Zie Laki's post.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:03 schreef reetveter het volgende:
maar otis krijgt sowieso wel awkward moments () als die zijn ex tegenkomt
!
Ja weet het, je bent al meer dan duizend euro kwijt en dan heb je nog nietsquote:Op zondag 30 mei 2010 22:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
DirectwonenStelletje afzetters met hun belachelijke prijzen en fees
kun je bijna nog beter wat kopen, maar dat is wel wat definitief
Had je maar een pic van je stíjve moeten PM'en. Wat moet ik nou met die verschrompelde garnaal van je.quote:
Haha ieuw.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Had je maar een pic van je stíjve moeten PM'en. Wat moet ik nou met die verschrompelde garnaal van je.
Niet verwacht van de meeste hierquote:Op zondag 30 mei 2010 22:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Maar kijk dan, echt bijna iedereen
.
Wat doe je stoer?!!1quote:
Perfect, deze sarcastische ondertoon. Zo denkt iedereen dat dit een grap is en dat jij geen pics van m'n penis hebt.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Had je maar een pic van je stíjve moeten PM'en. Wat moet ik nou met die verschrompelde garnaal van je.
Altijd toch al?quote:
Ik heb nog 8 maanden te gaan voordat mijn vriendin meerderjarig word.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijne is vorige maand gewoon fucking meerderjarig geworden. I cried myself to sleep that night.
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het hier meer wel dan niet..
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:07 schreef Lakitu het volgende:
Dit is echt zo'n relatie-SC idd. Sowieso meer dan 50%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |