Onee hoor, ik nodig mij niet uit. Echte mensen ontmoeten, daar kan ik niet goed mee omgaan.quote:
Wie neemt het karton en de ballonnen mee?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten, de supergeheime undergroundmeet zal de beste meet ooit wordon.
Ja, bij jou thuisquote:Op zondag 30 mei 2010 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker gewoon met jullie drietjes bij iemand thuis?
Moet je helemaal naar het barre noorden afreizen... Dat doet een verstandig mens toch niet?!?quote:
Nee, alleen vrijgezelle brutale jongemannen met een visie en een eigen mening.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je hoeft de [ afbeelding ] niet toe te passen bij je posts. Want je bent helemaal niet stoer, want ik heb nog een paar mails en PM's van je.
Veel plezier op die meet. Misschien is het leuk om bij een plaatsnaambord te gaan staan. Misschien bestaat de naam AIDS wel.
Oh jammer, ik houd niet van piemelsquote:Op zondag 30 mei 2010 21:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, alleen vrijgezelle brutale jongemannen met een visie en een eigen mening.
Dit soort dingen kunnen we beter via het privéberichtensysteem besprekenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:16 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wie neemt het karton en de ballonnen mee?
Dat dus. Het is nog niet eens duidelijk besloten waar de meet gehouden wordtquote:Op zondag 30 mei 2010 23:00 schreef 9611Niels het volgende:
WTF is this shit, waarom heet het geen Groningen meet meer.
Serieus ingaan op een AP-topicquote:Op zondag 30 mei 2010 23:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat dus. Het is nog niet eens duidelijk besloten waar de meet gehouden wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |