Daar is ze weer. WEEEEEEEEE oh WEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEquote:Op zondag 30 mei 2010 22:13 schreef Winner_Taco het volgende:
Ik zou jou wel eens willen niet willen horen zingen
Ik zal jou nooit meer iets vragen oke?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:15 schreef Steve-O het volgende:
Om dit topic iets meer kans te geven
Prima muziek als je het mij vraagt
Zit je in de auto?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:12 schreef tong80 het volgende:
Net Carglass gebeld.
Zie je wel Tong!quote:
QFTquote:Op zondag 30 mei 2010 22:15 schreef Steve-O het volgende:
Om dit topic iets meer kans te geven
Prima muziek als je het mij vraagt
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:39 schreef ranja het volgende:
Skunk Anansie heeft in elk geval nog een paar redelijke singles. Radiohead slechts 1.
Maar beide zou ik ze niet graag live zien en al helemaal niet horen
2 lakens, 1 pak. ofzo. Behalve dat ik Coldplay al vanaf de eerste single niet leuk vind.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:29 schreef CasB het volgende:
Coldplay is erger dan Radiohead.
Vroeger was alles beterquote:Op maandag 31 mei 2010 11:06 schreef ranja het volgende:
[..]
2 lakens, 1 pak. ofzo. Behalve dat ik Coldplay al vanaf de eerste single niet leuk vind.
Dat begon bij Radiohead pas ná Pablo Honey. Of eigenlijk viel dat album al tegen na de verwachting het horen van Creep.
waaaaat?! Muse is goed!quote:
Inderdaad, sinds 1970 is het toch allemaal niet meer wat het wasquote:
Muse is kut en coldplay meh.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:38 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
waaaaat?! Muse is goed!Radiohead ook trouwens!
En coldplaymaar daar gaat dit topic niet over..
Open er een topic over.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:54 schreef schaap001 het volgende:
Kane is erger dan Radiohead. Veruit. En erger dan Skunk Anansie ook trouwens.
Dat Kane onwijs kut is staat buiten kijf joh , niemand die zal zeggen dat dat wat isquote:Op maandag 31 mei 2010 22:54 schreef schaap001 het volgende:
Kane is erger dan Radiohead. Veruit. En erger dan Skunk Anansie ook trouwens.
Niet zo happen jongehquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:59 schreef Mykonos het volgende:
Wat is dan het probleem van Radiohead??
Goeie muziek, sterke teksten..
Bands als Kane, daar mag je idd op spugen, maar Radiohead is goed!
Hey kijk, iets met de kop en de staart (afgezien van Coldplay, dat zuigt al sinds de eerste dag van onze jaartelling).quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:40 schreef DrowningMan het volgende:
Radiohead is goed
Muse was ooit goed
Van Coldplay is alleen het eerste album de moeite waard.
Slotje
Hoe noem jij het dan ?quote:
Hadden ze al eerder samen een singel opgenomen ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:52 schreef Ripley het volgende:
weet je wat pas erg is tong? De nieuwe single van Marco Borsato en Guus Meeuwis
Ik vind haar gekrijs net zo erg als een krijtje op een schoolbord of een lepel schuren in een lege pan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:54 schreef Forskneck het volgende:
Ja wel
Ik vind het wel meevallen, niet heel veel geschreeuw
Haha ok dan. Vind het altijd wel relaxe muziek waar ik een keer bij mee kan zingenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind haar gekrijs net zo erg als een krijtje op een schoolbord of een lepel schuren in een lege pan.
De zangers waar ik van hou ook niet allemaal. Tom Waits is één van mijn favorieten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:59 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Haha ok dan. Vind het altijd wel relaxe muziek waar ik een keer bij mee kan zingen![]()
Veel van de bands die ik luister hebben geen clean vocals
Ja Tom Waits heeft wel een rauwe stem jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
De zangers waar ik van hou ook niet allemaal. Tom Waits is één van mijn favorieten.
Arno Hintjes zei ooit : 'Zingen is voor de vogeltjes.'
quote:
Dat mag. Arno is één van mijn muzikale helden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:18 schreef Forskneck het volgende:
[..]
wat een vage clip![]()
Ok hier hou ik dus niet van
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat mag. Arno is één van mijn muzikale helden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |