Ik wist toen nog niet wie gier allemaal ging postenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Maar meer dan de helft is weggehaald, dat heeft Benny toch niet gedaan?
Ik heb vorige week aangegeven om tot de finale een uitzondering te maken, en da's weer voorbij nuquote:Op maandag 31 mei 2010 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij komt echt niet in naamtopics he?
Echt he verschrikkelijkquote:
ik heb een tt-change aangevraagdquote:Op maandag 31 mei 2010 14:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vorige week aangegeven om tot de finale een uitzondering te maken, en da's weer voorbij nu
quote:
ik ben giga aan het vervellen op mijn hoofdquote:Op maandag 31 mei 2010 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook jeuk, maar niet van het rokje...
Ben nog steeds aan het vervellen!
Dit weekend 24 gradenDit keer wel insmeren!
gaat je rookmelder af?quote:
Ik ga er ook een opsteken nuquote:Op maandag 31 mei 2010 14:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gaat je rookmelder af?
In dat geval is het tijd voor me om te gaan roken
Had je iets eerder moeten denken, dat scheelde mij weer postenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:48 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha ja ik dacht, ik zet het er even bij
Jij had even kunnen wachten natuurlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 14:50 schreef D. het volgende:
[..]
Had je iets eerder moeten denken, dat scheelde mij weer posten
Sym had nog heimwee naar het XFA gebeuren dus beschreef hij Gordon's achterkant.quote:
Ik kon me niet inhoudenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Jij had even kunnen wachten natuurlijk
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sym had nog heimwee naar het XFA gebeuren dus beschreef hij Gordon's achterkant.
Sterren kijkenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sym had nog heimwee naar het XFA gebeuren dus beschreef hij Gordon's achterkant.
schurft op je hoofdquote:Op maandag 31 mei 2010 14:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben giga aan het vervellen op mijn hoofd
quote:
WIE BEN JIJquote:Op maandag 31 mei 2010 15:12 schreef pgrferrari het volgende:
*Wordt moe van dit SC topic
Alleen maar gespam hier
Wat kom je hier doen danquote:Op maandag 31 mei 2010 15:12 schreef pgrferrari het volgende:
*Wordt moe van dit SC topic
Alleen maar gespam hier
Ja Slow Chatquote:Op maandag 31 mei 2010 15:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen ID, maar het topic wordt continu omhoog gekickt.
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
dat heb je nu eensmaal met een SC die leeft.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen ID, maar het topic wordt continu omhoog gekickt.
Schandaligquote:Op maandag 31 mei 2010 17:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb je nu eensmaal met een SC die leeft.
Leer er maar mee leven
Ik vind dat ook wel duidelijk eigenlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
Hee ik vind heul wel dat de topiques genummerd moeten worden.
Want?quote:
Ik kom weleens een SC binnen de volgende ochtend, en dan kan ik aan de nummering zien hoeveel ik gemist hebquote:
Dat is alleen nuttig als je nog terugleestquote:Op maandag 31 mei 2010 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kom weleens een SC binnen de volgende ochtend, en dan kan ik aan de nummering zien hoeveel ik gemist heb
Dat doe ik nooitquote:Op maandag 31 mei 2010 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is alleen nuttig als je nog terugleest
Om nu nog te beginnen met nummering is alleen wat vreemd. Tenzij iemand even natelt hoeveel topics er al geweest zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind nummering op zich ook wel handig
Tuzkiquote:Op maandag 31 mei 2010 20:29 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Om nu nog te beginnen met nummering is alleen wat vreemd. Tenzij iemand even natelt hoeveel topics er al geweest zijn.
Ik ook wel een beetjequote:
dat is dan een eikelquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje
En degene waar ik me gisteren helemaal voor uit de naad heb gewerkt is nog een ondankbare hond ook
Gelijk heb je. Al is eclipse ook niet alles.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:32 schreef zquing het volgende:
sterf jbuilder sterf
Ik word er een beetje triest van, met constant verdwijnende klassen, dingen die ik niet kan implementeren. Het is dat ik ermee moet werkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Al is eclipse ook niet alles.
waar werk je mee, Magister ofzo?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:20 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik word er een beetje triest van, met constant verdwijnende klassen, dingen die ik niet kan implementeren. Het is dat ik ermee moet werken
Mja, ik heb ooit naar C++ Builder gekeken en ik begon al te huilen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:20 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik word er een beetje triest van, met constant verdwijnende klassen, dingen die ik niet kan implementeren. Het is dat ik ermee moet werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |