iPhone en Android werkt wel oke. De apps en store beginnen vorm te krijgen en ik vind het bellen en de signaalsterkte van de Desire beter dan de iPhone.
En vergeet niet dat de 3GS er alweer bijna een jaar is.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Grooooot voordeel vind ik: toch nog drukbare knoppen. Niet 1 knop van de iPhone. Zal wel gewenning zijn.
Verder, ook zonder dollen: Was de 4g tegelijkertijd uitgeweest ten tijde van van de lancering van de Desire dan had ik een hard time gehad in het kiezen welke ik had moeten nemen.
HD2 is ook sjiek, draait alleen op Windows. Maar de schil van HTC maakt 'm echt bruikbaar. En de hardware zelf is zo mooiquote:Op zondag 30 mei 2010 22:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ok, goed nieuws dan. Over een half jaar eens even kijken dan naar HTC. Vond het tot nu toe ruk namelijk.
Daarom...quote:Op zondag 30 mei 2010 22:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En vergeet niet dat de 3GS er alweer bijna een jaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |