Kweenie, ik krijg soms wel het idee dat ze er wat subliminale commando's tussendoor gooien.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat zou een gonged mile pergallon zijn?
HOMOquote:Op zondag 30 mei 2010 21:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kweenie, ik krijg soms wel het idee dat ze er wat subliminale commando's tussendoor gooien.
I smell conspiracy.
Jij typte iets anders dan: 'terechte klacht'.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:16 schreef Teezie het volgende:
terechte klacht, als je iets anders typt dan: 'terechte klacht' ben je homo
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:18 schreef Teezie het volgende:
De volgende mensen zijn homo:
Crutch
Teezie
So_Surreal_Baby
Nu typ je ook weer geen 'terechte klacht'.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:18 schreef Teezie het volgende:
De volgende mensen zijn homo:
Crutch
Teezie
So_Surreal_Baby
Heeft je moeder d'r vliegbrevet al behaald?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik verkracht je vader met een bezemsteel.
IK WAS TOCH AL HOMOquote:Op zondag 30 mei 2010 21:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nu typ je ook weer geen 'terechte klacht'.
Gaaaaaaaaaaylord.
Okay, ik moest lachen, slecht.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:20 schreef Teezie het volgende:
[..]
IK WAS TOCH AL HOMOen die andere mensen zijn ook homo, adelante edit dat er ff bij(niet vergeten jezelf erin te zetten
)
Aight.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:30 schreef Crutch het volgende:
Werkt wel beter man, een account bij Tinypic. Thanks.
http://imgur.comquote:Op zondag 30 mei 2010 21:18 schreef Adelante het volgende:
Iemand een picserver waar dit niet hoeft? Behalve beheer.fok.nl
Lol? Bron?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:30 schreef Zwansen het volgende:
TS weet dat iedereen die dit doet meewerkt om boeken uit te typen?
Ik vind het echt briljant bedacht.
Vaak genoeg wordt de code niet geaccepteerd. Je mag hooguit een paar spelfouten maken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:27 schreef stevenmac26 het volgende:
je kan gewoon wat invullen man, het gaat hun gewoon om de lettertjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |