Ik zou echt helemaal panklaar zijn.quote:@mikasounds
So, this morning Istanbul. Lunchtime I was in Germany. Evening I was performing in Holland. Now in Belgium trying to get a flight to the UK
Misschien dat er nog FIY footage daarvan komt . . .quote:Op zondag 30 mei 2010 19:40 schreef 3FMaster het volgende:
Zie nu pas dat Green Day een stukje Highway to Hell heeft gespeeld. Fuck zeg, daar zijn alleen gare mobiele opnames van![]()
Dat was echt maar heel kort. Wel tofquote:Op zondag 30 mei 2010 19:40 schreef 3FMaster het volgende:
Zie nu pas dat Green Day een stukje Highway to Hell heeft gespeeld. Fuck zeg, daar zijn alleen gare mobiele opnames van
Echt wel.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:41 schreef Socios het volgende:
AAAAAH. Er mag hier zeker niet gereld worden?
Hier als in hier of als in daar?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:41 schreef Socios het volgende:
AAAAAH. Er mag hier zeker niet gereld worden?
In dit topic. Ik kan mij bijna niet inhouden.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:42 schreef Cee het volgende:
Hier als in hier of als in daar?
Ja?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt wel.
Jij bent goed van geheugenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ga je ook nog naar RW dit jaar? Dan heb je ze 3 keer gezien in een half jaar tijd, toch?
Nou meid, dat lucht op of niet?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja?
Pinkpop![]()
![]()
___________!!!!!!!!!!!!!!1111111
![]()
Ga je gang, maar wees er wel op attent dat de a-muzikale neanderthalers waar je je op wil uitleven gewoon een andere smaak hebben en in het echt ook supertoffe personen zijn waar je gerust een biertje mee kan drinken in de kroeg, maar waar je gewoon niet mee naar de zelfde concerten kan gaan.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:42 schreef Socios het volgende:
[..]
In dit topic. Ik kan mij bijna niet inhouden.
Heb je de setlist al gezien / concert gehoord? Dan zie je dat het een mooie mix isquote:Op zondag 30 mei 2010 19:47 schreef Bayswater het volgende:
Gelukkig is het Werchter publiek wat ouder en kritischer. Laat Green Day maar veel oude shit en covers spelen daar.
John Mayer.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar zijn de John Major-brillen weer 'in' tegenwoordig
Ho, wacht. Digitaal liep niet synchroonquote:Op zondag 30 mei 2010 19:49 schreef ThunderChild het volgende:
TV uitzending die niet synchroon loopt . . .![]()
![]()
Zal vast wel op Uitzending Gemist staan, niet? En anders heb ik ook alles opgenomen, dus als het nergens staat kan ik wel voor een fragmentje zorgen denk ik.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:52 schreef oh-oh het volgende:
Whehe dat meisje uit de bus heb ik nu al bij 3 bands vooraan zien staan, nu staat ze weer bij Mika.
Ik baal, zit je de hele dag te kijken, ga je ff snel een rondje met de honden omdat de zon ff doorbreekt, belt mn buuf of ik dr gezien heb, ze werd door Giel geïnterviewd net, tijdens Mika, bij t eerste deel dat uitgezonden werd van m![]()
Ik heb een hekel aan Mika maar zo op zo een festival issie wel lollig denk ik.
Tja, als je van niemand mag uitzenden en je moet toch je uitzending vullen, dan moet je wat...quote:Op zondag 30 mei 2010 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
The Temper Trap alweer![]()
![]()
Ze hebben echt NIKS anders.
http://livestreams.omroep.nl/npo/cultura24-bbquote:Op zondag 30 mei 2010 19:53 schreef Trigalti het volgende:
Is er ergens een stream?
Jij ook al ??quote:Op zondag 30 mei 2010 19:54 schreef Sirolf het volgende:
En anders heb ik ook alles opgenomen, dus als het nergens staat kan ik wel voor een fragmentje zorgen denk ik.![]()
Ja zal morgen wel dr op staan, maar dan moet ik heel die uitzending doorscrollenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal vast wel op Uitzending Gemist staan, niet? En anders heb ik ook alles opgenomen, dus als het nergens staat kan ik wel voor een fragmentje zorgen denk ik.
Dank je.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/cultura24-bb
Nope, geen idee. Ik zat net te eten, dus hele uitzending niet meegekregen.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zal morgen wel dr op staan, maar dan moet ik heel die uitzending doorscrollen![]()
Heb jij dr gezien dan?
Ze stonden heeeeeeeel enthousiast te zwaaien tijdens t optreden en toen kwam Giel al aan hun vragen of ie ze ff mocht spreken dr na?
Vrees van nietquote:Op zondag 30 mei 2010 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beelden van Rammstein zullen er wel niet zijn ofwel?
Dan ben ik bang dat The Prodigy straks ook niet op de stream te zien is . . .quote:Op zondag 30 mei 2010 19:55 schreef Piles het volgende:
Tja, als je van niemand mag uitzenden en je moet toch je uitzending vullen, dan moet je wat...
Ben er bang voor inderdaad, maar hoop dat ze het uitzenden! Greenday stond het ook niet toe maar toch waren er beelden gister..quote:Op zondag 30 mei 2010 19:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat The Prodigy straks ook niet op de stream te zien is . . .![]()
live dvd uitbrengen maybe? (niet speciaal dit optreden, maar wel EEN optreden). alles in eigen hand.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ben er bang voor inderdaad, maar hoop dat ze het uitzenden! Greenday stond het ook niet toe maar toch waren er beelden gister..
Waarom zijn sommige bands er zo op tegen om dat uitgezonden te hebben?
En als het echt slecht klinkt is het niet best voor je imago en verkoop natuurlijkquote:Op zondag 30 mei 2010 20:04 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
live dvd uitbrengen maybe? (niet speciaal dit optreden, maar wel EEN optreden). alles in eigen hand.
Tegenwoordig wordt dat toch wel bekend, al is het maar via mobiele telefoon-opnamen...quote:Op zondag 30 mei 2010 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
En als het echt slecht klinkt is het niet best voor je imago en verkoop natuurlijk
Dat zal na ego de grootste reden zijn waarom het niet direct op de stream mag. Kul als je mij vraagt, er is geen band geweest die nog NOOIT een slechte sessie had op een festival of eigen concert . . .quote:Op zondag 30 mei 2010 20:05 schreef Piles het volgende:
En als het echt slecht klinkt is het niet best voor je imago en verkoop natuurlijk![]()
Toch is het bereik via tv-uitzendingen veel groter natuurlijkquote:Op zondag 30 mei 2010 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt dat toch wel bekend, al is het maar via mobiele telefoon-opnamen...
Nu pas, ik heb je vandaag nog nergens positief over gezienquote:Op zondag 30 mei 2010 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mute. Ik slinger Spotify maar weer esaan.
Ik hield hoop dat er nog wat fatsoenlijks kwam, maar die kun je inmiddels wel laten varen.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu pas, ik heb je vandaag nog nergens positief over gezien
Dat hitje met die schoenen: New Shoes.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:12 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Eerst was hij nog wel leuk met dat hitje met die schoenen, maar dit is 10x niets, voor mijn gevoel ook geflopt sindsdien
gogol bordello wel, pink denk ik ook wel en prodigy geen ideequote:Op zondag 30 mei 2010 20:12 schreef Kidney_bean01 het volgende:
worden pink, gogol bordello en prodigy nog uitgezonden of hebben ze allemaal geen toestemming gegeven?
In Nederland is die nieuwe cd niet aangeslagen, maar in Groot Brittanie wel hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 20:12 schreef Kidney_bean01 het volgende:
worden pink, gogol bordello en prodigy nog uitgezonden of hebben ze allemaal geen toestemming gegeven?
Ik kan Paolo Nutini niet meer zien trouwens! Eerst was hij nog wel leuk met dat hitje met die schoenen, maar dit is 10x niets, voor mijn gevoel ook geflopt sindsdien
Ik vond de line up dit jaar ook niet echt boeiend.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:22 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik zie het ja, Gogol is op... ik heb dit jaar trouwens niet echt het idee dat ik het jammer vind dat ik er niet ben, hebben meer mensen dat? Andere jaren had ik wel het idee dat ik iets miste ofzo..
Paolo Nutini in GB? Wist ik niet, maar ik vind het persoonlijk gewoon niet zo boeiend..
Ik was erg benieuwd naar Rammstein, Green Day, Slash, Florence + the Machine, maar helaas alleen van Green Day 3 liedjes gehoord. Helaasquote:Op zondag 30 mei 2010 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond de line up dit jaar ook niet echt boeiend.
Hij komt uit Schotland, dus ja.
rammstein idd nietsquote:Op zondag 30 mei 2010 20:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik was erg benieuwd naar Rammstein, Green Day, Slash, Florence + the Machine, maar helaas alleen van Green Day 3 liedjes gehoord. Helaas.
slash komt nog meer? waar? op de stream of op tv?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:34 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
rammstein idd niets
maar van greenday is heel uur uitgezonden, slash komt nog meer en florence wrs ook
oooooooh dank dank dank dankquote:
op tv vanaf 21:55quote:Op zondag 30 mei 2010 20:39 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
slash komt nog meer? waar? op de stream of op tv?
Dat wordt dus definitief geen Prodigy op de livestream . . .quote:Na Paolo Nutini een unieke 3VOOR12 grassessie met The Maccabees op http://3voor12.vpro.nl/pinkpop
vind gogol best leuk maar niet een uur langquote:Op zondag 30 mei 2010 20:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
mensen die Gogol/ Babylon Circus/ Manu Chao/ Mala vita niets vinden ...raar
![]()
hmm die smily kende ik nog nie. ook leuk![]()
Dat is al geweest hoor.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat wordt dus definitief geen Prodigy op de livestream . . .![]()
dat ging nog over paolo met z'n nieuwe schoenen en de hippie-sessie van the maccabees volgens mij..quote:
Kut!quote:@SanderTRP Helaas, van The Prodigy mogen we helemaal niets uitzenden.
Ik zag ook dat een select aantal verslaggevers permissie kregen.quote:
Dat krijg je met die "grote" artiesten. Had liever een wat kleinere naam als headliner gezien, die geven gewoon toestemming om hun optreden via de livestream uit te zenden. Kijk maar naar Placebo en Snow Patrol vorig jaar . . .quote:Op zondag 30 mei 2010 20:53 schreef Geo3kant het volgende:
Pink ook niet live? Leek me best leuk..
En dan loopt iedereen te zeiken dat er geen grote namen staanquote:Op zondag 30 mei 2010 20:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat krijg je met die "grote" artiesten. Had liever een wat kleinere naam als headliner gezien, die geven gewoon toestemming om hun optreden via de livestream uit te zenden. Kijk maar naar Placebo en Snow Patrol vorig jaar . . .
Er zijn uitzonderingen, kijk maar naar de Peppers een paar jaar terug maar de headliners van dit jaar zijn allemaal ego trippersquote:Op zondag 30 mei 2010 20:59 schreef alors het volgende:
John Mayer was gisteren in zijn geheel op de stream![]()
Iddquote:Op zondag 30 mei 2010 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan loopt iedereen te zeiken dat er geen grote namen staan
RHCP daarwas ik bijquote:Op zondag 30 mei 2010 21:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen, kijk maar naar de Peppers een paar jaar terug maar de headliners van dit jaar zijn allemaal ego trippers
Steek em lek!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pink in een bal over publiek:
http://twitpic.com/1sji3v
[ afbeelding ]
Waarom en wie?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen, kijk maar naar de Peppers een paar jaar terug maar de headliners van dit jaar zijn allemaal ego trippers
The Killers wel wat nummers van gezien, maar geen idee hoeveel van het totaalquote:Op zondag 30 mei 2010 21:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Idd.
Volgens mij werd er vorig jaar van The Killers ook niets uitgezonden en van Bruce Springsteen ook weinig?
Tofquote:Op zondag 30 mei 2010 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pink in een bal over publiek:
http://twitpic.com/1sji3v
[ afbeelding ]
2006 en 2008 waren voor mij idd hoogtepunten qua line up. Zelden meegemaakt dat er drie dagen goeie namen optraden . . .quote:Op zondag 30 mei 2010 21:02 schreef Geo3kant het volgende:
RHCP daarwas ik bijdat jaar vond ik dus de line up echt vele malen beter als bijv dit jaar (en niet alleen om rhcp)
De verrassing voor mij. Want van 2Many DJs Green Day en Prodigy weet je wel dat het een groot feest wordt.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:05 schreef Mr_Memory het volgende:
Ik vind dit toch wel leuk hoor![]()
Wat een feest
Afgelopen jaar zonden ze het bij Lowlands ook uit..quote:Op zondag 30 mei 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
Maken ze dan ook verschil per festival? Was het niet het optreden van The Prodigy op Glastonbury dat de BBC vorig jaar gedeeltelijk uitzond?
Whahahahahaha godzijdank wel jaquote:Op zondag 30 mei 2010 21:14 schreef pschepenaar het volgende:
Ja hoor het einde van Gogol Bordello (baas) word afgebroken voor een vent met een vuilnisbak
Tssk tsk
Bron?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:19 schreef 3FMaster het volgende:
Okey, dat was het laatste wat we live van Pinkpop zagen. Prodigy sluit af, maar daar mag niets van worden uitgezonden.
Yup, komt zo als het goed is.quote:
Dat het niet live mag, LL09 mocht het wel op de TV uitzenden en live, gewoon om de schoonheidsfoutjes weg te poetsen, denk ik.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:26 schreef Tourniquet het volgende:
Bedoelen ze dat ze het bij 3voor12 niet mogen uitzenden, of dat het ook niet op tv komt?
OMG dat wilde ik dus komen postenquote:
Je wil toch niet zeggen dat je vind dat ze kan zingen ???quote:
Ja jammer dat ze dr zo doorheen krijstquote:
Zij had toch stem problemen of zo ?? Zoiets meende ik ooit eens gehoord te hebben ergens . . .quote:Op zondag 30 mei 2010 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dr wel es beter zien optreden, bij Jools Hootenanny was ze beter bij stem dan nu![]()
Volgens mij hadden ze deze week ook een concert in Nederland, maar dat ging niet door.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zij had toch stem problemen of zo ?? Zoiets meende ik ooit eens gehoord te hebben ergens . . .
Ik hoor het ook nu, bij t optreden jaquote:Op zondag 30 mei 2010 21:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zij had toch stem problemen of zo ?? Zoiets meende ik ooit eens gehoord te hebben ergens . . .
Het budget, de connecties en het rendement van een BBC-uitzending zijn dan ook vele malen groter dan die van de NPOquote:Op zondag 30 mei 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
Maken ze dan ook verschil per festival? Was het niet het optreden van The Prodigy op Glastonbury dat de BBC vorig jaar gedeeltelijk uitzond?
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Prodigy is echt hard te horen hier
dat is best verquote:Op zondag 30 mei 2010 21:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Kilometer of 6 van Pinkpop verwijdert
Vreselijkquote:
Hoe lang ?quote:
ze hadden geen toestemming gegeven om alleen op internet uit te zenden. simultaan met TV mag weer welquote:
Nee niet echt mijn muziekquote:Op zondag 30 mei 2010 21:54 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
dat is best verben je er nog geweest dan?
Nooit goed geweestquote:
Misschien is de ervaring op het veld anders, maar ik vind het publiek dit jaar ook echt overkomen als een stel makke schapen die te lam zijn om ook maar een centimeter of 5 van de plaats te gaan.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:59 schreef Haunter het volgende:
Wat een verschil met het publiek tussen Pinkpop en LowlandsVorig jaar op Lowlands was het complete chaos, hier tot nu toe nog niet
Heus wel.quote:
Ik was in 79 al op PinkPop.quote:
Ik verbaas me al de hele dag daarover idd.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien is de ervaring op het veld anders, maar ik vind het publiek dit jaar ook echt overkomen als een stel makke schapen die te lam zijn om ook maar een centimeter of 5 van de plaats te gaan.
En bedankt. Daar ging een goed slok bier verloren . . .quote:Op zondag 30 mei 2010 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
pampampampampampampampampam Tjibbe
Urban Dance Squad deden het met echte muzikanten.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:00 schreef Aisumasen het volgende:
Wat kan die drummer van The Prodigy toch goed breakbeats live naspelen hè.
Whehe dan waren we er samen in 79.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was in 79 al op PinkPop.
Ik ben een gitaarock undergroundliefhebber.
Skunk Anakisie is herrie idd. Ik hou van muzikale en andere herrie.
Ja hallo, je wil die Prodigy amateurs toch niet met de UDS vergelijkenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Urban Dance Squad deden het met echte muzikanten.
Ik stond bijna vooraan bij Editors en Green Day (in het vrije vak, dus niet helemaal vooraan), en het viel idd tegenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien is de ervaring op het veld anders, maar ik vind het publiek dit jaar ook echt overkomen als een stel makke schapen die te lam zijn om ook maar een centimeter of 5 van de plaats te gaan.
ja ik snap dat die ook goed te horen wasquote:Op zondag 30 mei 2010 21:58 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee niet echt mijn muziek
Maar je hoort niet echt welk nummer ze zingen ofzo
Je hoort wel een hoop kabaal, paar jaar geleden was wel Bye the way van RHCP goed te horen hier
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe dan waren we er samen in 79.
Ik was nog geen 6 toen
Het lijkt hoempapa-volk. Van die braderie-mensen die bij een beetje kolderieke muziek de voetjes van de vloer krijgen en zich in een genante polonaise begeven.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik verbaas me al de hele dag daarover idd.
En dat dan die herrie van Gogol wel die tent aan het feesten krijgt
Weet je nog UDS ? Beste optreden op PinkPop ooit.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hallo, je wil die Prodigy amateurs toch niet met de UDS vergelijken![]()
![]()
![]()
Ja ik dacht ook meteen aan al die Limbabwaanse Rowwen Heze fans, dat die daar idd al biergooiend wel uit hun tentje zouden hossenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Het lijkt hoempapa-volk. Van die braderie-mensen die bij een beetje kolderieke muziek de voetjes van de vloer krijgen en zich in een genante polonaise begeven.
Nogmaals, ik zeg lijkt, want ik weet uit ervaring dat dingen op tv vaak matter overkomen dan wanneer je het in 't echt beleeft.
Jammer dat ze het hebben opgegraven.quote:
Ik heb serieus mensen met een T-shirt daarvan gezien.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook meteen aan al die Limbabwaanse Rowwen Heze fans, dat die daar idd al biergooiend wel uit hun tentje zouden hossen
Nou, dat staat wel HOOG in mn top 10 ja.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je nog UDS ? Beste optreden op PinkPop ooit.
Ik ben serieus niet verbaasd, ik grapte nietquote:Op zondag 30 mei 2010 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb serieus mensen met een T-shirt daarvan gezien.
Klopt. Maar ik heb sowieso het idee dat Pinkpop de laatste jaren vooral bezocht wordt door mainstream publiek, die gaan omdat ze van bekenden hebben gehoord dat het heel leuk is enzo. De laatste keer dat ik ben geweest liepen er ook hele groepen mensen, die alleen maar alles aan het verstieren waren. Nu zie ik ook veel mensen in beeld die je ook op het Tros muziekplein tegen zou kunnen komen, bij wijze van spreken. No offence voor de mensen die het nog wel leuk vinden om te gaan, maar ik ben niet meer van plan om te gaan iigquote:Op zondag 30 mei 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Massada en Peter Toshquote:Op zondag 30 mei 2010 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]Elvis Costello The Police Raymond van het Groenewoud
Dat mens ziet er nog exact het zelfde uit als 10 jaar geleden.quote:
Ja joh, dat eerste album , volgens mij woonde ik toen in de UK, dus dat was 96 / 97?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat mens ziet er nog exact het zelfde uit als 10 jaar geleden.Wat zeg ik, het is inmiddels wel 15 jaar geleden, die hoogtij.
Die kleinere bandjes ken ik meestal niet eensquote:Op zondag 30 mei 2010 22:04 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
ja ik snap dat die ook goed te horen wasmaar je houd ook niet echt van de rustigere kleinere bandjes die er staan?
the prodigy snap ik wel
Om die reden ben ik een jaar of 15 jaar geleden al afgehaakt bij Pinkpop.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:08 schreef Haunter het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb sowieso het idee dat Pinkpop de laatste jaren vooral bezocht wordt door mainstream publiek, die gaan omdat ze van bekenden hebben gehoord dat het heel leuk is enzo. De laatste keer dat ik ben geweest liepen er ook hele groepen mensen, die alleen maar alles aan het verstieren waren. Nu zie ik ook veel mensen in beeld die je ook op het Tros muziekplein tegen zou kunnen komen, bij wijze van spreken. No offence voor de mensen die het nog wel leuk vinden om te gaan, maar ik ben niet meer van plan om te gaan iig
Ze is bijna 43 inmiddels.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja joh, dat eerste album , volgens mij woonde ik toen in de UK, dus dat was 96 / 97?
Ze ziet dr echt psies hetzelfde uit, de mannen in de band niet
Rammsteinquote:Op zondag 30 mei 2010 22:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Die kleinere bandjes ken ik meestal niet eens
IK zat vanmiddag op de stream te kijken en toen zag ik zo een band die ik niet kende en de muziek was ook rustig maar ik vond er niks aan.
Ieder jaar is meestal wel een band die ik wel zou willen zien, dit jaar was dat Rammstein en vorig jaar de jeugd van tegenwoordig
Holy cow echt?quote:
misschien is dat over een jaar of 15 ook wel andersquote:Op zondag 30 mei 2010 22:13 schreef Felixa het volgende:
[..]
Om die reden ben ik een jaar of 15 jaar geleden al afgehaakt bij Pinkpop.
Ik ga nog wel steeds naar Rock Werchter, daar lijken toch veel meer mensen puur voor de muziek te komen.
50 bekertjes = 1 consumptie? Da's wel ont-zet-tend karig.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:16 schreef Cee het volgende:
Bekerophalers. Urenlang over de grond kruipen voor een paar gratis biertjes en dan ondertussen niks van de optredens meemaken.
WAAAAAAAATTT???? ik had haar minstens 10 jaar jonger geschat, maar ik wist wel dat dat niet kon omdat ze al zo lang bezig zijn.quote:
Dat zien we dan wel weer!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:16 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
misschien is dat over een jaar of 15 ook wel anders
Yep, ze is van augustus 1967.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
WAAAAAAAATTT???? ik had haar minstens 10 jaar jonger geschat, maar ik wist wel dat dat niet kon omdat ze al zo lang bezig zijn.
Jeetje Stoosh is van 96 al ookquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie nu allemaal dingen die ik al gezien heb , dus ik ga afhaken
Klopt ja.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:30 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Zo te zien zit hij vooral voor een ding in muziek en dat is om regelmatig heel gedecideerd naar links te kijken als hij een akkoord aanslaat
Woei!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:29 schreef Tourniquet het volgende:
Ook nog meer van Green Day dus vanavond.
Jawel, dat komt nog!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:36 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Laten ze op tv ook helemaal niks van prodigy zien?
Misschien heeft 'ie het warm? Wat een beeldvervuiling zeg!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Nou zingen kan ie niet hoor![]()
En waarom ie denkt dat ie zn shirt uit moet doen is me ook een raadsel
Ah, vet, dan blijf ik nog ff kijken.quote:
Ik zie niemand die dat doet.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mensen die dit in één adem met Freddie Mercury durven te noemen.
Hier niet, maar die vergelijking werd vaak gemaakt bij z'n eerste singles. Nou. Benieuwd of diezelfde mensen dat nu nog durven te beweren.quote:
Ik wil Green Day zien maar ik zag daarvoor nog te veel [niks] voorbij komen qua aankondiging. En waar blijven ze met Pink? Die hebben ze al tig keer aangekondigd en heb nog niks gezien.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:44 schreef alors het volgende:
Nou voor wat er hierna allemaal komt blijf ik niet kijken
Laterssquote:Op zondag 30 mei 2010 22:44 schreef oh-oh het volgende:
Ja crap, geen buuf, zit ik voor niks die Mika te kijken![]()
Nu ga ik echt echt![]()
Krijg je van al dat eeuwige gehype... Neem aan dat dat voor die artiesten ook niet echt leuk is..quote:Op zondag 30 mei 2010 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier niet, maar die vergelijking werd vaak gemaakt bij z'n eerste singles. Nou. Benieuwd of diezelfde mensen dat nu nog durven te beweren.
Heb ik wel een paar stukjes van gezien.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:47 schreef Horloge het volgende:
Is Kasabian nog opgenomen? Da's één van de weinige bands dit jaar die ik hoog heb zitten. Waren vorig jaar erg goed op Lowlands.
Dat is natuurlijk weer de goden verzoeken . . .quote:Op zondag 30 mei 2010 22:45 schreef alors het volgende:
Oh Yeasayer! Ik dacht dat die zigeuners weer kwamen..
Nou dat vind ik bepaald geen rampquote:Op zondag 30 mei 2010 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil Green Day zien maar ik zag daarvoor nog te veel [niks] voorbij komen qua aankondiging. En waar blijven ze met Pink? Die hebben ze al tig keer aangekondigd en heb nog niks gezien.
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk weer de goden verzoeken . . .![]()
Ik heb een half uurtje van ze hier staan. Komt ASAP online . . .quote:Op zondag 30 mei 2010 22:47 schreef Horloge het volgende:
Is Kasabian nog opgenomen? Da's één van de weinige bands dit jaar die ik hoog heb zitten. Waren vorig jaar erg goed op Lowlands.
Ja heel erg jammer, ik dacht ze laten was O.N.E. ook nog wel even zien, maar ze zijn heel zuinig vandaag. 2 nummers is wel het maximale. Al zullen ze van bagger als Pink wel een halve show laten zienquote:Op zondag 30 mei 2010 22:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk weer de goden verzoeken . . .![]()
Nice!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik heb een half uurtje van ze hier staan. Komt ASAP online . . .
Thanks!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:48 schreef Felixa het volgende:
[..]
Heb ik wel een paar stukjes van gezien.
Ook hun optreden in de container was erg goed vond ik.
http://pinkpop.vpro.nl/item/61D1939C9B2B56CC34B274DCD7169FB6.html
De eerste persoon die Gogol Bordello écht vet vindt (en niet tof vindt omdat anderen deze band leuk schijnen te vinden) moet ik nog tegenkomen...quote:Op zondag 30 mei 2010 22:54 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Rofl, gelukkig is die zanger van Gogol Bordello niet al te vol van zichzelf en zijn vrij matige band
Helaas nietquote:Op zondag 30 mei 2010 22:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Woei!
Vanavond/vannacht treedt Rammstein ook nog op in Rock in Rio. Benieuwd of dat wel wordt uitgezonden.
Valt internet ook daaronderquote:Op zondag 30 mei 2010 23:04 schreef Felixa het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Twitter:
Rammstein decided not to broadcast the concert of them on TV and really a shame because they give a live concert
Ben ik het wel mee eens, maar het straalt wel heel veel energie uit, wat het heel goed doet op een festival.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:02 schreef Vork het volgende:
Gogol Bordello is typisch zo'n festivalband. Ik moet de eerste persoon die hier vrijwillig thuis een cdtje van opzet ook nog tegenkomen. Leuk voor pak 'm beet de eerste 10 rijen in het publiek om in halfbeschonken toestand een feestje op te bouwen. Voorderest komt het gewoon niet over. Dus beste mensen van de regie van de Pinkpopregistratie van dit jaar, laten we vanaf nu even afspreken dat we hier geen seconde meer van uit gaan zenden, ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |