quote:Op zondag 30 mei 2010 20:36 schreef Broekpaling het volgende:
Och arme..
Des ging ook naar lady gaga..quote:Op zondag 30 mei 2010 20:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Lady GaGa klinkt verrot in het echt?!!!!!!!!
Lil Wayne.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:48 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Dat had ik een keer met Lil Wayne toen ik bij zijn concert was, gadverdamme wat slecht.
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:48 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Dat had ik een keer met Lil Wayne toen ik bij zijn concert was, gadverdamme wat slecht.
Poeh. Goed hoor.quote:
Ochnee, de manager van gagaquote:Op zondag 30 mei 2010 20:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Lady GaGa klinkt verrot in het echt?!!!!!!!!
quote:
Ok daar is ze inderdaad wel goed.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Poeh. Goed hoor.
Ik ben bijna om.
En ik meen het.
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Deze kende ik nog niet. Props, ik moest lachen.
Hmmm.. erg moeilijk inteschatten, volgens mij kende je hem wel en moest je niet lachen. Blijft gissen zoquote:Op zondag 30 mei 2010 20:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Deze kende ik nog niet. Props, ik moest lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
Nee. Ik kende hem echt niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:01 schreef Teezie het volgende:
[..]
Hmmm.. erg moeilijk inteschatten, volgens mij kende je hem wel en moest je niet lachen. Blijft gissen zo
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee. Ik kende hem echt niet.En het lachen was meet grinniken.
quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ben niet geweest.
Do your homework, Jamy.
Gagaquote:Op zondag 30 mei 2010 20:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Poeh. Goed hoor.
Ik ben bijna om.
En ik meen het.
Ik hier, jij ook hier.quote:
Vind ik niet, loopt echt voor geen meter en haar stem is ook niet bepaald geweldig.quote:
quote:
Dat ben ik wel met je eens. Desalniettemin vind ik Lady Gaga vaak vele malen beter klinken als ze haar liedjes 'unplugged' zingt en meer als een ballad.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:51 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Vind ik niet, loopt echt voor geen meter en haar stem is ook niet bepaald geweldig.
Liever deze versie dan:
Ja, die gozer van Busje Komt Zo heeft ook aardig wat centen verdiend, wil nog niet zeggen dat het kwalitatief hoogstaand is.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:57 schreef Crimyclown het volgende:
Kwestie van smaak, schijnbaar heeft ze een goede stem want ze verdient er bakken met geld mee.
Is dat een hit geweest?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, die gozer van Busje Komt Zo heeft ook aardig wat centen verdiend, wil nog niet zeggen dat het kwalitatief hoogstaand is..
Een nummer 1-hit zelfs, in 1995.quote:
Dat moge duidelijk zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |