Kan niet mijn moeder kijkt tv.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja zet de tv maar aan, eentje had een sollicitatie in een hotelzat hij aan te dringen of ze nu meteen al een hotelkamer zouden boeken.
ze is en niet Zweeds en niet blond: brunettequote:Op zondag 30 mei 2010 21:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He maar die Zweedse schone van jou, is ze blond?
Ik dacht dat je er een uit Zweden had?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
ze is en niet Zweeds en niet blond: brunette
Mis je haar al?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik voel me net een transfervrije Pantelic nu ik vrijgezel ben, ik word aan de ene na de andere gelinkt =$ =$ =$.
nee men, ik ben zelf 50% Zweeds, maar haar heb ik gewoon in Arnhem opgepiktquote:Op zondag 30 mei 2010 21:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er een uit Zweden had?Brunette? Goed bezig. Waar ergens kan ik jullie een keer spotten in Arnhem?
Eerlijk gezegd steeds minder. Ik ben niet zo'n type dat blijft terugkijken =$. Het leven is te mooi om niet blij te zijn.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee men, ik ben zelf 50% Zweeds, maar haar heb ik gewoon in Arnhem opgepikt
En je mag niet terug krabbelen als je de baan hebt.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha die gast op SBS6. "Ja wat mij betreft is het ook de bedoeling dat we het met elkaar gaan doen".
Terugkijken op de goede momenten kan ook hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 21:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd steeds minder. Ik ben niet zo'n type dat blijft terugkijken =$. Het leven is te mooi om niet blij te zijn.
Het zal je man maar zijn en je ziet dit nu op tv.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha die gast op SBS6. "Ja wat mij betreft is het ook de bedoeling dat we het met elkaar gaan doen".
Zo'n type wil ik ook graag zijn, maar in heb er vaak moeite mee. Ondanks dat ik weet dat je je blik op de toekomst moet zetten.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd steeds minder. Ik ben niet zo'n type dat blijft terugkijken =$. Het leven is te mooi om niet blij te zijn.
WTF. Watskeburt?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik voel me net een transfervrije Pantelic nu ik vrijgezel ben, ik word aan de ene na de andere gelinkt =$ =$ =$.
Nee. Je moet je blik op het heden zetten.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zo'n type wil ik ook graag zijn, maar in heb er vaak moeite mee. Ondanks dat ik weet dat je je blik op de toekomst moet zetten.
Hey, Elvis is overleden heb je het al gehoord?quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:53 schreef Lakitu het volgende:
Ik was net die Evan Almighty aan het kijken op rtl4. best leuke film =$
Haha ja tuurlijk ik heb er ook geen spijt van ofzo, maar ik bedoel dat ik niet blijf treuren ofzo.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Terugkijken op de goede momenten kan ook hoor
Het heden is het verleden van de toekomst.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee. Je moet je blik op het heden zetten.
De kracht van het Nu!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee. Je moet je blik op het heden zetten.
Dan nog blijft de vraag open staan: watskeburt?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha nou ik ben vrijgezel sinds ergens afgelopen week.
Alleen omdat jij een Jim Carrey fetisj hebtquote:Op zondag 30 mei 2010 21:55 schreef Bragi het volgende:
[..]!!!!!!
Bruce Almighty was way better. Deze is gewoon flauw en slecht.
Knuf?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha nou ik ben vrijgezel sinds ergens afgelopen week.
Met z'n harses.quote:
Waar sta jij normaal dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]Grapje dan.
Pik mij ook eens op in Arnhem!
Dat soort dingen gebeuren wel eens, zo is het leven.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan nog blijft de vraag open staan: watskeburt?
Ja, maar hij is wel gelukkigquote:
Te moeilijk voor op de zondagavond, ynuhh.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het heden is het verleden van de toekomst.
Hihihi, hoe weet je dat?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alleen omdat jij een Jim Carrey fetisj hebt
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik heb het zwaar en ik ben zielig. Troost me =$.
Regen.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:57 schreef reetveter het volgende:
wie kan effe checken op buienradar hoe het er ovver een kwartier in groningen uitziet? Mijn mobiel kan dat niet aan
Jong, je gaat niet zomaar uit elkaar! Jij niet! WATSKEBURT?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren wel eens, zo is het leven.
Daar had ik het net al over met C_N, maar ik mocht er van hem geen gebruik van maken.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:59 schreef reetveter het volgende:
hahaha otis, als je gedumpt wordt vinden alle meiden je ook altijd Si3lUgg!
Hoe weet ik dat? Ik post al 2 jaar in deze SC gekquote:Op zondag 30 mei 2010 21:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hihihi, hoe weet je dat?
Nee, maar kom op. Ik wil best toegeven dat Steve Carell het meer dan prima deed in Bruce Almighty, maar een hele film rondom die Evan...En de grappen waren sowieso minder.
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Daar had ik het net al over met C_N, maar ik mocht er van hem geen gebruik van maken.
Alsof ik vreemdgaquote:Op zondag 30 mei 2010 21:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jong, je gaat niet zomaar uit elkaar! Jij niet! WATSKEBURT?
Ruzie? Vreemdgegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |