Had het ook rode lampjes ?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Doet me denken aan een bed in een vakantievilla in Renesse.
Rond bed met van die pluche randen, dat draaide rond, en had een spiegelplafond
Ik weet denk ik wel wat je bedoelt. Good luck in ieder geval nog.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mwah, misschien.. Maar geef het niet zo'n grote kans
Ja dan moet je maar niet onrustig slapenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij sommige acties gaat ie vast harder schommelen
Vrij zeker jaquote:Op zondag 30 mei 2010 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het niet het plaatselijke bordeel was?
wow, ging er iets fout? hakkie takkie dag zakkiequote:Op zondag 30 mei 2010 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh my god, na een besnijdenis 6 weken revalideren...
Dat houdt in 6 weken niet opgewonden rakenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Had je dat ding gezienquote:Op zondag 30 mei 2010 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, ging er iets fout? hakkie takkie dag zakkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leek wel een (kleine) paddestoelquote:Op zondag 30 mei 2010 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, ging er iets fout? hakkie takkie dag zakkie
's nachts krijg je automatisch meerdere erecties.. dus dat word al lastigquote:Op zondag 30 mei 2010 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat houdt in 6 weken niet opgewonden raken
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
het schijnt normaal te zijn..sta je op de wachtlijst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Superstrak intapen zodat hij niet kan groeienquote:Op zondag 30 mei 2010 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
's nachts krijg je automatisch meerdere erecties.. dus dat word al lastig
Ja en laat naar bed en vroeg op, althans Mar en ik welquote:
Nu laat naar bed of morgen??quote:Op zondag 30 mei 2010 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en laat naar bed en vroeg op, althans Mar en ik wel
Nee vrijdag en gisterenquote:
Jawelquote:Op zondag 30 mei 2010 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm mijn vraag wordt niet serieus genomen...
quote:
Ah nu snappikut...quote:Op zondag 30 mei 2010 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel![]()
Vrijdag en zaterdag waren we laat wakker en er wel weer vroeg uit, en morgen weer werken dus nu bijtijds naar bed
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah nu snappikut...
Dacht ff dat je bedoelde dat jullie nu laat naar bed gaat en morgen weer vroeg op...
Maar dat rijmde niet met het feit dat Mar al slapen is
Slaap lekker Bennyquote:
QFT...quote:Op zondag 30 mei 2010 23:10 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ga nu ook niet te laat, wekker gaat weer vroeg idd.
Hmmm iedereen weg, dan ik ook maarquote:Op zondag 30 mei 2010 23:13 schreef D. het volgende:
Ik loop ook maar richting de uitgang
Jullie sluiten af?
(ik doe ff een c_a'tje: )quote:Op zondag 30 mei 2010 23:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Is serieus nu iedereen weg?
quote:
Ik keek in het begin vooral naar andere, en dan gewoon je eigen gevoel erbij gooien. Het maakt echt niet uit. Je moet ook niet willen dansen als Justin Timberlake, gewoon lekker bewegen.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]![]()
Help je me mee? Ooit wil ik kunnen dansen.
Je moet doen waar je je het fijnst bij voelt.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet zozeer omdat ik me dan schaam eigenlijk, ik schaam me niet zo snel.
ik geloof niet dat mijn baas dat leuk zou vinden als ik dat zou doenquote:Op maandag 31 mei 2010 08:23 schreef PatriQue89 het volgende:
was de bedoeling dat ik om 0645 uit bed zou komen, om om 0745 de trein te nemen, maar dat word nu 0845,
maar ik moet naar school, en ik hoef eigenlijk pas de 09.15 trein.. dus 't maakt in principe niks uitquote:Op maandag 31 mei 2010 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geloof niet dat mijn baas dat leuk zou vinden als ik dat zou doen
Ik ga misschien wel eerder weg vandaag, moet mijn auto ophalenStaat sinds vrijdag bij de garage
schoolquote:Op maandag 31 mei 2010 08:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
maar ik moet naar school, en ik hoef eigenlijk pas de 09.15 trein.. dus 't maakt in principe niks uit
en zo de tandarts afbellen... ik kan morgen niet
dat moet ook gebeuren natuurlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 08:47 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik maar eens naar een dokter ga. In ieder geval een afspraak maken, want meestal duurt het een week voordat je terecht kan
quote:
Irritant is het. Ik woon in een gehucht, maar al die lui zijn elke dag weer doodziek, als ik het moet geloven. Om 8:00 kun je bellen, dan is de centrale al overbelastquote:Op maandag 31 mei 2010 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat moet ook gebeuren natuurlijk
Ik had al voorwerk gedaan gistermiddag, dus ik kon tot dit tijdstip liggen. Nu wel aan de gang.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je dacht: ik zal maar eens wakker wordenPfff ik had ook wel wat langer in me bed willen liggen
Is het zo erg met me gesteld dat het opvalt?quote:
Nog steeds niet geweldigquote:Op maandag 31 mei 2010 09:58 schreef -Vaduz- het volgende:
En hoe gaat het nu?
ik ook, maar mijn baas zou daar niet mee akkoord zijn gegaanquote:Op maandag 31 mei 2010 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je dacht: ik zal maar eens wakker wordenPfff ik had ook wel wat langer in me bed willen liggen
Waarom dequote:
Het had eenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom de![]()
Dat is toch helemaal niet leuk?
Beterschap BTW
beterschapquote:Op maandag 31 mei 2010 10:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het had eenmoeten zijn
(TYPO!
)
hmm, nee niet echt
Danku
dus je bent ziek thuis? De laatste keer dat ik keelontsteking had, kreeg ik medicijnen en zat ik onder de rode vlekjesquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Na woensdag nog meer rust Benny, bevordert je herstel.
Het kutte is dat ik examen hebquote:Op maandag 31 mei 2010 11:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Na woensdag nog meer rust Benny, bevordert je herstel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |