Wie nu dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Maar kijk dan, echt bijna iedereen
.
Ja echt gay homie. Het ruige vrijgezellen levenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:07 schreef Lakitu het volgende:
Dit is echt zo'n relatie-SC idd. Sowieso meer dan 50%
Mensen die weten.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja echt gay homie. Het ruige vrijgezellen leven
Ik heb mijn ruige vrijgezellen leven al achter de rug gelukkigquote:Op zondag 30 mei 2010 22:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ruig hoor.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hahaquote:
Ja maar mensen met relatie willen nooit meer uitgaan vaakquote:Op zondag 30 mei 2010 22:12 schreef Lakitu het volgende:
Mensen met een relatie zijn altijd lastig met uitgaan. Maar ze leveren wel nieuwe chicks via die vriendin. Dus ik sta neutraal =$
VAN MIJ WEL DAN?! WAT DOE JE STOER?!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Van jou had ik ook niet verwacht dat je single zou zijn.
Ja dat zeg ik, dat is het lastige.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja maar mensen met relatie willen nooit meer uitgaan vaak
Ik ga bijna nooit met mijn vriend uit.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:12 schreef Lakitu het volgende:
Mensen met een relatie zijn altijd lastig met uitgaan. Maar ze leveren wel nieuwe chicks via die vriendin. Dus ik sta neutraal =$
wat is dat. Zulke mensen moet je echt schoppenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja maar mensen met relatie willen nooit meer uitgaan vaak
Nee dat mag wel hoor. Maar sommige mensen die gaan dan gewoon echt bijna nooit meer uit, want dan hoeft het niet meer ofzoquote:
Anes is ook zoeenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wat is dat. Zulke mensen moet je echt schoppen.
Online wel.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Van jou wel ja. Jij hebt alleen maar oog voor Kate.
waarom namen noemen danquote:
Ik ook niet. Heel af en toe. Gewoon nog altijd met mijn vriendinnegroep. En dan ben ik eigenlijk hetzelfde als toen ik single was. Op het mee naar huis nemen van iemand naquote:
Haar neuken.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat zouden jullie doen als er nu een meisje naar me stuurt dat ze in haar bed ligt en aan me dacht omdat ze het zielig voor me vond dat ik een gebroken hart heb?
Meisjes die nu al in bed liggen.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat zouden jullie doen als er nu een meisje naar me stuurt dat ze in haar bed ligt en aan me dacht omdat ze het zielig voor me vond dat ik een gebroken hart heb?
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef Bragi het volgende:
Ik ga ook haast nooit met m'n vriend uit.
Komt op het moment ook omdat we nog een aantal seizoenen van SATC hebben te kijken.
Wat zit je te haten?quote:
Ik zou foto's van haar verzamelen en die in de pm-box van mijn goede internetvriend Lakitu droppen.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Jochem is Dexter aan het kijken, en telkens hoor je aan het begin van die serie Previously on Dexter maar dat is hetzelfde stemmetje als bij Lost, en dan hoop ik steeds dat het een nieuwe aflevering is maar ..quote:
Dus dan stuur je eigenlijk foto's naar jezelf? Oké, handig. :Squote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou foto's van haar verzamelen en die in de pm-box van mijn goede internetvriend Lakitu droppen.
Volgens mij weet ze nog niet dat jij echt een vriendje hebt. Bij deze, tliciouz.quote:
Heb je al mayne.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou foto's van haar verzamelen en die in de pm-box van mijn goede internetvriend Lakitu droppen.
Ik vraag me af of het dezelfde stem is.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jochem is Dexter aan het kijken, en telkens hoor je aan het begin van die serie Previously on Dexter maar dat is hetzelfde stemmetje als bij Lost, en dan hoop ik steeds dat het een nieuwe aflevering is maar ..!
Ohhh die. Doe dr groeten van me, ja?quote:
Zeg er dan gelijk even bij dat Juul en ik het een tijd lang moeilijk hebben gehad toen jij opeens een rol begon te spelen in mijn leven. Dat we online wat heen en weer geflirt hebben en dat Julie dat ontdekte. Maar we zijn er sterker uitgekomen.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Volgens mij weet ze nog niet dat jij echt een vriendje hebt. Bij deze, tliciouz.Bragi is al een paar jaar gelukkig met z'n partner en wederhelft, Julio
Ze heeft nog een kusje vrij te besteden. Vraag dr waar die geplant mag wordenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Al gedaan. Je kreeg een kusje op je neus.
Komend weekend weer etentje doen met z'n drieën?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zeg er dan gelijk even bij dat Juul en ik het een tijd lang moeilijk hebben gehad toen jij opeens een rol begon te spelen in mijn leven. Dat we online wat heen en weer geflirt hebben en dat Julie dat ontdekte. Maar we zijn er sterker uitgekomen.En nu zijn Lakitu en ik goede e-vrienden en kunnen we smakelijk lachen om al wat er is gebeurd.
In 2011 zeker, wanneer is die volgende dang?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Ey maar laki jij joint teenageparty dr8en he?
Dude stop.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Komend weekend weer etentje doen met z'n drieën?
Lijkt me enig!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Komend weekend weer etentje doen met z'n drieën?
Wil je mee-eten? Gezelliequote:
Oeh lijkt me enig, darlingquote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lijkt me enig!Zullen we gelijk daarna SATC2 meepikken? Of heb je die al gezien?
Weet niet, moet je bij C_N zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In 2011 zeker, wanneer is die volgende dang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |